register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Cadillac Seville STS 1998   1 2  
Poster Message
oudzei
Cadillac Seville STS 1998
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/Cadillac+STS/id=82429
Teadjad jagage kogemusi, kel on või olnud seville sts. Kas peab hästi vastu ja kuidas juppide saadavusega on?
Konkreetse auto puhul tundub hind hea ja suht uus ka!
Igasugune inf seville kohta on teretulnud. tänud!

siiamaani olen kuulnud, et peab hästi vastu aga remont kallis.
30.08.2004 at 18:36
Vanaisa
  
Moderator
Cadillac Seville STS 1998
Kallis on mootoriga seotud remondiliigutused. Muus osas üle mõistuse hindu pole. See läbisõit (kui ta ka tõsi on) on köki-möki, paras sissesõidu kilometraaz. Northstar peaks hea kohtlemise ja hoolduse puhul tagasihoidliku 300+k miili vaevata vastu pidama, seega sellega muret pole. Tark on muidugi auto üle lasta kontrollida, et midagi fataalset pole - laksu või spido "kerimist" - seda viimast on küll keeruline teha, kuna näit on digitaalne ja istub ajus, aga nooniused saavad kõigega hakkama..
Ah jaa, ei tea, kuidas sellel mudelil, aga minu omal oli kogu puksinduse vahetus suht soolane.

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
30.08.2004 at 20:08
kaku
Cadillac Seville STS 1998
Search on abiks...
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=10382
31.08.2004 at 11:09
..Engeer
Cadillac Seville STS 1998
kas sts ainult vale otsa veoga tehtigi ?
03.09.2004 at 11:37
Vanaisa
  
Moderator
Cadillac Seville STS 1998
quote:
..Engeer: kas sts ainult vale otsa veoga tehtigi ?
Mis tähendab vale otsa veoga??? Ma väidan, et aastaringseks linnasõidukiks on ta imehea. Stripi peale on olemas muud autod ;)

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
03.09.2004 at 12:32
anti
 
Cadillac Seville STS 1998
Kuulutuses esivedu...
03.09.2004 at 13:24
Vanaisa
  
Moderator
Cadillac Seville STS 1998
quote:
anti: Kuulutuses esivedu...
Nii ongi - mis sellel siis viga??? 80% siinses foorumis olijatest ei lähe never stripile, et kindlasti tagavedu olema peaks.

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
03.09.2004 at 13:35
anti
 
Cadillac Seville STS 1998
Minu rumalus jah, arvasin, et ikka tagaveoline ja tegemist on trükiveaga. Aga ikkagi arvan, et ühele vedavale sillale, kui see on ees, on 300 hj jama. Isegi 2,6 l Audi Avant'iga ei julgenud libedaga tallata (rehvid korralikud), kuigi esiosa tal piisavalt raske.
Edit: kirjavead.
03.09.2004 at 14:14 Last edited 03.09.2004 at 14:15 by anti
Vanaisa
  
Moderator
Cadillac Seville STS 1998
selle vastu aitab libisemise vastane elektroonika (noh, mingil määral :) )

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
03.09.2004 at 14:49
vvt
  
Cadillac Seville STS 1998
quote:
anti: Minu rumalus jah, arvasin, et ikka tagaveoline ja tegemist on trükiveaga. Aga ikkagi arvan, et ühele vedavale sillale, kui see on ees, on 300 hj jama. Isegi 2,6 l Audi Avant'iga ei julgenud libedaga tallata (rehvid korralikud), kuigi esiosa tal piisavalt raske.
Edit: kirjavead.

Noh libedal teel 300 hp tagaveoga sõita ja mööda sahatamata tänavaid ukerdada on IMHO veel hullem. 300 küll, aga seal on automaatkast, mis suure osa ära sööb pluss sujuv vedu. Kuigi 300 hl rwd-ga kraavi "äkki" ei lähe -ta hakkab ikka pikalt enne jamama tee peal. Ja 300 hp nelivedu on vaid headele juhtidele - kobakäpa või vastutusvõimetu käes on see lausa ohtlik - kui suur on nt turbo-Impreza raske avarii tõenäosus - kolme aasta jooksul 50%.

Mööda sõita, kui lumevall kesk teed, rööbastes või lumes ukerdamiseks on fwd IMHO igatahes parem kui tagavedu muudel samadel tingimustel.

Mis Eestis popp on - samadele velgedele, kus suvekummid peal, topitakse umbes samalaiad talvekummid. Natuke kulumist, lumelörtsi ja ülearust kiirust ning rooli enam auto ei kuula. Et siis ka võimsatele autodele mingine kitsam plekkvelg ja kitsas, aga hea firma naastrehv. Lamell ja 300 hp on sügavalt suitsiidilõhnane asi...

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
03.09.2004 at 14:56 Last edited 03.09.2004 at 14:59 by vvt
drag racer
Cadillac Seville STS 1998
Väga hea autoga o n tegu !!

Ise Norras sellisega mitu korda sõitnud, küll oli tegu 1999 vist, ka northstar.

Auto on üli mugav/pehme, ei ole erilist müra ega midagi kosta salongi ja kiirendus üllatavalt hea.
Kütuse kulu oli natuke vist suur väitis omanik, aga ei midagi hullu, 3.8 L Camaro pidi rohkem võtma :)

Endal ka plaanis tulevikus kaugemal selline auto osta pereautoks.
03.09.2004 at 14:58
quattromees
 
Cadillac Seville STS 1998
Seville libedaga usutavasti üsna alajuhitav, kas sel ka see õnnetu jalaga "käsipidur"? Kui jah, siis hädaolukorras üsna kehva seda liikurit pöörama sundida, arvan.

____________________________
Audi 200 20V TQ
Audi 100 2.3
Audi A4 2.8Q swap 4,2 V8
Audi UrS4 2,2TQ
Peugeot Partner
VW Passat 1,9TDi
03.09.2004 at 15:45
Absolut
 
Cadillac Seville STS 1998
quote:

Mis Eestis popp on - samadele velgedele, kus suvekummid peal, topitakse umbes samalaiad talvekummid. Natuke kulumist, lumelörtsi ja ülearust kiirust ning rooli enam auto ei kuula. Et siis ka võimsatele autodele mingine kitsam plekkvelg ja kitsas, aga hea firma naastrehv. Lamell ja 300 hp on sügavalt suitsiidilõhnane asi...

millele selline väide põhineb et lamell 300hp-ga nii ohtlik peaks olema...kas see mitte ei sõltu pigem kiirusest ja teekattest?
03.09.2004 at 16:04
vvt
  
Cadillac Seville STS 1998
See on vana ema ja tütre teema :D

Lamelliga võiks sahistada vaikselt mööda linna 1,6 rahvaauto all. Praeguse teede "talihoolde" tingimustes ja eriti veel võimsa auto all naelale alteratiivi pole. Need Saksast toodavate autode all olevad Kesk-Euroopa lamellid ei kõlba üldse kuhugi. Rahulikuma inimese ja linnas sõites võiks põhjamaa lamell olla. Kui aga võimsust üle keskmise ja mõnikord jää peale satub, siis nael. Keskmine teekate siin aga on 2-3 cm soolapaska ja selle all jäätanud asfalt - ja siin pole isegi proti naelale ka kõige kõvemast lamellist vastast.

Ega ilmaasjata pole Soomes naelad lubatud - kuigi kujutage vaid ette kahju, mida seal kiirteedele tehakse sellega.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
03.09.2004 at 18:39 Last edited 03.09.2004 at 18:40 by vvt
Ragnar
Cadillac Seville STS 1998
quote:
vvt:
Lamelliga võiks sahistada vaikselt mööda linna 1,6 rahvaauto all. Praeguse teede "talihoolde" tingimustes ja eriti veel võimsa auto all naelale alteratiivi pole.
See on küll äärmiselt loll jutt.
Mida raskem masin, seda paremini lamell töötab - ja eriti Tallinna talves! Selle cadyga lased sa esimeste kuudega naelad välja (seal juures kogemata) - veel enam kui tracktion controlli peaksid unustama aktiveerimast .

quote:
..Engeer: kas sts ainult vale otsa veoga tehtigi ?

FWD eelise RWD ees tõi vvt hästi välja.
Seda "vale vedava telje" juttu on siinkohal alusetu mainida.
03.09.2004 at 19:03 Last edited 03.09.2004 at 19:06 by Ragnar
5.0
Cadillac Seville STS 1998
seadpuhku pean ma küll vvt-ga nõustuma.
suverehvist kitsam nealrehv on vähemalt linnatingimustes ainuõige lahendus ja seda iga auto all.
sellel talvel sain ühel ilusal hommikupoolikul (tüüpiline Tallinna ilm- päike päeval sulatanud ja öine külm kiilakaks külmutanud) proovida samasuguse auto all pooletunnise vahega kolmandat talve sõitvaid naast Nordfroste ja tutikaid Nokian lamelle. Algatuseks sõitsin vanade naeltega ja pärast lamellidega ja see oli viga, sest arvasin, et eks need uued lamellid peavad vähemalt sama hästi. Aga võta näpust- napilt pääsesin õnnetustest. Kasutades kümnepalli skaalat, kus uus korralik naelrehv on 10 palli, oleks uue lamelli juhitavus ütleme neli ja pidamine napilt üks pall ja seda kiirustel 5-40km/h.
See tegi mulle selgeks, et need, kes linnas talvel lamelliga sõidavad, tuleb õnnetuses automaatselt süüdi tunnistada (analoogiliselt tagant otsasõitjaga) ja neil peaks kohustuslikus korras olema autol silt "ettevaatust suverehvid!". Ehk minu mõte, et äkki proovin järgmisteks talverehvideks lamelle, sai kohe otsa, sest elu liiga armas. Hirm hakkas rooli taga.
03.09.2004 at 20:43
Astro SS
Cadillac Seville STS 1998
quote:
Ragnar:
quote:
vvt:
- veel enam kui tracktion controlli peaksid unustama aktiveerimast .


Minu Caddyl aktiveerib see automaatselt , lülitist saad ta välja lülitada kuni järgmise käivituseni


____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
03.09.2004 at 20:49
vvt
  
Cadillac Seville STS 1998
jutt kisub OT-ks nagu alati :D

eks naelkummide pidamise mõiste devalveerimisse on oma osa andnud kodanikud, kes 225 naela tarvitavad ning igasugu Kumho vms teemad - pane ikka 225 asemele nt 195 tuliuus Ultra Grip või Nord Frost alla ja unustad lamellid igaveseks.

kunagi sai tehtud selline talvine stoplight race - minul Passat Fulda naeltega (mis on muideks teise liiga tegija+Kristall Iglu on hiidvana mudel) ja kõrvalreas Seat Inca tutikate Dunlopi lamellidega (loe $$$). Tüüpiline talv-natuke jääd, natuke asflati ja natuke soolalöga. Rohelise tule süttides kostis igatahes kõrvaltreast liivapaberiga lihvimise hääle moodi heli ja siis võis Inca pingutusi jälgida esmalt külje- ja seejärel laepeeglist. Pidamist ei ole, ei ole......

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
03.09.2004 at 21:58
Ragnar
Cadillac Seville STS 1998
quote:
oudzei:
siiamaani olen kuulnud, et peab hästi vastu aga remont kallis.
Kõik oleneb sellest, mis autot oled siiani üleval pidanud.

Mina sain Golf III GTI´ga oma vitsad kätte - ehk Celebrity ning Golfi osad olid suhteliselt samas hinnaklassist - vaat, et chevyl olid vahest veel odavamad.
03.09.2004 at 00:28 Last edited 03.09.2004 at 00:31 by Ragnar
vkx
 
Cadillac Seville STS 1998
Teema algatajale: kui sa otsustad STS'i kasuks, siis sa kindlasti ei kahetse oma valikut. Auto on igati mugav ja hea. NorthStar mootor on pärl, kuid ära kindlasti unusta regulaarselt jälgida ja lisada õli mootorisse ja jälgi ka jah.vedeliku taset ja mootor kestab sul igavesti...või nohh peaaegu. Teed hoiab auto eeskujulikult ja seda igal kiirusel ja iga ilmaga ja olenemata teekattest. Möödunud talvel olid minu autol all 225/??/16 lamellid ja ei mingit probleemi pidamisega! Sa ära seda vvt targutamist nael vs lamell teemal(või ükskõik, mis muul teemal) eriti tõsiselt võta, ta lihtsalt ei oska muud moodi olla. Naelast tundsin puudust ainult kiilasjääl. Muudes tingimustes, nagu lumine tee, lögane tee, kinnisõidetud lumi või näit. möödasõidul läbi lumevaalude ei olnud mingit erilist muret. Nendes olukordades mängib arvatavasti oma positiivset rolli just nimelt auto mass(>1800kg) + esivedu. Üldiselt tekkis STS'iga talvistel teedel sõites tihti tunne, et teised ümberringi ei oska, ei suuda või ei julge sõita lume ja libedaga ja ainult venivad jalus. See tähendab, et mina tundsin ennast igati turvalisena STS'i roolis lumistel teedel ka vähe suurematel kiirustel kui muidu ja erilist hirmu kontrolli kaotamise pärast juhitavuse üle ei pidanud tundma. See ei tähenda muidugi, et kainet mõistust tasuks kaotada ja loomulikult tuleb kurvis pidurdades arvestada sellest samast massist tuleneva alajuhitavusega, nagu ükskõik millise muu sama klassi ja massiga auto puhul! "Kässarit" kahjuks ei saa jahh kasutada libedaga, kuna see on jalgpedaalina, kuid minu mäletamist mööda on see sedasi enamusel luksus- või üle keskklassi autodel. Nii, et seda ei saa pidada ainult STS'i veaks eranditult. Üks probleem siiski on, mille eest tuleks hoiatada: pikkiroopaid asfaldis see auto ei armasta, eriti kiirendades, hakkab päris jõuliselt "teed otsima". Põhjuseks on vast seesama esivedu + 300hj + 235 laiusega rehvid(suvel). Kütusekulu on minul maanteel 9-10/100km ja linnas umb.14-15/100km. Muid ekspluatatsiooni kulusid ei ole minu arvates kahh eriti põhjust karta, kuluvad samad jupid, mis enamus autodel. Mõned juppide hinnad, mida oskan näiteks tuua(alustame kallimatest):

Plokikaane tihendi komplekt poltidega: 1890.-/üks pool
Klapikambri kaane tihend: 415.-/tk
Otsakaane tihend: 770.-
Remonttöö (GM kataloogi järgi) 20,3h: 5785.-

Esiklaas(toonitud): 6700.- (vist oli koos paigaldusega)
Esimene rattalaager: 3500.-
Piduri klotsid e+t kokku: 1550.-
Piduri klotside andurid: esimene 585.-/tk tagumine 535.-/tk
Sisemine rooliots: umb.500.-
Tegin alles hoolduse Am.Autos: 2015.-

Täna just vahetati välja ühe Xenon esitule traffo või starter või misiganes ta oli. Üks hea meister paigaldas originaali asemele kasutatud S Mersu oma 3000.- eest, uus oleks maksnud 10000.- .

Siinkohal pean vajalikuks tänada järgmisi firmasid:

Ameerika Auto
Top Parts
Ravor Autokaubad

Vähemalt mulle on nimetatud firmadest ka alati lahkelt pakutud juppidele hinnaalandust või muidu "sõbrahinda".

Kui soovid pikemalt lugeda STS'ist, siis otsi välja selle aasta alguse AutoLeht nr.4(26.02.04), seal pikem artikkel kasutatud auto rubriigis;)

____________________________
Seville STS `02
03.09.2004 at 01:42
tfr
 
Cadillac Seville STS 1998
quote:
vkx: Kui soovid pikemalt lugeda STS'ist, siis otsi välja selle aasta alguse AutoLeht nr.4(26.02.04), seal pikem artikkel kasutatud auto rubriigis;)

... või siis kliki siia: http://www.autopunkt.ee/kasutatudauto/3 :)
03.09.2004 at 01:46
vkx
 
Cadillac Seville STS 1998
quote:
tfr:
quote:
vkx: Kui soovid pikemalt lugeda STS'ist, siis otsi välja selle aasta alguse AutoLeht nr.4(26.02.04), seal pikem artikkel kasutatud auto rubriigis;)

... või siis kliki siia: http://www.autopunkt.ee/kasutatudauto/3 :)

Thnx!!! Ma ei teadnudki, et see artikkel ka sealt leitav:)

Elektroonika kohapealt võiks ehk veel lisada, et keeruline on see küll aga mõni koht siiski leidub, kus seda remontida osatakse. Minu masinal oli ostes probleem näidikute plokiga armatuuris, enamus asju ei töödanud. Korda tegid selle DIA mehed Tartust, muidugi raha oskasid ka küsida, 8000.-. Nimelt tasub jälgida, et ka aku ei saaks tühjaks ja kindlasti tuleks vältida "täku" andmist või saamist, minu masina puhul just see probleemi põhjuseks saigi.

____________________________
Seville STS `02
03.09.2004 at 01:59
Vanaisa
  
Moderator
Cadillac Seville STS 1998
Ühe sõnaga sõbrad - Cadillac on mõeldud mugavaks (STS ka sportlikumakls) kulgemiseks, tal on tänavaautole vajalik kogus torqued, ja iga kiirendaja-soku kotib ta foori alt häbiga ära. Ekspluatatsioonilt on ta odavam suvalisest sama klassi luksautost. ja kui see mall ei meeldi, siis ostke endale bemari, ärge irisege siin :sick

PS. vvt - mine enda lamelli ja naela testiga kuhugi eurofoorumisse. Passat ja Seat kindlasti on head autod, aga siia nad ei sobi (nagu ka teise sõja aegsed lennukid ja tankid)
No hard feelings, aga üle viskab.

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
04.09.2004 at 04:40
quattromees
 
Cadillac Seville STS 1998
PS. vvt - mine enda lamelli ja naela testiga kuhugi eurofoorumisse. Passat ja Seat kindlasti on head autod, aga siia nad ei sobi (nagu ka teise sõja aegsed lennukid ja tankid)
No hard feelings, aga üle viskab.

Sorry, aga mis naela - lamelli jutul viga oli? Olenemata auto tootjamaast vale rehvivalikuga võib kasti minna...


____________________________
Audi 200 20V TQ
Audi 100 2.3
Audi A4 2.8Q swap 4,2 V8
Audi UrS4 2,2TQ
Peugeot Partner
VW Passat 1,9TDi
04.09.2004 at 21:33
vkx
 
Cadillac Seville STS 1998
quote:
quattromees: PS. vvt - mine enda lamelli ja naela testiga kuhugi eurofoorumisse. Passat ja Seat kindlasti on head autod, aga siia nad ei sobi (nagu ka teise sõja aegsed lennukid ja tankid)
No hard feelings, aga üle viskab.

Sorry, aga mis naela - lamelli jutul viga oli? Olenemata auto tootjamaast vale rehvivalikuga võib kasti minna...


Esiteks: nael vs lamell teema üle normaalsel arutlemisel iseenesest ei ole viga midagi.
Teiseks: nael vs lamell teemal on siin foorumis varasemalt arutletud küll, kui see sind huvitab, kasuta otsingut.
Kolmandaks: juhul kui sa aru ei saanud, siis probleemiks on saamas järjekordselt, juba ei tea mitmendat korda, konkreetselt ühe ja sama postitaja ülbe suhtlemisstiil, kes on oma väljaütlemistega teiste suhtes solvav ja üleolev ja tema võimetus aktsepteerida teiste seisukohti ning tema imekspandav visadus teiste seisukohtade maatasa tegemisel ja oma MINA maksma panemisel iga hinnaga!

Üks näide:
quote:
vvt: Lamell ja 300 hp on sügavalt suitsiidilõhnane asi...
Terve talv sai sõidetud lamelliga+300hp ja olen nagu elus ja terve ja ei põhjustanud ka kellelegi teisele mingeid kahjustusi...

Krt ma ütlen! Jälle hakkab üks normaalselt alanud teema läbuks kiskuma ühe ja sama tüübi pärast!

____________________________
Seville STS `02
04.09.2004 at 22:25 Last edited 04.09.2004 at 22:28 by vkx
tqhq.ee foorum : Autod : Cadillac Seville STS 1998   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.