register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Käes ta ongi - Quaife ATB   1 2  
Poster Message
Garfield
  
Käes ta ongi - Quaife ATB
Peale pikki ponnistusi on siis see jublakas mul kontoris ja järgmine nädal läheb installeerimiseks.


Inimestele, kes Quaifega tahavad asju ajada:
- Kasutage Quaife America kontorit
- Inglismaaga on probleemid - alati vastatakse teisele (re-sent) kirjale või ei vastata üldse, kaupa pole laos, telli 15-20 tk. siis hakkame tootma jne.
- Ameerikast tuli minu puhul asi ainult 19$ kallim (diff + transa)



____________________________
Focus RS
05.12.2003 at 14:05
devilc
Moderator
Käes ta ongi - Quaife ATB
Mis autole?

Kas võtsid otsekasti kah? :D
05.12.2003 at 14:51
Garfield
  
Käes ta ongi - Quaife ATB
quote:
devilc: Mis autole? Kas võtsid otsekasti kah? :D

Otsekast = väntvõll otse peaülekandesse? ;)
Auto siis VW Golf IV 1.9 TDi 130HP 310Nm, FWD. Siiani siis 1-ratta veoga, peale jubina installi peaks ikka "puhas" 2WD olema. :)
Otsekast maksab Quaifes ai-ai kui palju, pealegi ei ole VW 6-käigulisele kaldhammastega otsekasti (veel) olemas. Sirgete hammastega on aga tunne, nagu viibiks korraliku vene 1950-aastat pärit treipingi taga. Või siis meenub vana ja väsinud Ikaruse tagasild...
Igatahes peaks talvel nüüd veidi parem olema ja järgmine suvi OpenTrackil ka corner'damine kiirem.

____________________________
Focus RS
05.12.2003 at 15:04
devilc
Moderator
Käes ta ongi - Quaife ATB
quote:
Garfield:Otsekast = väntvõll otse peaülekandesse? ;)
Kuidas siis muidu, Pärtel siin korduvalt sellistest masinatest pajatanud. :D

Aga tõsiselt rääkides, kas kaldhammastega nn. otsekastiga on tänaval võimalik sõita?
05.12.2003 at 15:20 Last edited 05.12.2003 at 15:20 by devilc (Moderator)
Garfield
  
Käes ta ongi - Quaife ATB
quote:
devilc:Aga tõsiselt rääkides, kas kaldhammastega nn. otsekastiga on tänaval võimalik sõita?

Muidugi on. Ma oma Ladaga isegi (sirged hambad ja otsehambumine) põristasin vahel Kavorist Mooni tn-le (Riia etappidele minek ja suur treiler tuli Forsi ette) ja sain väga hästi hakkama. Otsehambumisega paned lihtsalt käigu sisse ja kõik, näiteks täie laksu pealt 5-4-3-2 oli lihtsalt kangi liigutamise vaev. Ei mingit aega sünkromiseks jne. Siduriga vahetades hoiad lihtsalt hambanukke veidi rohkem.
Rustang sõitis mul korra Tabasalus kõrvalistmel - temale oli see käigukangiga (ilma sidurita) askeldamine täitsa huvitav vaadata.
Oleks mul piiramatud resursid, oleks juba otsehambumisega sisu mul kastis. Enne veidi valetasin, Quaifel on juba kaldhammastega "kit" ka olemas. Hind ca' 70000eek Ameerikas.

____________________________
Focus RS
05.12.2003 at 15:36
matukas
  
Käes ta ongi - Quaife ATB
quote:
Garfield:
quote:
devilc: Mis autole? Kas võtsid otsekasti kah? :D

Siiani siis 1-ratta veoga, peale jubina installi peaks ikka "puhas" 2WD olema. :)
Igatahes peaks talvel nüüd veidi parem olema ja järgmine suvi OpenTrackil ka corner'damine kiirem.
Kas 1-ratta vedu on siin kontekstis ilma ATB või LSD difrita auto kirjeldus? Peaks oma Polole ka USA-st küsima. UK vennad on loiud vastama.

