Poster |
Message |
Rizzy |
73' Chrysler Imperial LeBaron
Tervitus!
Tegu pole küll muskelautoga, kuid ehk teadjaid mehi on ka taolise auto kohapealt. Vaadatud on auto kapoti alla ja tutvutud kere peamiste probleemidega ning vaja läheks järgmisi osi:
süüteküünlad
küünlajuhtmete komplekt
jagaja
süütepool
generaatori harjad
termostaat
veepump
õhufilter
õlifilter
karburaatori remontkomplekt (tihendid)
klapikambrikaante tihendid
plokikaante tihendid
radiaatori kork
vasakpoolse tagumise ukse elektriakna mootor
eesmine parempoolne gabariittuli
vasakpoolne tagumine tuli
Kas on kogemusi kellelgi, et mis osas SAAB teha mööndusi, et tulemus jääks samaks või sobib vaid originaal, ehk siis TopPartsi või US Partsi poole pöörduda.
Mootoriks 440 cid V8
Pilt siis ka autost endast, mis peale minu südame ka ehk teistegi omi võidab
|
09.07.2008 at 12:59 |
7 edits. Last edited 07.05.2009 at 07:43 by Rizzy
|
vr_ |
73' Chrysler Imperial LeBaron
Võtad näituseks ette http://www.rockauto.com/
seal brausid oma masinani ja seal on suht palju kola listitud.. paned kõikvõimalikud margid mudelid kirja ja ajlutad suvalise kohaliku autovaruosi müüüva poodniku juurde. sellise kus letitaga mingi intelligentsem loom
Koos võtate kataloogid kätte ja leiate vastavatele tollelt saidilt leitud juppidele analoogid, juhul kui poes kohe vastavat vidinat pole.
Seda siis sellsite kulumaterjalide nagu õlifilter jms jura.
Tulede jms läheb ilmselt keerukamaks.
____________________________
Imperialist 71 |
09.07.2008 at 14:41 |
|
Madman |
73' Chrysler Imperial LeBaron
quote: vr_: Koos võtate kataloogid kätte ja leiate vastavatele tollelt saidilt leitud juppidele analoogid,
Lihtsam oleks ju kohe Rockauto lehel "Check Out" klikkida, kaup nädalaga kohal ja mure lahendatud.
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
09.07.2008 at 14:52 |
|
vr_ |
73' Chrysler Imperial LeBaron
quote: Madman:
Lihtsam oleks ju kohe Rockauto lehel "Check Out" klikkida, kaup nädalaga kohal ja mure lahendatud.
Ma miskipärast eeldasin, et küsija tahtis kodumaistest poodidest leida.. aga jah rockauto poest võib ka kohe ära osta
Tule jms juppe võid jahtida ebayst
http://motors.shop.ebay.com/items/imperial-73_W0QQ_nkwZimperialQ2073
Eesotsas on kohe miskid raamatud.. eks sa uuri kas need on sulel kasulikud või mitte.
vaata et liiga hoogu ei satu, mõnikord nad üritavad mingeid vidinaid überkallilt seal sulle maha parseldada, ehk enne mõtle kui tegutsed
Varuosade kohta võid veel siit vaadata http://www.imperialclub.com/Part/index.htm
http://www.imperialclub.com/Yr/1973/index.htm on veel natuke kirjandusliku nodi sinu aastakäigu kohta
alates kasutusjuhendist käsiraaamatust.
Krt ma vaattan sul on seal lausa sisse skännitud terve body ja chassis service manual mina pidin enda oma tellima..
Lisaks võid oma küsimised ja küsimused suunata ka imperiali meililisti (veebis saad ka arhiivi brausida)
http://www.imperialclub.com/Repair/index.htm on ka väike kokkuvõte asjalikematest remondi näpunäidetest seal pead vaatama mis aastakäigust jutt parasjagu on..
____________________________
Imperialist 71 |
09.07.2008 at 14:54 |
3 edits. Last edited 09.07.2008 at 15:14 by vr_
|
Olds |
73' Chrysler Imperial LeBaron
Võid võtta minuga ühendust. Saame Sulle korralikud osad väärt Moparile, alustades näiteks korralikust FBO A688 süütesüsteemist ja jagajast jne jne
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
09.07.2008 at 21:07 |
2 edits. Last edited 09.07.2008 at 21:18 by Olds
|
Rizzy |
73' Chrysler Imperial LeBaron
Tänud soovituste eest!
