|  | Paarikümne Tallinnast ja mujalt Eestist tulnud auto kohtumispaigaks oli Ülemiste Keskuse parkla. | 
|  | Sealt edasi kruisati juba Saku Suurhalli juurde, kus... | 
|  | ...saadi kokku päris korralik rivi erinevat usarauda. | 
|  | Päeva jooksul veeres parklasse veel ilusaid autosid, nagu need kaks uuemat Camarot. | 
|  | Kohe näitusehalli uksel olid külalisi tervitamas Eesti kaks kiireimat veerandmiiliautot. | 
|  | Kapoti alt turritav särav kompressorimürakas paistab ka auto omanikku veel mõtlikuks tegevat. | 
|  | Siin Erkki Camaro selle hooaja mootor täies hiilguses. | 
|  | Auto on saanud ka nõuetekohase turvakaare. | 
|  | Eeldatavalt üle 700-hobujõulise Camaro rooli kätteistumist said proovida ka nooremad näitusekülastajad. Loodetavasti ei lepi poiss tulevikus vähemaga :) | 
|  | Näitusepõrandal ootas vaatamist korralik valik customeid, klassikuid ja muskelautosid... | 
|  | ... ja peagi said näituseautod veelgi lisa, kui Mustangid oma sünnipäevakruisilt näitusele jõudsid... | 
|  | ... ja ennast hallis üles rivistasid. Huvilistele olid lugemiseks väljas ka Mustangi ajalugu tutvustavad artiklid. | 
|  | Ilusaid Mustangeid oli kohale tulnud ka Soomest, nagu see 351 CID mootoriga '71 Mach 1. | 
|  | Juubelile kohaselt oli väljas ka kõige esimese aastakäigu mudel, '64-1/2 Convertible. | 
|  | Mustangitest efektseim  oli see '68 GT Fastback. | 
|  | Fastback Mustangid on mõnevõrra vähem levinud ja entusiastide hulgas kõrgemalt hinnatud kui nurgelisema katusejoonega hardtopid. | 
|  | On vist vähe autosid, mille alla selline Torque Thrust II velg ei sobi - hoolega viimistletud Mustangile sobis see igatahes kui valatult. | 
|  | Mootoriks 302 CID V8. | 
|  | Sama velg on kodus ka näituse parimaks hot rod'iks valitud '28 Chevy all. Mootoriks tunnel ram'iga varustatud small-block. | 
|  | Teinegi võitjaauto leidus samast "aedikust" - see '62 Cadillac Coupe deVille oli parim customite klassis. | 
|  | Vähem efektne polnud ka see '59 Chevy Impala, eriti sellises teostuses. Ja üles ehitas selle auto kena punapäine tütarlaps - ilmselt seletab see ka värvivalikut. | 
|  | '59 mudel on kõige isikupärasem tagantvaates - "bat wing" tagatiivad ja "cat's eye" tagatuled olid tootmises vaid ühe aasta. Sellele Impalale läks Autolehe auhind. | 
|  | Teine huvitav Impala leidus aga kohalike autode hulgast - seda väga kena joonega ja 454 CID big-blockiga '73 mudelit nägi ilmselt nii mõnigi kohalik harrastaja esimest korda. | 
|  | Nagu Cobra replicale kohane, liigutab seda autot Fordi V8. | 
|  | Veatu viimistluse ja ilusa värvkatte poolest paistis silma ka see kohalik '74 Corvette - tulemuseks publiku lemmiku auhind. | 
|  | Kohalikest autodest võis näitusel näha veel sellist V-Dream Garage'i Camarot. | 
|  | Paarilt varasemalt kiirendusvõistluselt peaks tuttav olema ka see Chevy Nova. | 
|  | Pro-street stiilis ehitatud '56 "Fat Air" Chevyt liigutab 454 CID big-block. | 
|  | Juba 1988. aastal alustatud projektist saab lähemalt lugeda V8 Magazine'i 1997.  aasta 7. numbrist. | 
|  | Selliste autodega sõitsid 50-ndate lõpus kõige varakamad ameeriklased - pildil kaks Cadillac'i ja Lincoln. | 
|  | '58 Lincoln Premiere'i - nagu ka kõiki teisi selle aasta Lincolne - liigutas vaikselt ja väärikalt 375 hj 430 CID V8. | 
|  | '57 Cadillac Coupe de Ville tuli toime veidi nõrgema 365 CID mootoriga. Auto võitis näitusel klassikute kategooria. | 
|  | 50-ndate lõpuga hakkas otsa saama ka "tiivuliste" autode ajastu. | 
|  | Hoopis teise ajastu auto on see '69 Pontiac GTO Convertible; selle auto jõuülekannet on tugevdatud 9" Fordi tagasilla ja 5-käigulise manuaalkastiga. | 
|  | Sama GM-i A-body platvormi jagas GTO-ga veel Buick Skylark (pildil 455 CID '70 Convertible) ... | 
|  | ...ja Chevrolet Chevelle. | 
|  | See veatu '70 Chevelle SS 454 hinnati näitusel parimaks muskelautode kategoorias. | 