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
05.12.2003 at 16:01
5.0
Käes ta ongi - Quaife ATB
quote:
[b](sirged hambad ja otsehambumine) põristasin

kas sõitmise seisukohalt võiks olla peale väiksema müra ka muud erinevust sirgete ja kaldhammastega otsekasti vahel?
05.12.2003 at 16:11
matukas
  
Käes ta ongi - Quaife ATB
Vaatasin, et paki pääl 73$ märgitud. Hästi kaubeldud :)

Aga tegelikult tekkis küsimus, kas Eestis Kavor või keegi teine kaste ümber ka viitsib ehitada. Näiteks 6-käiguliseks. Tekkis mul mõte, et kunagi tulevikus võiks oma autol kasutada sellist varianti kasti koos Quaifega.

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
05.12.2003 at 16:29
rustang
  
Moderator
Käes ta ongi - Quaife ATB
quote:
Garfield: Rustang sõitis mul korra Tabasalus kõrvalistmel - temale oli see käigukangiga (ilma sidurita) askeldamine täitsa huvitav vaadata.

Jutt õige. Väga huvitav. Väga kiired käiguvahetused. Kahju, et ma ise tol korral kollast peletist ära osta ei taibanud.
05.12.2003 at 16:33
ollo
Käes ta ongi - Quaife ATB
See 73$ paki peal on ilmselt postikulu, methinks:)
Sirgete ja kaldhammaste vahe on peale müra veel selles, et kaldhambad avaldavad kasti võllidele (ja laagritele) ka pikisuunalist jõudu. Sirgete hammastega kast selle jagu vastupidavam. Sõitmise seisukohalt see muidugi ei ole vahe.
Kui raha poleks probleem, siis oleks minu auto küljes ka dogbox... vormeliga polnudki nii hirmus sõita, saaks täiesti ka tänaval hakkama. Aga et 4 esimest käiku dogiks saada, tuleb ~60kEEK välja käia... esialgu saab selle raha eest mujalt rohkem perfoomantsit.
05.12.2003 at 17:38
rasmus
Käes ta ongi - Quaife ATB
Eestis tehakse kaste Roosna-Allikul. Siiani on kogemused enam-vähem. Hinda peate ise küsima, aga võrreldes nt Inglismaalt tellitud kastiga "sigaodav".
Rääkides siduri kasutamisest, leidsin huvitava jutu sellest kuidas "õigete" kastidega käike lapata:
http://www.hewland-engineering.co.uk/svga/help.htm.
Polegi see kõik nii lihtne kui algul paistab.
Ahjaa, see suurem vastupidavus tuleb osaliselt ka sellest et sünkronisaatoreid ei kasutata, ja nii saab hammasrattad laiemad teha.
05.12.2003 at 18:01 Last edited 05.12.2003 at 18:02 by rasmus
BlueStang
 
Käes ta ongi - Quaife ATB
The worst method (most destructive and definitely slowest) is to attempt to change gear in a `passenger car / synchromesh` way, i.e. lifting off the throttle, dipping the clutch, moving the gear lever, letting the clutch up and re-instating the throttle.
----

Ei tea, miks me siis igapäev just nii teeme:)Aga päris hea õpetus, kuidas seda õigesti teha.

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
05.12.2003 at 20:58
tfr
 
Käes ta ongi - Quaife ATB
BlueStang - see õpetus oli siis otsehambumisega kasti puhul käiguvahetamise kohta. Ja see Sinu kopeeritud lõik tähendas seda, et sellel "igapäevasel" tavakasti viisil käiguvahetus on kõige aeglasem viis käiku vahetada ja kõige kiirem viis kastist jagu saada. :)
05.12.2003 at 21:13
Lembit
Käes ta ongi - Quaife ATB
quote:
Garfield:Otsekast maksab Quaifes ai-ai kui palju,
Kas seda oled ka vaadanud: http://www.seqshift.com/
05.12.2003 at 22:22
VWman
Käes ta ongi - Quaife ATB
quote:
Garfield:Otsekast maksab Quaifes ai-ai kui palju, pealegi ei ole VW 6-käigulisele kaldhammastega otsekasti (veel) olemas. .
On küll olemas, miskine paar-kolm kuud juba on see neil toote valikus.
Kes Quaiff 'ega neti kauud ei viitsi jamada, siis Rain Kallatse Autoks Grupp OÜ-st suudab ka üht ja teist kohale tuua .

