Pontiac Trans Am `75Selline vaatepilt paneb õues linnud laulma ju
Ülim rõõm näha, et keegi viitsib usa big block'iga mässata. Viska äkki ka veidi täpsem spec, huvitav lugeda ka peale pildi imetlemise. Oskad ka öelda, palju loodad vurtsu asjast kätte saada?
Loodan, et jõuad ikkagi ka stripile mõnikord (näiteks Tartu Autoklubi sarja raames), saaks kõrvuti big blockidega mööda strippi möurutada
EDU!
____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
Pontiac Trans Am `75Indiaanlase 400 plokk üle puuritud 4.155" mõõtu. Väntvõlli käik on 4.25". H- beam kepsud nõgusate kolvidega, et natuke surveastet alla poole tuua. Surveaste nüüd tsirka 11,5:1. Kaaned sai kergelt üle käidud kuid voolavus siiski muid detaile arvestades liiga väike suurte võimsusnumbrite kättesaamiseks. Kaaned on samad, mis eelmisel mootoril peal olid. Eelnev lugu kaante osas käib ka sisselaske kohta. Klapid 2.11" ja 1.66" Eelpool mainitud solid roller nukkvõll ( 266, 272) 0.63 tõusuga ning alumiiniumist full roller nookurid 1.65. Lisaks sai siis viimased omavahel seotud vastava latiga ning paigaldatud ka vastav detail tugevdamaks tõukurite pesasid. Pontiaci mootoril pole tõukurite vahel just palju materjali võrreldes näiteks BB chevy mootoriga.
Pilti ka:
Kõik see ning ka umbes 550 lbs/in klapivedrud peaksid tagama vastupidavuse kõrgematel pööretel.
Vigurid on valitud nitrous safe (see aasta gaasiohtu ei tule)
Oma kohta käigukasti otsa ootab 3600rpm stalliga konverter.
Ühe teatud kuldse Buicki-ga võiks mõõtu võtta küll. Siis saabki teada kas teeb piisavalt jõudu tagaratastesse või mitte.
Pontiac Trans Am `75Kuna tegemist stroker mootoriga siis ega tema silindri diameetri ja kolvikäigu suhe ei eelista suuri pöördeid. Pigem madalatel pööretel podistamist. Esialgu saab 6500rpm-le piiraja.
Tõde selgub muidugi dynostendil palju pöördesse vaja lasta.
quote:kristohd: Kuna tegemist stroker mootoriga siis ega tema silindri diameetri ja kolvikäigu suhe ei eelista suuri pöördeid. Pigem madalatel pööretel podistamist. Esialgu saab 6500rpm-le piiraja.
Tõde selgub muidugi dynostendil palju pöördesse vaja lasta.
Kristo, kui saladus pole siis kuhu dynosse minek on? Ja kas mootori või rattadyno?
Pontiac Trans Am `75Eestis minu andmetel ühtegi mootoridyno pole. Kohe aprill ning aega ega raha pole piiri taha ronida seadistamiseks. Samuti pole ka otsest vajadust kuna ei plaani veel pilli lõhki ajada.
Silma jäänud Kostivere dyno, kus poolteljed pinki kinnitatakse. Tundub mugavam kui rullide peal sussi sahistada.
Pontiac Trans Am `75Artman Racing Jüris - neil on mootoristend olemas. Minek eeldab läbirääkimisi, mis peale mootori peab veel kaasas olema. http://www.artman-racing.ee/artman/
Pontiac Trans Am `75Oi oi ... räägi täpsemalt, milliste erinevate tegurite juures selline asi juhtuda sai?
Scorpionid peaksid ju üsnagi tugevad olema.. samas ma olen lugenud, et dailyks on terasest nookurid paremad, sest alumiinium pidi kiiremini väsima. (Me @ Isky alu nookuritega, mida loodetavasti selle suve jooksul juba kasutada saaks)
____________________________
Daytona Shelby Z '88
Dart Sport '74
El Camino '73
Pontiac Trans Am `75Mnjah... Lifetime warranty on suurelt karbi peal.
Auto tegi rahulikult mootorile sissesõitu maanteel 2500rpm. Thats it! Järgmine hetk on mingi jama.. tee äärde ja vaatepilt järgmine.
Detail kestis oma 300km.
Teoreetiliselt peaksid need alu asjad kestma kenasti. Järgmine kord nende toodangut ei soeta. Butler Performance soovitas hinna kvaliteedi suhet silmas pidades.
