register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Full-size kastikad, tahaks arvamusi   1 2 3 4 5  
Poster Message
hulkur
Full-size kastikad, tahaks arvamusi
Kuna oma koduses 4x4 foorumis tundub et jääb sellealasest ekspertiisist väheks küsin ka siinselt rahvalt arvamusi...
Noh, USA-kate spetsid, kiidetagu-laidetagu ja kes oskab võrrelgu:

Dodge RAM 2500 5,9 td või 5,9b
Ford F250/350 7,3td või 6,8 b
Chevy Silverado 2500 5,7/6,0b või 6,5td

Enda pingerida oleks täpselt selline, aga äkki keegi suudab ümberveenda?

Väljalaske aastad seal kusagil 2000 ümber - no nii 97-02.

Olulised märksõnad: sõidumugavus pikkadel või väga pikkadel vahemaadel, peamiste kuluosade saadavus/hinnad, kiiksud :lol:, kastide-sildade vastupidavus, mootori töö (lolli) kindlus, REAALNE kütusekulu maantee kiirusel täislastis

andres

p.s. IRL pole veel ühtegi proovinud... mõte veel väga teoreetiline
30.10.2009 at 22:59
DevilDeVille
  
Full-size kastikad, tahaks arvamusi
selles ajavahemikus sa sõidumugavust ei leia. kaasaegsetest asjadest tuli vist mõni hetk tagasi (äkki 2008) dodgele uuesti keerdvedru võimalus tagasilda

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
31.10.2009 at 01:05
antennimees
 
Full-size kastikad, tahaks arvamusi
Kui tahad sõidumugavust siis ainult 1500/150 ja tagaveoline, neil on suht pehme vedrustus. 2500/250 ja 3500/350 on veoautod ja ei miskit sõidumugavust, või kui siis paar tonni kaupa peal on enamvähem. 1500 jupid ka mingil määral odavamad kuna ei ole nii massiivsed, kuigi ega suuremate jupid üle mõistuse kallid pole. Vastupidavuse ja kütusekulu kohta on siin heietatud piisavalt kasuta otsingut.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
31.10.2009 at 09:47
wagoneer
Full-size kastikad, tahaks arvamusi
dodge 2500 5,9 td on rohkem ikka veokas, eriti kui on 4x4. Palju oleneb tegelikult ka vedrustuse valikust kunagi usas.
Neid erinevaid kombinatsioone on jube palju. Mõni on lasknud endale pehmema lehepaki panna(siis kannatab jälle kandevõime), mõnel on pehme lehepakk ja siis selle alla on pandud mingi teine lehepakk mis peaks toimima hakkama alles siis kui koorem peal jne. Kuna disla mootor on jube raske siis kipuvad roolimajanduse pulgad äkki natuke kiiremini ära väsima(eriti suurema ratta korral ning metsas ukerdades)
Üldjuhul kui mootorist lisahobuseid ei näpi siis kestab mootor(mootor kestab muidugi ka peale näppimist :devil ) ja kast super hästi. Vaheta ainult õli ja sõida.
Ise vist eriti jube pikki vahemaid ei viitsiks läbida ram-iga. Kuna sõidumugavus on natuke kesine. Aga eks see ole kasutaja otsustada.

____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
31.10.2009 at 10:31
Check Engine
Full-size kastikad, tahaks arvamusi
quote:
DevilDeVille: selles ajavahemikus sa sõidumugavust ei leia. kaasaegsetest asjadest tuli vist mõni hetk tagasi (äkki 2008) dodgele uuesti keerdvedru võimalus tagasilda
Keerdvedru tulid vist ainult 1500 seeriale, 2500 ajab asju edasi lehtvedrudega taga minu teada.
31.10.2009 at 11:04
Astro SS
Full-size kastikad, tahaks arvamusi
Meerika taadid teavad rääkida,et Fjordid pidid kõige mugavamad olema ......

2Gen Ram (94-02) vedrustusega on tõesti väga kummaline olukord, näiteks:

1. towing package -> topelt tagavedrud
2. snow plow package-> väga jäigad esivedrud


Kui ajad taga sõidumugavust ,siis vali diisel,automaat,pika kastiga ,2wd pika kabiiniga ja 4 uksega .

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
31.10.2009 at 11:27
hulkur
Full-size kastikad, tahaks arvamusi
Ok, tänud senistele vastajatele.

1500 seeria ei tule kõne alla kandejõu tõttu, samuti on sellel sillad nõrgemad. Ja veermik peab kindlasti olema 4x4, unustasin selle mainida, kuna koduses 4x4 foorumis on see ütlematagi selge :). Pmst. idee on ehitada mõningase off-road suutlikusega automaja ja alusvakriks palju muud peale USA full-size kastikate võtta pole.

Mida targem rahvas Fordi 7,3 td-st arvata oskab?

Niipalju olen selgeks saanud, et Chevy on vist konkurentsist väljas ja jäänud Dodge ja Ford F-seeria.
31.10.2009 at 11:35
wagoneer
Full-size kastikad, tahaks arvamusi
Kui sa tahad midagi raskemat vedada siis bensukad unusta kohe ära. Dodge poolt räägib Cumminsi diisel. Kuna see mootor on mõeldud ikka väga raskele tehnikale siis on ta tööiga auto peal vägagi pikk. 12V(kuni 98 algus) mootor on vana hea rivipumbaga.
Suht lollikindel asi.
Üks õhtu sai narvast ära toodud suur merekaater,vist mingi 8+m pikk ja parajalt kõrge. Trassil mingi 80..90 km/h sõites oli kütusekulu pärast tankides turts alla 15L /100km. Mis arvestades paadi suurust ja raskust ei ole minuarust üldsegi paha.
Endal fjoordi diisliga kogemus puudub aga mikimaa foorumitest jäänud mulje,et need on natuke janusemad kui dodge.
Aga sõidumugavus jälle parem neil. Eriti selle ajavahemiku omadel mida sa otsid.

____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
31.10.2009 at 13:11
Astro SS
Full-size kastikad, tahaks arvamusi
7.3 on mõtetu vanakooli nui :rolleyes

:devil

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
31.10.2009 at 18:02
inc13
 
Full-size kastikad, tahaks arvamusi
quote:
Astro SS: 7.3 on mõtetu vanakooli nui :rolleyes

:devil


Seda ta oli kuni 1994 aastani.Vabalthingav paadiankur.
94 ja uuemad on juba turboga asjad millel juba pisut jõudu ka antud
quote:
Astro SS:


Kui ajad taga sõidumugavust ,siis vali diisel,automaat,pika kastiga ,2wd pika kabiiniga ja 4 uksega .


eesti oludes oleks dodge ram diisel rwd puhtalt hobiauto millega suvel kuiva ilmaga sõita :devil
ilma 4wd-ta jääb igalepoole suht kergelt kinni
01.11.2009 at 20:48 1 edit. Last edited 01.11.2009 at 20:52 by inc13
Astro SS
Full-size kastikad, tahaks arvamusi
Robil on 3500 2wd rohkem töölooma eest ja probleeme tal sellega ei ole.....


Fööniga 7.3 on ikkagi mõtetu nui, nagu ka nende 6.0 ja 6.4


Tänapäeval on ainukesena Cumminsi vastu midagi pakkuda ainult Chevy'l, 6.6 Duramax



Kuna sa vist selle imeliikuriga igapäevaselt ei kavatse kulgema hakata,siis vaata parem bensukate poole, need on palju kergemad ja nii lihtsal metsa ära ei upu...

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
01.11.2009 at 21:15
hulkur
Full-size kastikad, tahaks arvamusi
quote:
Astro SS:
Kuna sa vist selle imeliikuriga igapäevaselt ei kavatse kulgema hakata,siis vaata parem bensukate poole, need on palju kergemad ja nii lihtsal metsa ära ei upu...

Igapäevaselt mitte, aga kui minek siis pikalt ja ilmselt kasti asemele tulev maja ei saa mitte kerge koorem olema. Samuti sinna kuhu minek, ei pruugi bensiin olla nii kättesaadav kui diisel, kuigi ise eelistaksin samuti igast asendist bensukat. Samuti ilmselt on täiskoormaga maanteekiirusel liikumisel bensukulu "out-of-this-world"...
01.11.2009 at 21:53
Astro SS
Full-size kastikad, tahaks arvamusi
Oot-oot, kavatsed sa ida poole liikuda?

Kui on tõesti suund sinna ,siis pead sa vaatama liikurit millel on rivipump....

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
01.11.2009 at 21:56
hulkur
Full-size kastikad, tahaks arvamusi
quote:
Astro SS: Oot-oot, kavatsed sa ida poole liikuda?

Kui on tõesti suund sinna ,siis pead sa vaatama liikurit millel on rivipump....

Jah, ka ida poole, kuigi vahet ju pole ida või lõuna, ühel hetkel kui asustus hõredam, on suurem tõenäosus saada diislit kui bensiini ja autonoomia saab ilmselt diisliga suurema, muidugi, kui bensukas gaseerida ja panna suur gaasiballoon, siis saab ka üsna hea autonoomia, aga ilmselt taaskord tankimisvõimaluste vähesus "piirialadel".

Edasi, millistel mootoritel on rivipumbad, sry, kui elementaarne küsimus, nagu ütlesin olen ise pigem bensuparteist olnud siiani ja pole selliste asjada vastu huvi tundnud, pigem mis sillad-vahekastid millel all jne.
01.11.2009 at 22:04
Astro SS
Full-size kastikad, tahaks arvamusi
quote:
hulkur:
quote:
Astro SS: Oot-oot, kavatsed sa ida poole liikuda?

Kui on tõesti suund sinna ,siis pead sa vaatama liikurit millel on rivipump....

Jah, ka ida poole, kuigi vahet ju pole ida või lõuna, ühel hetkel kui asustus hõredam, on suurem tõenäosus saada diislit kui bensiini ja autonoomia saab ilmselt diisliga suurema, muidugi, kui bensukas gaseerida ja panna suur gaasiballoon, siis saab ka üsna hea autonoomia, aga ilmselt taaskord tankimisvõimaluste vähesus "piirialadel".

Edasi, millistel mootoritel on rivipumbad, sry, kui elementaarne küsimus, nagu ütlesin olen ise pigem bensuparteist olnud siiani ja pole selliste asjada vastu huvi tundnud, pigem mis sillad-vahekastid millel all jne.[/quote]

Ram 2500 5.9D -> ees Dana60 taga Dana70, 241DlD või 241DHD (option)

Ram 3500 5.9-> ees Dana60 taga Dana80 , 241 DLD või 241 DHD (option)

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
01.11.2009 at 22:10
wagoneer
Full-size kastikad, tahaks arvamusi
dodgel on rivipump kuni aastani 97 lõpp ja mõned üksikud ka 98 algus. 98 tuli juba 4 ukseline(tagumine uks poolik küll) kabiin mis on iseenesest tervitatav kui seltskonnaga liikuda.


____________________________
dodge ram 2500 97´ twin turbo just for fun 1mile=226km/h lendas õhku
pontiac firebird convertible 69´ töös
pontiac gto 71´ valmimas
Dodge Charger Super Bee 71´
International Harvester Travelette C-120 61´Sõidab
Mitsubishi Colt Lancet 76`
01.11.2009 at 22:15
hulkur
Full-size kastikad, tahaks arvamusi
Mulle ise-enesest meeldiks suur crew-cab - selliseid on jälle pigem F-seeriat kui RAM-i. No kui hull see Fordi 7,3 td siis on? Uimane olgu, aga kui töökindel? Rivipump?

Muidugi teine variant oleks lühike kabiin ja suurem maja otseühendusega, crewcabi-i puhul poleks kabiini ja maja vaheline otseühendus obligatoorne. Mugavalt reisida vaja kahel täiskasvanul ja kahel lapsel.
01.11.2009 at 22:23
Astro SS
Full-size kastikad, tahaks arvamusi
Kui suur maja tuleb?

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
01.11.2009 at 22:25
hulkur
Full-size kastikad, tahaks arvamusi
quote:
Astro SS: Kui suur maja tuleb?

Nii suur kui vähegi kannatab. Ei taha mingit kasti istutatavat putkat - millekski muuks mul seda kastikat nagunii vaja pole, seega oleks see mõtetu ruumi raiskamine. Olles reisinud tavalise automajaga, tahaks kõiki samu mugavusi - wc, dušš, soe vesi jne. Seega idee on - kast minema ja selle asemele täismõõdus maja koos kõige sinna kuuluvaga.
01.11.2009 at 22:33
Astro SS
Full-size kastikad, tahaks arvamusi
Minu arust lähened sa teemale valest otsat.

Võta parem automajake (näiteks meerika päritolu Winnebago) ja tee see maastikusuutlikumaks :rolleyes


Näiteks Ram'i kasti topitavad majakesed on küll mega pisikesed.



____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
01.11.2009 at 22:46
hulkur
Full-size kastikad, tahaks arvamusi
quote:
Astro SS: Minu arust lähened sa teemale valest otsat.

Võta parem automajake (näiteks meerika päritolu Winnebago) ja tee see maastikusuutlikumaks :rolleyes
Näiteks Ram'i kasti topitavad majakesed on küll mega pisikesed.


See mu point ju oligi, et kasti topitavad majakesed ei kvalifitseeru! Ja mingi 2wd vana maja adekvaatselt maastikusuutlikumaks muutmine (= kogu alusvankri ümberehitus) ja enda vajadustele kohandamine on mu meelest lõppeks oluliselt kallim projekt, kui võtta sobilik vanker ja sellele ehitada peale enda nõudmistele vastav maja. Ja mingi vana maja kohandamisel saad sa lõpuks ikkagi mingi näruse kompromissi, selmet teha kohe selline millega rahul oled.
01.11.2009 at 22:59
Astro SS
Full-size kastikad, tahaks arvamusi
Otsi siis parem 4wd Chevy Van'i või F-seeria Van'i , neid on isegi paar tükki meie riigis

Näiteks midagi sellist:
ebay Fjord



____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
01.11.2009 at 23:18 1 edit. Last edited 01.11.2009 at 23:21 by Astro SS
tfr
 
Full-size kastikad, tahaks arvamusi


Rohkem nagu polegi midagi öelda.
01.11.2009 at 23:20
hulkur
Full-size kastikad, tahaks arvamusi
Ja-jah...

Buss on väike. punkt.

Volvo on olnud, punkt.





Ja tfr kujutad sa ette sellise Volvoga maanteel 90km/h 6 tundi jutti (been there, done that...)? Pealegi mul pole vaja kuukulgurit, mul on vaja autot millega oleks enam-vähem mugav kulgeda igasugusel teel ja kui tee mõneks km-ks otsa saab, siis järgmisele välja jõuda.

Seega kas Dodge RAM-2500 5,9td või Ford F-250/350 7,3 td...
01.11.2009 at 23:42 1 edit. Last edited 01.11.2009 at 23:44 by hulkur
Astro SS
Full-size kastikad, tahaks arvamusi
Ma arvan, et isegi pika raamiga Ram'i teljevahe jääb väheks korraliku maja jaoks.


Maastikusuutlikus ja normaalne küttekulu sobivad hästi kokku sellisel kombinatsioonil: 3.54 peaülekanne ja 35 rehv.

Kui 2+2 inimest ja pikad otsad, siis Ram'i kabiin '94-02 (eriti tagaiste) ei ole just parim valik, tuleks pigem vaadata tõeliste crewcab'ide poole

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
01.11.2009 at 23:52
tqhq.ee foorum : Autod : Full-size kastikad, tahaks arvamusi   1 2 3 4 5  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.