Aga jahh, ostsid hea asja omale :)..nüüd oleks kasti ja tiba jämedamat turbot ja uut kivi ajule ka vaja :)
06.12.2003 at 00:34
5.0
Käes ta ongi - Quaife ATB
millised võimalused võiksid olla eestis dogring kastiga sõitmaõppimiseks praegusel aastaajal, et enne kevadet asi paremini käpas oleks? (GAZ vms. tüüpi veoautosid ma silmas ei pea, seda on saanud sõitmiseks varasemas elus proovida ja seal ikka see vahegaasiga ja vahesiduriga susserdamine põhiline, mis aga antud asja puhul minu mõte pole)
06.12.2003 at 12:17
matukas
  
Käes ta ongi - Quaife ATB
quote:
-ollo-: See 73$ paki peal on ilmselt postikulu, methinks:)

Mina arvan, et 73$ on praegu hind, mis tuleks paki peale vormistada, et postisaadetise maksumus ilma tolli maksmata alla 1000 EEK tuleks. Muidu saad veel küllaga juurde maksta, kui üle 1000 EEK paki peal kirjas. Võib-olla eksin.
Kui kunagi Saksast oma MTB-le juppe tellisin siis kehtis selline reegel. Järgmised jupid maanteerattale USA-st sai targemini tehtud ning hind alla 1000 EEK lastud märkida. Muidugi kui kaubaga midagi juhtub, siis läheb kindlustusse see summa, mis pakil näha. Mitte aga sisu tegelik väärtus. Aga oletan, et USPS on arvestatav firma ja eriti transaga käkki ei keera.


____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
06.12.2003 at 17:29
devilc
Moderator
Käes ta ongi - Quaife ATB
See $73 on postikulu.

Ander, (liiga) palju pakke USAst USPSiga tellinud.
06.12.2003 at 20:45
diesel
Käes ta ongi - Quaife ATB
quote:
Garfield:
Auto siis VW Golf IV 1.9 TDi 130HP 310Nm, FWD. Siiani siis 1-ratta veoga, peale jubina installi peaks ikka "puhas" 2WD olema.
ähmaselt meenub kusagilt kuuldud jutt, et vag-i diffrid pidid üsna tihked olema. no,et nagu oleks õrnalt limited slip. ei jaga ise asjast suurt mõhkugi, tea kas seuke asi üldse võimalik on? a tolle quaife kohta küsiks huvi pärast, et kui palju ta "lukus" on?
06.12.2003 at 20:48
matukas
  
Käes ta ongi - Quaife ATB
quote:
diesel:
a tolle quaife kohta küsiks huvi pärast, et kui palju ta "lukus" on?

Quaife on ATB differ - Automatic Torque Biasing
Ehk siis midagi sellist, mis momenti ümber jagab. See differ vist ei lukustu. Ega eriti rohkem ei teagi.