Isky toodangut pole kasutanud aga julgeks osta küll.
quote:Peeter82: Virina ja hala vahele - õnnitlused Kristole bracket klassi võidu puhul! Ja welcome to 11 sekundit!!
BHRA dragrace 2010- õnnestus 99%
Sõita sai kõvasti kuna oli vähe osavõtjaid ning sai ka mootorist vajaliku jõu kätte, millega sai selle aasta eesmärk täidetud.
11.9 sek ja 180+km/h lõppkiirus
Nüüd peaks veel trenni tegema, et kaalu alla saada ja olekski valmis.
Pontiac Trans Am `75Lõpuks ometi tuli number, mida suudavad sõita autod, millel tõeliselt jõudu on SUPERtulemus.
Palju auto kaalub muidu?
Oled ka Tartu Dragile tulemas? Pole veel maha matnud mõtet sind kuldsega kõrvuti rajal näha
____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
Pontiac Trans Am `75See kere alla 11.5 küll sõitma ei hakka.
Kiiremini tahaks samas sõita ikka... ja nurgas ootab üks 400 mootor.. eks aeg näitab, mis saab.
parteli tabeli järgi peaks varsti outlaw-d ehitama hakkama
quote:kristohd: parteli tabeli järgi peaks varsti outlaw-d ehitama hakkama
Nojah, süües kasvab isu!
See oli üks õigemaid järeldusi!
Küll olen end kirunud, et kohe ei teinud chrome-moly toruraamil autot, s.t. Pro-Modi. Oleks kokkuvõttes tohutult odavam tulnud. Kiirel Camarol sai mild steel toruraam ikkagi TIG'iga keevitatud, nagu CM, aga indeks 7.50 ees...
Igatahes, kui midagi tõsisemat ette võtad, siis võid alati loota meie toetusele!
quote:kristohd:
Ühe teatud kuldse Buicki-ga võiks mõõtu võtta küll. Siis saabki teada kas teeb piisavalt jõudu tagaratastesse või mitte.
Raisk.. ei teinud piisavalt, Tartu Autoklubi üritusel sel nädalavahetusel sai siis ragistatud. Buick-ga vastamisi kordi mitmeid aga otsustavas sõidus tuli runner upi koht vastu võtta.
Ilm oli nii palav, et malts lennuvälja ääres kõrbes silmnähtavalt ning vanemad inimesed kandsid hapnikumaske.
Veerandfinaalis vastaseks üks hirmsa väljanägemisega lätlaste Camaro, mis sai ennast peale sõitu treila peale ajada. Sõitis vist 12.8 aega.
Poolfinaalis vastaseks lätakate turbo bemm, mis oli üle poole sekundi kiiremaid aegu stabiilselt näidanud. Ei jäänudki muud üle kui teda stagemisega võita. Seekord õnnestus ja samuti kõrge 12 vs madal 12.
Finaalis siis selle foorumi lõikes parim variant ainukesed Eesti mehed selles klassis ja usarauaga- Buick vastamisi Pontiac- ga. Buickile seekord võit
Parimaks ajaks Tartu rajal jäi 12.1. 60ft oli libe- 1.9 enamus sõidud.
Üritus oli üldkokkuvõttes 5+
09.08.2010 at 13:21
1 edit. Last edited 09.08.2010 at 13:24 by kristohd
Pontiac Trans Am `75Tagaratta jõud tagaratta jõuks, kuid võistluse parima strateegi tiitel jääb ilmselt ikka sulle. Tead ju isegi, võistlusi ei võida see, kes parima aja sõidab, vaid see kes õigel ajal, esimesena lõpujoone ületab
Eks me üritame ka oma autot ja eriti just juhti veidi tuunida, et ikka väärikat vastupanu avaldada teinekordki. Igatahes puhas rõõm oli ja selline kõige paremas mõttes sportlik konkurents on ainult edasiviiv jõud.
____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
Pontiac Trans Am `75Ei, me ikka veel pole kudumisega tegelema hakanud. On olnud üks töisemaid suvesid hoopis garages autosid ehitades.
Turvakaart/ puuri ei tahtnud autosse ehitada. Samuti ei tulnud kõne alla suurem kaaluvähendamine.
Kiiremini tahaks ikkagi sõita aga selle kerega ei saa. Tehnikas on aga potentsiaali enamaks.
Mis siis temaga edasi teha? Kütuse hind ka kole kõrge.. teeks õige elektriauto?!
Veerandmiili madalaid aegu ta enam ei jahi.