register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : Võistlusklassid 2005-> ja Eesti MV info   1 2 3 4 5  
Poster Message
peep
 
Moderator
Võistlusklassid 2005-> ja Eesti MV info
Edastan minule teadaoleva info:

EAL'i kiirendusspordi alakomitee otsusega on kinnitatud ja võistluste korraldajate poolt aksepteeritud, et 2005 hooajal toimuvad Eesti Meistrivõistlusted dragracingus alljärgnevates võistlusklassides:

Tänavaklassid:

A: Kuni 4l. vabalthingav.
B: Üle 4l. vabalthingav ja kuni 4 l. ülelaadimisega, v.a bigblock.
C: Üle 4 l. ülelaadimisega ja bigblock.

Tänavaklassi autodele kehtivad samad miinimumkaalu nõuded, mis 2004 hooajal:

0-1000 cm3 450 kg + iga algav 100 cm3 üle 1000 cm3 lisab 40 kg.
2001 cm3 850 kg + iga algav 100 cm3 üle 2001 cm3 lisab 20 kg.
3001 cm3 1050 kg + iga algav 100 cm3 üle 3001 cm3 lisab 10 kg.
5001 cm3 1250 kg + iga algav 100 cm3 üle 5001 cm3 lisab 5 kg, kuid kokku mitte üle 1400 kg.

Lubatud on lisada ballasti, juhul kui see on korralikult kinnitatud, kuid mitte rohkem kui 50 kg.

Miinimumkaalu määratlemiseks ühte- või mitut ülelaadimismeetodit kasutaval autol, korrutatakse mootori töömaht koefitsendiga 1,7.

Tänavaklassi autol tohib vedava silla rehvi kontaktpinna laius olla max. 10,5". Lubatud on ka laiema kontaktpinnaga rehvide kasutamine, kui sel juhul peab rehv omama E või DOT sertifikaati. 10,5" ja kitsam rehv on vaba.

Spetsiaalklass:

D: Outlaw

Miinimumkaalu ei ole, rehvid vabad. Kui Outlaw klassis läbib tehnilise ülevaatuse vähem kui neli võistlejat, liidetakse see klass C klassiga. Võistleja poolt väljateenitud punktid lähevad arvesse tema enda võistlusklassi arvestuses.

Mootorrattad:

E: kuni 600 cm3
F: üle 600 cm3

Kokku 4 autoklassi ja 2 mootorratta klassi.

Lisaks on EMV etapi korraldajal õigus pidada võistluseid teistes EMV arvestuse välistes klassides, näiteks Streetman ja Bracket. Nendes võivad, erinevalt EMV klassidest osaleda ka litsenseerimata/ühekordse litsensiga(?) võistlejad.

EMV viiakse läbi nelja etapilisena, esimene etapp toimub mai alguses. Täpsem kalender ilmub siis, kui naaberriikide võistluskalendrid on paigas.

EMV punktiarvestus:

quote:
Kvalifikatsiooni tulemus:

1. 16 p 9. 8 p
2. 15 p 10. 7 p
3. 14 p 11. 6 p
4. 13 p 12. 5 p
5. 12 p 13. 4 p
6. 11 p 14. 3 p
7. 10 p 15. 2 p
8. 9 p 16. 1 p

Eliminaatori tulemus:

1. 2. 3. 4. 5. R/U W
4-autot 300 - - - - 400 600
8-autot 300 400 - - - 500 700
16-autot 300 400 500 - - 600 800
32-autot 300 400 500 600 - 700 900
64-autot 300 400 500 600 700 800 1000

1. = esimese ringi kaotaja
2. = teise -"- -"-
3. = kolmanda -"- -"-
4. = neljanda -"- -"-
5. = viienda -"- -"-
R/U = finaali kaotaja (runner-up)
W = finaali võitja (winner)

3-4 koha sõidu võitja saab lisaks R/U punktidele veel 50 punkti.

Kaotaja punktide teenimiseks ei pea startima.

Edukalt läbitud tehniline ülevaatus annab 100 punkti ja esimene täielikult läbitud kvalifikatsiooni start annab 100 punkti

Tehnilised reeglid vajavad veel kohendamist aga olulisemad muudatused peaks siin kirjas olema.

Ametlik ja põhjalikum EMV -, ning mistahes muu täiendav info ilmub loodetavasti veel selle aasta jooksul aadressil www.bhra.ee
06.10.2004 at 20:29 Last edited 02.02.2005 at 15:53 by peep (Moderator)
hypertyyp
Võistlusklassid 2005-> ja Eesti MV info
quote:
B: Üle 4l. vabalthingav ja kuni 4 l. ülelaadimisega, v.a bigblock.

Kui saladus ei ole millisest suurusest bigblock algab?

____________________________
Fordi omanik...
06.10.2004 at 23:01
diesel
Võistlusklassid 2005-> ja Eesti MV info
bb mõistega võib paljudel arusaamatusi tulla. pisemad bb-d on töömahult väiksemad kui suured sb-d. kui täpselt asja järgida, vahe on füüsilistes mõõtmetes, mitte tingimata litraashis.
06.10.2004 at 23:33
max
Võistlusklassid 2005-> ja Eesti MV info
fokel vedas :)

Siis on asi selge - tuleb panka röövida ja 454 SBC ehitada.
07.10.2004 at 01:36
IceUul
 
Võistlusklassid 2005-> ja Eesti MV info
Tegin mõned arvutused, nende reeglite järgi läheks järgmised sõitjad järgmistesse klassidesse (aluseks võetud tänavused masinad):

Lauri camaro -> D
Erkki camaro -> C
Foke camaro -> B
Kaimo civic -> D
Maksimi supra -> B
Avo mustang -> C
Kaido bmw -> C
Kõik 2.2l turbo mootoriga audid -> B

Kokuvõte on siis umbes selline, et 3 eesti kiiremat camarot saavad endi klassis ilmselt võitu maitsta ja sellistel alla 2l vabalthingavatel autodel pole enam rajale asja. Soomlased lähevad kah enamus D klassi sõitma arvatavasti.
07.10.2004 at 01:53
Jutulind
Võistlusklassid 2005-> ja Eesti MV info
quote:
IceUul: Kokuvõte on siis umbes selline, et 3 eesti kiiremat camarot saavad endi klassis ilmselt võitu maitsta ja sellistel alla 2l vabalthingavatel autodel pole enam rajale asja.
Pisikestel turbodel ka eriti mitte eesti turboehituse taset arvestades :) Mis ma oskan kosta - nii nad tapsid Ferdinandi ...


____________________________
Team OUTLAW
'80 Jeep Wagoneer 258 cid R6 4 spd manual
'79 Jeep Wagoneer 360 cid V8 TH400
'06 Fiat Panda 4x4
07.10.2004 at 02:00 Last edited 07.10.2004 at 02:01 by Jutulind
5.0
Võistlusklassid 2005-> ja Eesti MV info
quote:
IceUul: Tegin mõned arvutused, nende reeglite järgi läheks järgmised sõitjad järgmistesse klassidesse (aluseks võetud tänavused masinad):

Lauri camaro -> D
Erkki camaro -> C
Foke camaro -> B
Kaimo civic -> D
Maksimi supra -> B
Avo mustang -> C
Kaido bmw -> C
Kõik 2.2l turbo mootoriga audid -> B

Kokuvõte on siis umbes selline, et 3 eesti kiiremat camarot saavad endi klassis ilmselt võitu maitsta ja sellistel alla 2l vabalthingavatel autodel pole enam rajale asja. Soomlased lähevad kah enamus D klassi sõitma arvatavasti.
bemm on ennast vist 4liitrisena presenteerinud ja enne ülemõõtmist läheb ilmselt siiski B klassi ja arvestades senist praktikat lähevad ka soomlaste kiirendusautod C klassi.
07.10.2004 at 08:10
foke
 
Võistlusklassid 2005-> ja Eesti MV info
rehvilaiused on uudne punkt, ma ei teagi, palju 11,5x28 (mina) ja 12,5x28 (Erkki) tagarehvide kontaktpinnad on?
07.10.2004 at 08:21
peep
 
Moderator
Võistlusklassid 2005-> ja Eesti MV info
quote:
IceUul:sellistel alla 2l vabalthingavatel autodel pole enam rajale asja.

Esmapilgul võib nii tunduda aga Sa unustad ära miinimumkaalu nõuded. 1,8 l. auto võib koos juhiga kaaluda 770 kg. ja 3 l. masin võib kaaluda 1050 kg. ehk 280 kg. erinevus. See on ikka päris palju...

Kes läheb Eesti meistritiitlit püüdma, peab ehitama auto, mis maksimaalselt reegleid ära kasutab, isegi tänavaklassis - kergelt ülekäidud igapäevautoga pole tiitlijahil asja, täpselt nagu siiani pole kergelt ülekäidud masinad esikohtadele pretendeerinud tugevamatel võistlustel.

Aga loomulikult ei sobi see klassijaotus kõigile - milline sobiks ? Õnneks paljude selliste inimestega, kes midagi ka ise reaalselt ära on teinud või tegemas, said need klassid eelnevalt läbi arutatud - räägitud.

foke: Erkki autol ongi all 10,5" laiuse kontaktpinnaga rehvid. See mõõt on tänavamasinate max rehvilaiuse standard nii rootsis kui usas.

Bigblock: kui keegi pole kindel, kuidas liigitub tema (reaalsele mitte virtuaalunistuse)projektiautole plaanitav jõuallikas, võib BHRA'ga ühendust võtta ja järele küsida. Kuna jutt on võistlusest, siis tuleb võistlusautod ehitada nii, et nad oleks konkurentsivõimelised ehk 396 BB pole ilmselt parim valik.;) Eelmisel hooajal ka keegi sellisega ei osalenud ja momendil puuduvad andmed, et keegi reaalselt juba ehitaks sellist mootorit. BTW. Viperi V10 on BB selle jaotuse alusel.
07.10.2004 at 09:03
newton
 
Moderator
Võistlusklassid 2005-> ja Eesti MV info
ET Streeti tread width'id leiab siit:

http://www.mickeythompsontires.com/strip_et_street.html

Ma küll päris täpselt ei kujuta ette, aga kas mitte mõne auto stock tänavakets ei lähe üle 10.5", siin arutatud Viperi 335/35 ZR 17 näiteks?
07.10.2004 at 09:07
Taavi
Võistlusklassid 2005-> ja Eesti MV info
Kui kallite tehaseautode omanikud end kohale viitsivad vedada, siis A-klass peaks nende päralt olema - E46 M3, Porsche Carrera (S või 4) jm selline alla 4L vabalthingav eksootika sõidab vähemalt 13 sekundi keskele.
07.10.2004 at 09:44
hypertyyp
Võistlusklassid 2005-> ja Eesti MV info
quote:
Jutulind:
quote:
IceUul: Kokuvõte on siis umbes selline, et 3 eesti kiiremat camarot saavad endi klassis ilmselt võitu maitsta ja sellistel alla 2l vabalthingavatel autodel pole enam rajale asja.
Pisikestel turbodel ka eriti mitte eesti turboehituse taset arvestades :) Mis ma oskan kosta - nii nad tapsid Ferdinandi ...


Just eriti kui mõelda, et kui on 2 liitrise mootoriga auto millel on turbolaadimine, siis tuleb mootori töömahuks 3.4 liitrit, mis lisaks algsele 450 kilole tervelt 3.4-1=2.4 - 24*40=960 kilo!!! ehk kokku siis 1410 kilo...

sellega vist eriti konkurentsis ei ole, kui sa just midagi dahlback golfi mõõtu võimsust sealt välja ei võta...

____________________________
Fordi omanik...
07.10.2004 at 09:55 Last edited 07.10.2004 at 09:57 by hypertyyp
rustang
  
Moderator
Võistlusklassid 2005-> ja Eesti MV info
quote:
peep: 1,8 l. auto võib koos juhiga kaaluda 770 kg. ja 3 l. masin võib kaaluda 1050 kg. ehk 280 kg. erinevus.

Kui võtta aluseks liitrivõimsus 100hp/l ja tqhq kalkulaator, siis 2l auto kaalub 850 ja tema teoreetiline ET oleks 12.2, 3l auto 1050 ja 11.5 ning 4l auto 1150 ja 10.78.

Seega tundub siiski, et ka väikeses klassis kuupmillimeetrid ruulivad :)
07.10.2004 at 09:56
rustang
  
Moderator
Võistlusklassid 2005-> ja Eesti MV info
quote:
hypertyyp:
Just eriti kui mõelda, et kui on 2 liitrise mootoriga auto millel on turbolaadimine, siis ...
..oled B klassis.
07.10.2004 at 09:57
hypertyyp
Võistlusklassid 2005-> ja Eesti MV info
quote:
rustang:
quote:
hypertyyp:
Just eriti kui mõelda, et kui on 2 liitrise mootoriga auto millel on turbolaadimine, siis ...
..oled B klassis.


Seda küll aga millised miinimumklassi nõuded siis kehtivad?
Kas see tähendab siis seda , et kubatuur 3400 cm2 selle miinimumkaal oleks 3001 cm2 klassi järgi ehk siis 4*10 kg
ja sealt tuleb kaal 1050+40 kg ehk siis 1090 kg...

hyper@segaduses hetkel

____________________________
Fordi omanik...
07.10.2004 at 10:04 Last edited 07.10.2004 at 10:04 by hypertyyp
Gsinut
Võistlusklassid 2005-> ja Eesti MV info
Vaevalt laseme A klassi 13,5 sekiga vôitma tulla. Autod arenevad jôudsalt ja vôitmiseks peab mônevôrra kiirem olema ikka. Küsimus selline:kas tänavaklassis vôib kasutada ET Drag rehvi vôi peab olema ET Street?
07.10.2004 at 10:04
rustang
  
Moderator
Võistlusklassid 2005-> ja Eesti MV info
quote:
hypertyyp:
Seda küll aga millised miinimumklassi nõuded siis kehtivad?
Kas see tähendab siis seda , et kubatuur 3400 cm2 selle miinimumkaal oleks 3001 cm2 klassi järgi ehk siis 4*10 kg
ja sealt tuleb kaal 1050+40 kg ehk siis 1090 kg...

Nii tundub olevat jah.
07.10.2004 at 10:06
vvt
  
Võistlusklassid 2005-> ja Eesti MV info
See bigblocki eristamine tundub natuke kummaline:uhoh
Bigblock iseenesest ei ole midagi erilist, loeb vaid töömaht. Arusaadav oleks kui nt Hemi ja SBC eristatakse. Pealegi on 99,9999% SB-e ka reaalselt väiksemad kui BB-d.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
07.10.2004 at 10:10
hypertyyp
Võistlusklassid 2005-> ja Eesti MV info
quote:
rustang:
quote:
hypertyyp:
Seda küll aga millised miinimumklassi nõuded siis kehtivad?
Kas see tähendab siis seda , et kubatuur 3400 cm2 selle miinimumkaal oleks 3001 cm2 klassi järgi ehk siis 4*10 kg
ja sealt tuleb kaal 1050+40 kg ehk siis 1090 kg...

Nii tundub olevat jah.

Kui ma õiesti mäletan siis Kari sierra mootor andis välja midagi 500 HJ? Kui selline auto nüüd kaaluga 1090 kilo rajale panna siis tqhq kalkulaatori järgi sõidaks ta 9.83@223km/h! Ja see oleks juba kõva sõna..

____________________________
Fordi omanik...
07.10.2004 at 10:11
vvt
  
Võistlusklassid 2005-> ja Eesti MV info
Minuteada eeldab see kalkulaator vaikimisi slikke, liimi ja dragisõbralikku silda. Sierra seeriasild aga on sellise "geomeetriaga", et sellega on võimalik jääda kinni ka märjal asfaldil (loe pidamine väike).

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
07.10.2004 at 10:26
udu
 
Võistlusklassid 2005-> ja Eesti MV info
kas bigblocki asemel ei oleks mõistlik olnud 6L piir teha?
või oligi selle takistuseks see, et fokel oleks siis jama majas?
aga siis 6,3?
või on põhjenduseks see, et bigblocki saab tehnilises silma järgi tuvastada?

____________________________
Chevrolet Corvette '80
Cadillac CTS '06
07.10.2004 at 10:55
5.0
Võistlusklassid 2005-> ja Eesti MV info
quote:
udu: kas bigblocki asemel ei oleks mõistlik olnud 6L piir teha?
või oligi selle takistuseks see, et fokel oleks siis jama majas?
aga siis 6,3?
või on põhjenduseks see, et bigblocki saab tehnilises silma järgi tuvastada?
rohkem see viimane, sest välimuselt pole alla ja üle kuuesel SB vahet
07.10.2004 at 11:23
sam
  
Võistlusklassid 2005-> ja Eesti MV info
B: Üle 4l. vabalthingav ja kuni 4 l. ülelaadimisega, v.a bigblock.

Võib lugeda B-klassi 10sek klassiks. Midagi võimatut siin pole ka minu 2.0T jaoks. kuid see tähendab minule vähemalt 2-3aastast pausi-rahakogumist ja siis mootorite lõhkumist....
jääme ootama 2008 aasta klassijaotust :D senikaua hüvasti kiirendussport

____________________________
www.es-racing.ee
07.10.2004 at 11:32 Last edited 07.10.2004 at 11:32 by sam
5.0
Võistlusklassid 2005-> ja Eesti MV info
quote:
sam: B: Üle 4l. vabalthingav ja kuni 4 l. ülelaadimisega, v.a bigblock.

jääme ootama 2008 aasta klassijaotust :D senikaua hüvasti kiirendussport
eks ta kaotus ole, aga eks mees ise teab ja igajuhul head teed ka Sulle ning lubaduse järgi siis äkki 2008 rajal kohtume
07.10.2004 at 11:39
IceUul
 
Võistlusklassid 2005-> ja Eesti MV info
quote:
sam: B: Üle 4l. vabalthingav ja kuni 4 l. ülelaadimisega, v.a bigblock.

Võib lugeda B-klassi 10sek klassiks. Midagi võimatut siin pole ka minu 2.0T jaoks. kuid see tähendab minule vähemalt 2-3aastast pausi-rahakogumist ja siis mootorite lõhkumist....
jääme ootama 2008 aasta klassijaotust :D senikaua hüvasti kiirendussport
Pole mõttet alla anda, ülejärgmine aasta mõeldakse kindlasti jälle uus klassijaotus välja :)
07.10.2004 at 11:55
tqhq.ee foorum : Üritused : Võistlusklassid 2005-> ja Eesti MV info   1 2 3 4 5  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.