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
06.12.2003 at 20:51
_tom_
Käes ta ongi - Quaife ATB
quote:
5.0: millised võimalused võiksid olla eestis dogring kastiga sõitmaõppimiseks praegusel aastaajal, et enne kevadet asi paremini käpas oleks?
Kuna normaalsel inimesel on 2 jalga ja normaalsel autol 2 pedaali :) siis minuarust käib see kohanemine suht sujuvalt. Ma sõitsin miskil üritusel paari Amperi Estonia vormeliga, kus käigud käisid veel lisaks tagurpidi. Ja mingeid märkimisväärseid kohanemisraskusi küll polnud, soovi mõttetult siduripedaali tallata ei tekkind. Võibolla oli mu lähtepositsioon keskmisest parem, sest olen läbi aegade sõitnud üsna vaheldumisi manuali ja automaadiga (viimasega pidurdan vasakuga) ja viimased 3 aastat kulgen selespeediga, mis on ka üks imelik 2 pedaali ja joystickiga nähtus.
P.S. Huvitav, kas ma kunagi hakkan mitte-offtopic messe ka kirjutama?
06.12.2003 at 21:00
5.0
Käes ta ongi - Quaife ATB
quote:
_tom_:
quote:
5.0: millised võimalused võiksid olla eestis dogring kastiga sõitmaõppimiseks praegusel aastaajal, et enne kevadet asi paremini käpas oleks?
Kuna normaalsel inimesel on 2 jalga ja normaalsel autol 2 pedaali :) siis minuarust käib see kohanemine suht sujuvalt. Ma sõitsin miskil üritusel paari Amperi Estonia vormeliga, kus käigud käisid veel lisaks tagurpidi. Ja mingeid märkimisväärseid kohanemisraskusi küll polnud, soovi mõttetult siduripedaali tallata ei tekkind. Võibolla oli mu lähtepositsioon keskmisest parem, sest olen läbi aegade sõitnud üsna vaheldumisi manuali ja automaadiga (viimasega pidurdan vasakuga) ja viimased 3 aastat kulgen selespeediga, mis on ka üks imelik 2 pedaali ja joystickiga nähtus.
P.S. Huvitav, kas ma kunagi hakkan mitte-offtopic messe ka kirjutama?
loodame siis parimat
PS! sõidan segamini automaati ja käsit, pidurdan vasaku jalaga (see oskus tekkis esialgu gaasile ümbertehtud autoga, mille tühikäik aegajalt ära kadus ja väljasuremisest keset liiklust päästis ainult gaasipedaali abil mootori tuuris hoidmine ja seega lihtsalt polnud muud pidurdamise varianti kui vasaku jalaga) ja igapäevaselt sõidan selespeediga
07.12.2003 at 13:41
PlyVal64
Käes ta ongi - Quaife ATB
quote:
5.0: millised võimalused võiksid olla eestis dogring kastiga sõitmaõppimiseks praegusel aastaajal, et enne kevadet asi paremini käpas oleks?
Otsehambumisega ja sünkrodeta kasti vast ei leia, kuid sellise kiire ja täpse käiguvahetuse õppimiseks võiks päris hästi sobida mõni vana tagaveoline auto, kus kang otse kasti läheb, mitte läbi mingi hirmsate loksudega varraste süsteemi. Absoluutselt parim, mis leida võib(ja see pole mitte ainult minu arvamus), on vana 70'te Mitsu Lancer.
Aga väikese ümbertegemisega sain Volvo 200-seeria käiguvahetuse samalähedaseks ja siis veel vanad Fordi kastid, Taunus võiks olla sobiv. Aga neilt tuleb see "loks" kangi-käigukahvli vahelt elimineerida.

Tegelikult on see haruldus, kuid paar tükki peaks veel Eestis alles olema, minu oma kahjuks enam mitte, see põletati maha:( Vana vormelisõitja ja nüüdne mossehunt Jüri Roost on kah sellist omanud ja täiesti tõsiselt väidab selle käiguvahetuse parimaks olevat, mis ta eales proovinud on(ja ta tahaks oma vana autot tagasi osta, mis ütleb üht-teist). Mina nõustun temaga. Sellega võis sõita sidurit puutumata ja käiguvahetuse täpsus oli fenomenaalne. Võib olla, et teised sama ajajärgu tagaveolistel Mitsudel(Galant, Sapporo) on samad kastid, pole proovinud.
Kes on siinsetest toda uut RX8'at proovinud, need hakkavad umbes ette kujutama selle ajastu Mitsu käiguvahetust. Kang oli muidugi pikem, kuid täpsus, sujuvus ja powershiftingu võimalus ... 30 aastat tagasi.
07.12.2003 at 16:00 Last edited 07.12.2003 at 17:01 by PlyVal64
peep
 
Moderator
Käes ta ongi - Quaife ATB
T-5 või T-56 korraliku aftermarket shifteriga on ka väga hea. Ise kasutan B&M Ripper'it aga on ka teisi häid brände. Käiguvahetus neil käib siiski siduri abil.
07.12.2003 at 17:31
5.0
Käes ta ongi - Quaife ATB
quote:
peep: T-5 või T-56 korraliku aftermarket shifteriga on ka väga hea. Ise kasutan B&M Ripper'it aga on ka teisi häid brände. Käiguvahetus neil käib siiski siduri abil.
seda (t5te) olen terve selle aasta kasutanud (küll kõvendatud vedrudega steeda triax`iga, mitte b&m`ga), aga asi sureb ikka vähe võimsama mootori taga lihtsalt ära ja lihtsalt kapremondi asemel sai g-forcelt tellitud uus dogring versioon, aga hea meelega prooviks enne ka kuskil, kui enda omaga tänavale sattun ja siis asjaga hädas olen
07.12.2003 at 19:35
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Käes ta ongi - Quaife ATB   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.