|  | Mootoriks järeleaidatud 454 CID big-block. | 
|  | Ka sisu ei jätnud midagi soovida. | 
|  | Teiste muskelautode hulgas võis ennast koduselt tunda ka Dodge Challenger. Selline äratuntav kapotiscoop kuulus algselt vaid Challenger T/A-de varustusse, mis olid välja töötatud võistlemiseks Trans Am seerias. | 
|  | Soliidse musta Firebirdi toorikuks oli '72 Firebird Esprit. Omaniku lisatud on Trans Am-i aerodünaamilised detailid, natuke uuemalt mudelilt pärit T-topid ja Chevy small-block. | 
|  | See pilt, nagu näha selle üsna radikaalse '68 Corvette'i tagarehvidest, on tehtud pärast burnout show'd :) | 
|  | Vahejahutiga twin-turbo big-block Chevy - neljakohalised võimsusnumbrid ei tohiks probleemiks olla. | 
|  | Näha sai ka Soome edukamaid võistlusautosid - Vesa Raiski 600 CID Super Gas '55 Chevy Nomadi karikate hulk räägib iseenda eest. | 
|  | Kuigi Stock-klass lubab auto juures teha vaid üsna piiratud muudatusi, tõmbab see Pontiac Firebird stardis esirattad pool meetrit maast lahti ja sõidab 10.3 aegu. | 
|  | USA-s ehitatud üsna süütu ilmega 358 CID LS1 annab üle 500 hj 6700 pöörde juures. Autost on artikkel 2/2003 V8 Magazine'is. | 
|  | Näitusel võis kohata ka muud kui mehaanilist ilu :) | 
|  | Käesolev t-shirt ei väljenda BHRA ametlikke seisukohti :) | 
|  | Burnout Show tõotas üsna tagasihoidlikuks jääda, kuid siiski olid rahva ette valmis astuma kaks Pontiaci ja üks Corvette. | 
|  | Firebird keerutas üles korraliku suitsupilve... | 
|  | ...ning sillaluku puudumisest ja tehasekorras 350 CID mootorist ei lasknud ennast heidutada ka Pontiac LeMans. | 
|  | Seepeale otsustas show'ga liituda ka '88 Trans Am GTA, mille piiratud libisemisega differ ja hästiväänav 350 CID TPI mootor tegid mõlema rehvi eluea tuntava lühendamise üsna hõlpsaks. | 
|  | Kõige äkilisemalt muutusid rehvid kummivinguks aga Pisikese kätes, kuna tema Corvette oli ainsana varustatud manuaalkastiga. | 
|  | Siin üritab juht läbi kerge suitsuvine kindlaks teha showplatsi piiritähiste asukohta :) | 
|  | Üsna äkiliselt suunda vahetavas Corvette'is said end läbi loksutada lasta ka Miss Hot Rod'i kandidaadid. | 
|  | Vaatemänguline sõit kahel päeval tõi teenitud võidu - auhinnaks kinkekaart rehvipoes :) | 
|  | Näituse teine päev tõi võistlusplatsile veel autosid - Top Partsi kastiauto näitas, et lõbutseda saab ka kuue silindriga. | 
|  | Suitsetamiseks kõlbuliku rehvipaari sai alla veel kolmaski Firebird ja nähtavus showplatsil muutus jälle natuke halvemaks :) | 
|  | Siin aga tutvustab PlyVal64 kõige oodatumat osavõtjat - rahvast tuli lõbustama soomlaste twin-turbo Corvette. | 
|  | Vette ei raisanud aega ja peatselt sai väikesest suitsupilvest... | 
|  | ...natuke suurem pahvak... | 
|  | ... ja sellest omakorda päris muljetavaldav suitsupilv, millest hakkas sadama kummitükke - jäänuseid Goodyearide mustrist. | 
|  | Ning võiski halba nähtavust arvestades navigeerida rahulikult tagasi näitusesaali, kus põlenud kummide lõhn jäi autot ümbritsema näituse lõpuni. | 
|  | Siin veel üks pilt Corvette'ist ja tema tagarehvidest, mis leidsid valuliku, kuid üsna kiire lõpu. | 
|  | Kerge polnud rehvide põli ka sinise Firebirdi all - lõpuks oli märgatav osa kummist sadestunud tagatiivale ja rehvist olid traadid väljas. | 
|  | Vahest kõige kenam vaatepilt avanes siis, kui autod näitusesaalist juba minema veerema hakkasid - palju ilusaid sõidukeid eestimaisel asfaldil õhtupäikese käes. See '59 Buick LeSabre on õnneks (vähemalt veel praegu) kohalik auto... | 
|  | ... kuid selliseid Firebirde.... | 
|  | ... ja Chevelle'e on kurb jälle Eestimaa pinnalt lahkumas näha. | 
|  | Loodetavasti peab ootama kõige rohkem aasta jagu, et selliseid autosid taas Eestis näha.... | 
|  | ...kuna '59 Cadillaci kõrval tundub enamus muid autosid üsna kahvatuna :) |