MüraisolatsioonKui on spets audiomatid siis ei pea midagi kuumutama. Vähemalt kui mina viimati ust summutasin, siis kleepid niisama mis kole, toatemperatuuril. Matid olid HiFi Klubist.
MüraisolatsioonPuhas kuld! Seepärast tuleb kõik juhtmete/trosside läbiviigud vastavate kummiluttidega ka kinni panna - mis siis, et mõnel juhul see väga keeruline on...
Väga 6ige, oskab ka keegi öelda kust spetsiaalselt ettenähtud kummilutte soetada oleks v6imalik, pean silmas ka nt 40-50 mm läbim66duga suurusjärku?
Tehase originaallutid on kuivanud ja rabedad nagu Parmesani juust, mootori survepesu nad ammugi ei talu. Ise lahendasin asja elektrikaabelduse isolatiiv-läbiviikudega. Hea laia äärega, hall paks kummimass. Müüakse erinevates ehituskaubamajades erinevas m66dus hinnaga 6 kr tk. Kui keegi oskab paremat soovitada oleksin tänulik.
quote:[/b]Kust spetsiaalselt ettenähtud kummilutte soetada oleks v6imalik, pean silmas ka nt 40-50 mm läbim66duga suurusjärku?
- Romulast. Autodelt, kus mootor välja tõstetud, on hea valida. Peotäie eest palju vast ei küsita.
- Kuskilt Kodumarketi moodi poest on mulle riiulisse tekkinud vastav karp erinevate mõõtudega (see küll ca. 30mm läbimõõduni).
MüraisolatsioonVahepeal poole inimpõlve jagu aega möödanikku läinud ja uued lahendused tekkinud. Kas kellelgi on positiivset või negatiivset kogemust jagada pritsitavate/pintseldatavate mürasummutusainetega?
MüraisolatsioonSaksakeelset teksti lugedes siis jäi kumama et hea toode aga ainuke mõte pihustatavana, siis saab sinna kuhu matiga ligi ei saa. kaal ju kah sama kallimate mattidega 1,5 kuni 4 kg ruutmeetrile. Küsimusi tekitas temperatuuri taluvus -50 kuni +50 Suvel läheb auto ukse sees soemaks ma kahtlustan
MüraisolatsioonKui plaan tõsine pihustatava materjaliga võid meili saata virko@widnibaltic.ee. Meil Mascoati tooted, temp taluvus kuni +150 C. Nõud on 5Gal ehk 18,92 L. Materjali kulu 1,7 kg m2 /kihi paksus 0,5 mm.
MüraisolatsioonMind isiklikult paneb mõtlema, kas on hea mõte mingi ollus metalli peale lasta. Kui lihtne seda hiljem eemaldada on? Näiteks kui kere hõre, keevitada vaja vms. Isegi kui praegu nii ei ole, aga mis saab näiteks 10.a pärast? Ma ise praegu kirun näiteks pigimatte, mis eelnevalt peale pandud.
MüraisolatsioonKompromiss nagu kõik muugi. Vedelad heliisolatsioonid on tänane päev. Hind on kallim, aga peale kanda on kõvasti lihtsam ja ei ole matile omaseid probleeme näiteks viletsa nakkumisega jne. Aga paratamatu on see, et massi on vaja isoleerimiseks.
MüraisolatsioonMa panin Ca 8 aastat tagasi autole mingit ehituses kasutatavat möginat. Must/pruun mögin, valged väiksed kuulid sees. Hüdrotõke vms.
Kuna keegi polnud sellist asja proovinud, siis otsustasin katsetada. Hea oli peale kanda, nurgatagused jne.
Plekk ei k?lise enam, kiht ise peaks suht kerge olema. Ämber oli Ca 18-19kg, palju jäi alles.
Teise auto tegin pigimatiga ja tulemus plekile koputades sama. Vibratsiooni hajutab ära, aga eks heli summutamiseks on ikka massi vaja, seda ei kompenseeri.
Proovisin nüüd aastaid hiljem kihti eemaldada ja täitsa saab. Vaja hakata tiibu laiemaks keevitama ja proovisingi möksi maha saada.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
quote:savi: Mind isiklikult paneb mõtlema, kas on hea mõte mingi ollus metalli peale lasta. Kui lihtne seda hiljem eemaldada on? Näiteks kui kere hõre, keevitada vaja vms. Isegi kui praegu nii ei ole, aga mis saab näiteks 10.a pärast? Ma ise praegu kirun näiteks pigimatte, mis eelnevalt peale pandud.
Ise küll pole katsetanud, aga kuivjää peaks lihtsamaks eemaldamise tegema: