register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Tehkem nimekiri USA autode klubidest ja foorumitest!   1 2  
Poster Message
vr_
  
Tehkem nimekiri USA autode klubidest ja foorumitest!
quote:
fire83: Veebipidajad, poleks paljuks mõelda ka kirjutajate motiveerimise süsteemi loomise peale.

Fire83lt täiesti õige mõte!
Oleme pikalt ja laialt nuputanud... aga tarka mõtet millega motivatsiooni tõsta peale 10xKuulsaks saamise lubaduse pole suutnud välja mõelda.
Rate moodi boonuspunktide jagamisega ei tahaks tegeleda, kohe mitte ei oska ette kujutada mismoodi see peaks motiveerima:D
Rahalist motiveerimist, mis oleks kindlasti kõikse tugevam, ei saa me endale praeguse tegutsemisvormi juures kuidagi lubada.. ja bännereid reklaamiga ei tahaks kah nüüd külastaja silma riivamiseks üles laduma hakata.

Kui Fire83'el või kellelgi teisel oleks mõni parem viis välja pakkuda, kuulaks huviga.


____________________________
Imperialist 71
23.03.2007 at 15:11
Jörm
 
Tehkem nimekiri USA autode klubidest ja foorumitest!
Pärtel, ega auto-hobi ei seisne ainult kiirendamises ja 7,5 sekundi alistamises! Ma võiksin sull samamoodi öelda, et kui ehitad Formula Baltic reeglitele vastava auto ja tuled Saugal alla 50 sekundi ring ära, et siis oled mees! Muidu ei ole sul minu maailmasse asja! Väga kitsas lähenemine...
Mul on mõnes mõttes kahju, et näiteks selle vormelite aretamise saagat ei ole kusagile kirja pandud, kuidas me jälle pärnus kümnendiku või paar kusagilt leidsime, aga seal hakkab natuke ka ametisaladus rolli mängima ja kohati tundub mõni asi lihtsalt endale tagantjärele rumalusena, et miks me kohe sellest aru ei saanud. Sestap näiteks võidusõidu aerodünaamikast on kirjutatud ainult kaks mõistlikku raamatut, ometi on tipptasemel spetsialiste selles vallas sadades kui mitte tuhandetes. Keegi ei julge seal absoluutset tõde väita, sest seda pole olemas, sama on auto seadistamisega ringrajale. Need kes seda teavad on võitjate boksides askeldamas.
Ma olen Pärteliga nõus, et tehnilist inglise keelt tundes, saab palju internetist tarkust otsida, ent miks ei võiks me ise teha endale ja tulevatele põlvedele seda tarkust Eesti keelde? Mina olen nii palju natsionalist küll, et ei tahaks päris ära inglistuda, nagu vaid mõnikümmend aastat tagasi tuli venestuda, siis oli sama lugu et eesti keeles oli kolm Kalju Aleksiuse kirjutatud raamatut autodest ja kogu lugu. Tahtsid targemaks saada, siis palun õpi ära vene keel!

Ajaga on tõesti kitsas, endal kah 12-14 tundi ööpäevas tööd, päeval ühes kohas, õhtul ehitan vilega uut bussi, et saaks kuu aja pärast trenni minna, aga mõne loo ringrajal sõitmisest võiks kirjutada ikkagi. Küll aega leiab kui vaja on.

____________________________
Amper Racing
23.03.2007 at 15:45
partel
  
Tehkem nimekiri USA autode klubidest ja foorumitest!
Raha motiveerivat jõudu ei maksa ka üle hinnata.

Näiteks omal ajal kui soomlased hakkasid siia võistlema tulema, siis ikka muretseti, et neil ju reisikulud jne jne, et kas auhinnad ikka on piisavalt tasemel. Nüüd on juba aru saadud, et siia tullakse publiku pärast, Soomes ei vaata keegi 10 sek autosid. EM (euro) etappidel kui vihmahood keeravad ajakava tuksi, saadetakse tänavaklassid lihtsalt pikalt, kuna rahvas tuleb vaatama Top Fueli ja Pro Mod'i. Afterpartyl ütlesid mulle otse, et mingi ok karikas käib küll, eriti meeldisid pjedestaal ja shampusepritsimine, mida mujal ju pole.

Igaüks võib arvutada ühe stardi või ühe võistluse maksumuse kui aastaeelarve on näiteks 200K, on näiteks 6 võistlust, starte koos testipäevadega on 50-100. Üksi, ka mitte rahaline auhind ei korva kulusid. Raha peab tulema sponsoritelt.

Oluline on hoopis näiteks see, kui võistlust külastavad tiimisponsorid ei peaks seisma toidu või WC järjekorras, mis ei maksa ju midagi.

Mis artiklite kirjutamisse puutub, siis see paneb iseenda ka mõtlema, kordamine on tarkuse ema, sageli leidub selline nüanss, mille peale ei olegi tulnud. Samuti moraalne rahuldus sellest, et oled oma väikese panuse andnud rumaluse vähendamiseks.


____________________________
_
23.03.2007 at 15:45
Jesper
 
Tehkem nimekiri USA autode klubidest ja foorumitest!
Selle eesti keelde tõlkimise-refereerimise-kirjutamisega on alati see värk et kirjutada oleks ju 10 korda rohkem kui jõuab ja kui seda 10x kirja ei pane siis tuleb üks nõme pealiskaudne jama välja. Kõige harivamad "artiklid" on ikka need, mis vesteldakse maha kiire auto kõrval, koos omanikuga näpuga näidates ja auto all roomates :)
23.03.2007 at 16:01
partel
  
Tehkem nimekiri USA autode klubidest ja foorumitest!
Ja Firebirdi fännidel ei maksa ära unustada Newtoni meistriteost:

http://www.tqhq.ee/dir.php?id=105

____________________________
_
23.03.2007 at 16:26
Timo
  
Tehkem nimekiri USA autode klubidest ja foorumitest!
vot ühest asjast mina aru ei saa, miks ei ole tehtud chevy klubi. loomulikult mitte lacetti ja aveo meestele, vaid ikka tõsine CHEVY klubi. endal ei ole võimalusi ega vahendeid, keegi võiks asjale käe alla panna. asi peaks just klubi olema, mitte ainult foorum, et saaks ikka üritusi korraldada jne. aitaks igal võimalikul viisil.


____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935
23.03.2007 at 21:30
Vanaisa
  
Moderator
Tehkem nimekiri USA autode klubidest ja foorumitest!
Aga tee siis ise ära. Või arvad, et keegi müstiline kodanik teeb ära ja siis on sul hea sinna sisse astuda???
23.03.2007 at 21:55
vr_
  
Tehkem nimekiri USA autode klubidest ja foorumitest!
Minumeelest on EEstis tõsist klubi kandepinda just usa raua jagu... et kõik kes siin tikutakus mölisemas käivad ja asjalikud on... ongi täpselt paras seltskond idee edasikandmiseks.. miskeid väikseid kildkondi kunstlikult moodustama hakata on möga..

kes vähegi varem organiseerimisega tegelenud saab aru...
Minu jaoks on siinne tikutaku kamp täitsa rahuldav ja pea-asi toimiv klubindus...
Ja klubi koosolek toimub ABCS'il

____________________________
Imperialist 71
24.03.2007 at 01:30
mustus
Tehkem nimekiri USA autode klubidest ja foorumitest!
Ma kirjutaks oma arvamuse klubi loomisest. Selleks et klubi luua, võiks alustada sõpruskonnast e. siis ühise huvialaga tegelevate inimeste krupist. Milleks teha kohe MTÜd. Selleks, et koos õlut juua kusagil turismitalus lõbusalt aega veeta, pole juriidilist keha ju tarvis. Kui seltskonnas on inimesi, kes oleks nõus koos otsustatud ürituse korraldamisel õla alla pannema ja on inimesi, kes ka kohal käivad on OK. Kui sellele krupile ka nimi anada ja ennast klubiks kutsuda, pole kellelegi keelatud. Kui edaspidistes koosolemistest hakkab sündima üritusi, millel on vaja juurde saada sponsoreid ja tekib ka piletitulu jne, siis on vaja juriidilist keha. Aga kui esimene õhin juhtub jahtuma ja nn klubiteema ei arene, siis kergekäeliselt loodud MTÜd lõpetada ei olegi nii huvitav. Elu näitab, et sihukesd asjad jäävad lohisema.

PS! See on ainult minupoolne kommentaar. Olen ise sellise krupi liige ja ei näe vajadust veel juriidiliseks aluseks. Me oleme tegevad olnud juba pool aastat ja isegi nime meil veel ei ole, kuid kõik see (nimi, kodukas jne) tuleb, kui areng edeneb. Ametlik klubi nõuab tõelist pühendumist, et rahuldada tekkinud vajadusi. Müts maha inimeste ees, kes on võtnud endale sellise lisakohustuse.
Nii, vaadake ringi, kes teie ümber tahaks ajada teiega sarnast asja, saage kokku ja tundge ennast mõnusalt. "Selleks, et lapsi saada, ei pea kohe abielluma."
24.03.2007 at 01:34
Jörm
 
Tehkem nimekiri USA autode klubidest ja foorumitest!
Näe ja märkamatult jõudsimegi jälle wikist õlle juurde välja!

____________________________
Amper Racing
24.03.2007 at 09:25
viplala
Tehkem nimekiri USA autode klubidest ja foorumitest!
quote:
mustus: Ma kirjutaks oma arvamuse klubi loomisest. Selleks et klubi luua, võiks alustada sõpruskonnast e. siis ühise huvialaga tegelevate inimeste krupist. Milleks teha kohe MTÜd. Selleks, et koos õlut juua kusagil turismitalus lõbusalt aega veeta, pole juriidilist keha ju tarvis. Kui seltskonnas on inimesi, kes oleks nõus koos otsustatud ürituse korraldamisel õla alla pannema ja on inimesi, kes ka kohal käivad on OK. Kui sellele krupile ka nimi anada ja ennast klubiks kutsuda, pole kellelegi keelatud. Kui edaspidistes koosolemistest hakkab sündima üritusi, millel on vaja juurde saada sponsoreid ja tekib ka piletitulu jne, siis on vaja juriidilist keha. Aga kui esimene õhin juhtub jahtuma ja nn klubiteema ei arene, siis kergekäeliselt loodud MTÜd lõpetada ei olegi nii huvitav. Elu näitab, et sihukesd asjad jäävad lohisema.

PS! See on ainult minupoolne kommentaar. Olen ise sellise krupi liige ja ei näe vajadust veel juriidiliseks aluseks. Me oleme tegevad olnud juba pool aastat ja isegi nime meil veel ei ole, kuid kõik see (nimi, kodukas jne) tuleb, kui areng edeneb. Ametlik klubi nõuab tõelist pühendumist, et rahuldada tekkinud vajadusi. Müts maha inimeste ees, kes on võtnud endale sellise lisakohustuse.
Nii, vaadake ringi, kes teie ümber tahaks ajada teiega sarnast asja, saage kokku ja tundge ennast mõnusalt. "Selleks, et lapsi saada, ei pea kohe abielluma."

Kusjuures minu eelmise posti mõte aint, et paremini kirja pandud.



24.03.2007 at 17:37
fire83
 
Tehkem nimekiri USA autode klubidest ja foorumitest!
Meil kolmel sõbral on F-body klubi küll täitsa olemas. Eile just vastu ööd just tulime remomast. Kolme peale kokku on meie nimel 6 autot - 83 Firebird (varuosaauto), 87 Camaro RS 5.0, 92 TransAm, 93 TransAm, 94 Formula, 98 TransAm WS6. Kogemust juba on mõnevõrra juba - 3genne oleme võtnud viimaseni juppideks võtnud ja jälle kokku pannud, 4gennidega pole nii drastiliselt veel vaja olnud käituda kui välja arvata see, et poisid tegid nädalavahetusele oma kätega LS1-le kapremondi. Üldiselt tundub, et pole enam asja mida ise ei saaks ära teha. Kõik mis me teeme on see, et raipeid "usapaska" elus hoida ja vigaseid asju ja know-howd vahetada ja kogu kompotti veits paremaks teha. MTÜ-d pole meile vaja, rahvapidusid me ei korralda. Kui kellelgi on igav oma autot üksi remoda, siis võtku ühendust ja ajagu oma raibe meite manu mõnikord. Me ei hakka Su autot parandama, aga kruvikeerajat Sulle auto alla ulatada paari mõnituse saatel ikka võib ;)

edit: Ja kui Su auto ei sõida, siis võime äkki kohale ka tulla. Tallinn ja lähem ümbrus.

edit2:

Väike osalejate kirjeldus ka:

fire83
Usakat pidanud juba 10 aastat, alustasin 3genniga, praegu seisab ukse ees 4gen T/A. Tugevaim külg - oskan omaarust teha asjalikku nägu ja noogutada kui F-bodydest räägitakse, hobiks on kõikvõimalike varuosade tellimine usa kohalikest kui ka netipoodidest ja rõõm hinnavõidu üle (sest Eestis on ju kõik NIII kallis), kui jupid kohal, siis pealekeeramiseks aja leidmine kipub olema probleem. Seetõttu võib mu hoiuruumis näha virna juppe, mis meenutab tagasihoidliku GM poekese tagaruumi. Tugev külg on ka kõvatamine, puritaanide (69SEX) ja virtuaalse “Ontlikud Usa Autode Omanikud, Kes Käivad Selverisse Jala Ja On Uhked Selle Üle“ klubi margi täis tegemine, mille eest on mul ka ähvardatud vähemalt kahel korral selle klubi liikme staatus ära võtta, kuid hei!, ma pole kunagi Teie klubisse kuulunud! Haapsalu müüri taga näeme, raisk :D

F.I.R.E
Nakkuse sai minu 3genist, mille mult ostis ja seejärel sinna mootori (5.0) vahele pani. Teinud paar sõitu minu uue neljasega, müüs auto Tulilinnule ja omandas omakorda omale 4gen Formula, kuid talumata alaväärsuskomplekse T/A ja Formula "määratute" erinevuste tõttu "omastas" (pssst!) eelmise aasta suvel omale LS1 WS6-e. Eesmärk sai täidetud - minu mõnitused raugesid mõnevõrra. Peamiselt haletsusest :devil
F.I.R.E on tugev võrdselt 3gen ja 4gen masinates, eriti kõikvõimalikus elektroonikas. Pole probleemi, mida ta ei suudaks lahendada, kui kojamehed, mille puhkeasend on tuuleklaasi keskel ehk välja arvata :D

Tulilind
Ostis F.I.R.E-lt 3genni ja läks sellega uut aastat vastu võtma. Kõik jäid õnneks ellu :hail
Seepeale ostis teise legoks võetud 3gen T/A ja pani sinna mootori peale, muu pudi padi ka kokku. Kui igav hakkas, ostis täiendava 3gen Camaro F.I.R.E-ga kahepeale. Veendunud 3gen fundamentalist. Kui näed tänaval põlemas 4genni, siis on see Tulilinnu töö. Küsimusele “Millal siis 4gennile üle lähed?” vastab harilikult kulme kergitades: “Milleks?”. Vaatamata oma piiritule armastusele 3gennide vastu põlevad ketsid ja hävib kõik mis ta teele jääb. Isegi GM-i tütarfirma SAAB-I toodangule ei anna armu, olgu omanikuks kas või jurist. Vahet pole. Stay tuned kui tänavale jõuab must Roti-Camaro :uhoh Eile valasime vee sisse, pumpasime rehve ja panime moto käima. F.I.R.E arvas, et meelsamini jääks selle kui Civicu alla.


____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
03.04.2007 at 11:19 3 edits. Last edited 03.04.2007 at 13:45 by fire83
viplala
Tehkem nimekiri USA autode klubidest ja foorumitest!
quote:
fire83: Meil kolmel sõbral on F-body klubi küll täitsa olemas. Eile just vastu ööd just tulime remomast. Kolme peale kokku on meie nimel 6 autot - 83 Firebird (varuosaauto), 87 Camaro RS 5.0, 92 TransAm, 93 TransAm, 94 Formula, 98 TransAm WS6. Kogemust juba on mõnevõrra juba - 3genne oleme võtnud viimaseni juppideks võtnud ja jälle kokku pannud, 4gennidega pole nii drastiliselt veel vaja olnud käituda kui välja arvata see, et poisid tegid nädalavahetusele oma kätega LS1-le kapremondi. Üldiselt tundub, et pole enam asja mida ise ei saaks ära teha. Kõik mis me teeme on see, et raipeid "usapaska" elus hoida ja vigaseid asju ja know-howd vahetada ja kogu kompotti veits paremaks teha. MTÜ-d pole meile vaja, rahvapidusid me ei korralda. Kui kellelgi on igav oma autot üksi remoda, siis võtku ühendust ja ajagu oma raibe meite manu mõnikord. Me ei hakka Su autot parandama, aga kruvikeerajat Sulle auto alla ulatada paari mõnituse saatel ikka võib ;)

edit: Ja kui Su auto ei sõida, siis võime äkki kohale ka tulla. Tallinn ja lähem ümbrus.

edit2:

Väike osalejate kirjeldus ka:

fire83
Usakat pidanud juba 10 aastat, alustasin 3genniga, praegu seisab ukse ees 4gen T/A. Tugevaim külg - oskan omaarust teha asjalikku nägu ja noogutada kui F-bodydest räägitakse, hobiks on kõikvõimalike varuosade tellimine usa kohalikest kui ka netipoodidest ja rõõm hinnavõidu üle (sest Eestis on ju kõik NIII kallis), kui jupid kohal, siis pealekeeramiseks aja leidmine kipub olema probleem. Seetõttu võib mu hoiuruumis näha virna juppe, mis meenutab tagasihoidliku GM poekese tagaruumi. Tugev külg on ka kõvatamine, puritaanide (69SEX) ja virtuaalse “Ontlikud Usa Autode Omanikud, Kes Käivad Selverisse Jala Ja On Uhked Selle Üle“ klubi margi täis tegemine, mille eest on mul ka ähvardatud vähemalt kahel korral selle klubi liikme staatus ära võtta, kuid hei!, ma pole kunagi Teie klubisse kuulunud! Haapsalu müüri taga näeme, raisk :D

F.I.R.E
Nakkuse sai minu 3genist, mille mult ostis ja seejärel sinna mootori (5.0) vahele pani. Teinud paar sõitu minu uue neljasega, müüs auto Tulilinnule ja omandas omakorda omale 4gen Formula, kuid talumata alaväärsuskomplekse T/A ja Formula "määratute" erinevuste tõttu "omastas" (pssst!) eelmise aasta suvel omale LS1 WS6-e. Eesmärk sai täidetud - minu mõnitused raugesid mõnevõrra. Peamiselt haletsusest :devil
F.I.R.E on tugev võrdselt 3gen ja 4gen masinates, eriti kõikvõimalikus elektroonikas. Pole probleemi, mida ta ei suudaks lahendada, kui kojamehed, mille puhkeasend on tuuleklaasi keskel ehk välja arvata :D

Tulilind
Ostis F.I.R.E-lt 3genni ja läks sellega uut aastat vastu võtma. Kõik jäid õnneks ellu :hail
Seepeale ostis teise legoks võetud 3gen T/A ja pani sinna mootori peale, muu pudi padi ka kokku. Kui igav hakkas, ostis täiendava 3gen Camaro F.I.R.E-ga kahepeale. Veendunud 3gen fundamentalist. Kui näed tänaval põlemas 4genni, siis on see Tulilinnu töö. Küsimusele “Millal siis 4gennile üle lähed?” vastab harilikult kulme kergitades: “Milleks?”. Vaatamata oma piiritule armastusele 3gennide vastu põlevad ketsid ja hävib kõik mis ta teele jääb. Isegi GM-i tütarfirma SAAB-I toodangule ei anna armu, olgu omanikuks kas või jurist. Vahet pole. Stay tuned kui tänavale jõuab must Roti-Camaro :uhoh Eile valasime vee sisse, pumpasime rehve ja panime moto käima. F.I.R.E arvas, et meelsamini jääks selle kui Civicu alla.


Olles õnnelik, et on antud mullegi paar kaelalüli pea noogutamiseks ja auto kõrval vedeleb paar kruvikat ning roostes tellitav- siis heameelega siirduksin mõnikord minagi üllate sõnade saatel auto alla, seega võtan varsti ühendust. Täna@väsind.ee
04.04.2007 at 01:45
ROKIPEER
 
Tehkem nimekiri USA autode klubidest ja foorumitest!
Vaikselt susiseb...

http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=22870
20.04.2007 at 12:00 1 edit. Last edited 27.04.2007 at 00:34 by ROKIPEER
DJ Seebimull
  
Tehkem nimekiri USA autode klubidest ja foorumitest!
Kui lähtuda Fire83 jutust, siis ka meil Tartus F-body klubi laadne asi- ehk siis ka viis F-body oleks kohe kõige lahedasema pundi peale olemas.

____________________________
FULL THROTTLE CLUB
http://usaraud.ee/?id=4_65_27_6436 (reklaam)
20.04.2007 at 17:20
Tituk
Tehkem nimekiri USA autode klubidest ja foorumitest!
+1 must matt camaro
24.04.2007 at 20:05
RockinBandit
  
Tehkem nimekiri USA autode klubidest ja foorumitest!
Eesti Chevy klubiga liituks küll.Stiilne logo :)

____________________________
'99 Chevrolet Suburban C1500 - for everyday. In family - '09 Grand Voyager & '14 Town&Country & '03 Navigator
With American car everyday since 2005
www.rockinlady.com
25.04.2007 at 09:20
iroc-z
 
Tehkem nimekiri USA autode klubidest ja foorumitest!
+ veel 1 Camaro :) Oleks samuti huvitatud.

____________________________
ex '89 camaro iroc-z28
ex '06 grand cherokee
ex '06 GTO
25.04.2007 at 10:48
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Tehkem nimekiri USA autode klubidest ja foorumitest!   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.