Eile õdakul sai siis rockauto'st poole ööni tellimust komplekteeritud, et ligikaudne hind välja selgitada. Transport pole tõesti võileivahinnaga, kuid sellest ei saa üle ega ümber, peaasi, et õiged valikud teen ja vajalikud jubinad kohal |
10.07.2008 at 11:36 |
|
Vanaisa Moderator |
73' Chrysler Imperial LeBaron
ära unusta ka tolli ja käibekat juurde lisamast, kui rockautost tellid.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
10.07.2008 at 11:37 |
|
Rizzy |
73' Chrysler Imperial LeBaron
Mitme möödunud kuu jooksul ütleks et auto seisukord on vaid halvenenud, kuna elektrisüsteemis tulevad esile vaid uued vead ja salong pole kaugeltki kiita. Talvekodu leidis auto omale veidi hilja, seega pidi sügisel vihma ja ka lund kannatama. Nüüd aga rõõmsalt garaažis ja ehk olukorra halvenemine pidurdus
Sõitnud olen temaga vaid mõned korrad ja seda ka eelmise aasta suve lõpus. Legaalselt muidugi, väiksetel Märjamaa teedel metsa sees ja California numbritega. Kihk oli nii suur, ei suutnud vastu panna.
Soovisin sellist masinat just seetõttu, et olen pikkipikki aastaid "kiimelnud" 70. aasta kandis oleva USA raua peale. Tekkis soodne võimalus, kasutasin seda. Aga teha on palju, oioi kui palju.
Vead/tõrked, mis esmalt läbi kogetud ja mida hakkan ajapikku kõrvaldama:
Mootoriruum:
kõik silindrid pole töös, jõudu napib. Genekas ei lae, peale mõningast seismist ei taha käivituda, peab kütet otse karpasse valama, et saaks ringi käima. Gaasihoovastik seismisega kinni jäänud, võllil karpa küljes lõppes vist jaks.
Välimus:
mõlgid, katuselt vinüül maas ja kunagne väljas seismine on pleki roostetama pannud, tagumine stange vajab taastamist kroomimise näol, lisaks paar tulukest viga saanud.
Salong:
laeriie ribadeks, istmed kõvasti päikest võtnud ja seega nahk rabe ja rebenenud. Armatuur samuti päiksepõletuse saanud.
Elektrisüsteem:
Ühe akna mootor ei tööta, tulede klapid ei liigu, suunad streigivad, täistuled ei lülitu sisse, horn ei mõika, AC ei tööta.
Veermik & käigukast siiski on vähemalt minu arvates heas korras ja probleemideta, ptüiptüiptüi.
Vormistus:
arvele võtmata, seega puuduvad ka ülevaatus ja kindlustus.
Sellest kõigest hoolimata ei heida ma meelt ning nokitsen tasa ja targu, kuidas rahakott võimaldab.
Paar nädalat tagasi vahetasin küünlad ja -juhtmed, kõik pütid sellest hoolimata tööle ei hakanud. Ajan süütesüsteemi pidi järge edasi ja asendan vanad/väsinud eksemplarid uutega ning tean, et murede korral aitavad mind ju kõik need sajad ja sajad foorumihundid :P |
06.05.2009 at 19:51 |
|
Maik |
73' Chrysler Imperial LeBaron
Tee alustuseks genekas korda , läheb maksimum 1000 eek üldjuhul, samas on seda alati korras olevana vaja....
Kas surved on mõõdetud ? Ma ka ükskord otsisin hullult vigasid taga, tegelt polnud paaris silindris survetki sees,sest klapikambri kaanes olid miskid asjad lahti tulnud.
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
07.05.2009 at 07:25 |
|
Rizzy |
73' Chrysler Imperial LeBaron
quote: Maik: Tee alustuseks genekas korda , läheb maksimum 1000 eek üldjuhul, samas on seda alati korras olevana vaja....
Kas surved on mõõdetud ? Ma ka ükskord otsisin hullult vigasid taga, tegelt polnud paaris silindris survetki sees,sest klapikambri kaanes olid miskid asjad lahti tulnud.
Plaanis ongi järgmisena ette võtta genekas, see stendi saata.
Olen nii võhik, et ma ei tea, kuidas seda survetki mõõdetakse... |
07.05.2009 at 07:41 |
|
Maik |
73' Chrysler Imperial LeBaron
Väga paljudes töökodades on see jupstükk olemas ja lisaks sellele maksab ta ka jaekaubanduses vist ala 250 eeku.
Kui raha pole saab mööndusi teha paljudes asjades.. mina näiteks lappisin konditsioneeri kummitoru superattaciga ja metalltoruga ja 2 klambriga- seda seejuures teades, et seal võib 15 bari survet tekkida... eks näis kuidas kestab ! 9 bari kestis testimist ära küll.
Laeriie on odav asi, samas on seda keeruline külge panna ,kui enne teinud pole.
Istmed on kahe otsaga - tahad korraliku maksab palju raha, saab ka odavalt ,võib ju ka "ajutiselt" riidest katted lasta teha, tuleb vabsee odav kogu lugu...
tulede klappide mitteliikumine on ebaoluline,kui sul nagunii udukaid pole ja päeval nendega sõitma pead-võib edasi lükata.
Alustuseks vast kontrollida kas mootor üldse töötab? Kui seal mingi plast ratastega ülekanne on , siis too nagunii puru...
auto ise selline suur ja massiivne, mulle meeldib!
A/C lase teha lämmastikuga survetest - kui survet ei pea,otsi viga. Kui peab - lase paar päeva survel sees olla ja siis mõõda uuesti. Paljud sellised vanemad autod vajuvad aja jooksul lihtsalt tühjaks- samas suve 4 kuud kestavad ilusti ... muidu võib ju süsteem isegi korras olla. Mul kah corvetil oli talvel garaasis pool freeonist ära kadunud.
Ei ütleks,et niiväga palju sul teha on, enamus asju täiesti tehtavad suht kiiresti,kui konkreetselt ette võtta. Mootori osa välja arvata...
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
07.05.2009 at 11:12 |
2 edits. Last edited 07.05.2009 at 11:17 by Maik
|
viplala |
73' Chrysler Imperial LeBaron
Plast rattaid ära sealt mootorist küll otsima hakka . Karpaks on sul arvatavalt Carter Thermo-Quad, See asjandus võib ilget peavalu tekitada, kui enne kokku pole puutunud nendega siis pole ka mõtet torkima hakata. Sellel karpal on hästi spetsiifilised vead, kui ei tea, ei ole ka rem komplektist kasu. Süütesüsteem vaata üle, jagaja kaas maha kõigepealt, Ma pakun, et seal on kontaktidega süütemäng veel. Surved kindlasti. Kui genekas töötas enne seismajäämist, siis on viga arvatavalt mujal. Vaata üle kõik pistikud, klemmid ühendused, kaasa arvatud mootori mass. Seismisega kipuvad nad oksüdeeruma. Teisisõnu, kui enne töötas, saab suure tõonäosusega vigadest hooldusega üle. Välja arvatud karpa, kui see on nüüd seest ära oksüdeerunud, siis kui sa ta lahti kisud, ei pane sa teda enam korralikult kokku. |
07.05.2009 at 12:10 |
|
Stang-R |
73' Chrysler Imperial LeBaron
karpa
____________________________
Mustang 68 HT |
07.05.2009 at 12:42 |
1 edit. Last edited 07.05.2009 at 16:10 by LaSa (Moderator)
|
Olds |
73' Chrysler Imperial LeBaron
Kui vajad tõesti korralikku ja töötavat süütesüsteemi, saaksin Sulle pakkuda välja FBO Systems`i "A688D" komplekti, mis sisaldab : curved jagajat, vaskklemmidega jagajakaant, vaskklemmiga rootorit, FBO poolt toodetud ECU-t, FBO poolt toodetud süütepooli, ballast resistorit ning wiring harness juhtmekomplekti.
Kasutaja "viplala" - tegemist ei ole kontaktsüütega
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
07.05.2009 at 15:44 |
|
viplala |
73' Chrysler Imperial LeBaron
Jep, sul on õigus, kontaktid läksid 72 viimati peale. |
07.05.2009 at 17:40 |
|
Rizzy |
73' Chrysler Imperial LeBaron
Surve mõõtmise jupstükk on minu poole esimesel võimalusel teel, siis saab tõe päevavalgele tuua.
Süütesüsteemi puhul saan ehk Olds'iga kaubale, kui mind numbritega kohe jalust maha ei löö
Printisin välja ka elektriskeemi, midamööda hakkan püüdma näpuga järge ajada, et tuled ja viled korda saaks.
Karpa.. ilmselt jah, alustan Stang-R'i poolt antud lingist.
Mõned päevad lisatööd, paar tilka verd ja higi valada ja küll saab kõik rahaliselt võimalikuks. Seda hingelähedasem ju auto on, mida raskemalt kõik kätte on tulnud
Takistuseks on väike garaaž. Autol tuli tagumine stange maha võtta, kuna garaaž mahutas vaid 590 cm. Kummalgi pool u 80 cm ruumi. Väiksemad tööd saab ära teha.
väike link kah, kus on autost ka mõned pildid, kust vead näha (pole otsitud ideaalset nurka, kust mõlgid ei paistaks)
http://s640.photobucket.com/albums/uu129/Rizzy_8/ |
07.05.2009 at 19:02 |
|
kuripiiritus |
73' Chrysler Imperial LeBaron
mõnus tank. Ainult, et üks paar uksi on ülearu
küll ajapikku ka vead kõrvaldatud saab
____________________________
'79 Mark V |
07.05.2009 at 21:16 |
|
vr_ |
73' Chrysler Imperial LeBaron
quote: kuripiiritus: mõnus tank. Ainult, et üks paar uksi on ülearu
küll ajapikku ka vead kõrvaldatud saab
Mõtled uksed?
____________________________
Imperialist 71 |
07.05.2009 at 21:26 |
|
Rizzy |
73' Chrysler Imperial LeBaron
quote: kuripiiritus: mõnus tank. Ainult, et üks paar uksi on ülearu
küll ajapikku ka vead kõrvaldatud saab
kusjuures kupeevariant oli maeitekellepooltkoostatud edetabelis ajaloo 50 koledaima masina hulgas. on ikka tõprad!
|
07.05.2009 at 21:33 |
|
Rizzy |
73' Chrysler Imperial LeBaron
quote: vr_: quote: kuripiiritus: mõnus tank. Ainult, et üks paar uksi on ülearu
küll ajapikku ka vead kõrvaldatud saab
Mõtled uksed?
uste kõrvaldamine võtaks ilmselt kõige rohkem aega |
07.05.2009 at 22:13 |
|
kuripiiritus |
73' Chrysler Imperial LeBaron
uste kõrvaldamist ei pidanud silmas
____________________________
'79 Mark V |
07.05.2009 at 23:08 |
|
MiL472 |
73' Chrysler Imperial LeBaron
Kas see auto on siis üle 5.9m pikk et sisse ei mahtund? Ses suhtes on jah jama, sõitsin enda autol paar nädalat tagasi küljelt liistu maha, kuna garaazi uste laius jäi väikeseks (kirurgi täpsusega sai lõppeks sisse aetud. lisaks pidi ikka akna kaudu välja ronima sest uksed ei mahtund lahti käima). Häda nende usakatega |
08.05.2009 at 00:10 |
|
Rizzy |
73' Chrysler Imperial LeBaron
quote: MiL472: Kas see auto on siis üle 5.9m pikk et sisse ei mahtund?
Autol jah 5.9 meetrile lisaks veel 8 cm. Kohe mitte ei suutnud uksi kinni suruda.
Omal sul ka vist sinnakanti? Ega väga häda polegi nendega, pigem uhke tunne |
08.05.2009 at 09:55 |
|
RockinBandit |
73' Chrysler Imperial LeBaron
Autodel pole tegelikut häda midagi hoopis garaazid on väikesed tehtud
____________________________
'04 Savana & '09 Grand Voyager for everyday. In family '14 Town&Country & '03 Navigator
With American car everyday since 2005
www.rockinlady.com |
08.05.2009 at 10:57 |
|
Rizzy |
73' Chrysler Imperial LeBaron
Eile sai siis genekas maha võetud, et see stendi toimetada. Juhtus aga see, et ju poldud varem sellist päritolu genekat nähtud, aga ei osatud ühendada, ei tea ka mina neid FLD tähiseid ja kust miski jookseb. Lisaks veel 1 "juhe", millel lahtine ots ja mina pole seda kusagilt lahti ühendanud. Tegu geneka massiga? See võis olla põhjuseks et genekas ei laadinud?
Pagasiruumis leidus veel 1 ese, mida minu masinal ei paistnud kusagil olevat..ju siis jälle mingi uuem teema nagu peegelgi, mis osutus hoopis 80ndate alguse Chrysleri omaks. Siin siis see huvitav esemeke:
Ühest asjast ma ei saa aru: miks on maailmas selline tobe seadus, et taoline asi nagu sigaretisüütaja toimib aga suunatuled, kaugtuled ja muu vajalik mitte?
Niiet kui keegi kummastki pildist midagi mõikab, sooviks teada.. |
15.05.2009 at 20:54 |
6 edits. Last edited 16.05.2009 at 16:22 by Rizzy
|
|