register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : Haapsalu raja liimimisaktsioon! KONTO ja RAHA info lisatud   1 2 3 4 5  
Poster Message
MarkelVR4
Haapsalu raja liimimisaktsioon! KONTO ja RAHA info lisatud
Liimimisaktsiooni rahad palun kanda järgnevale kontole:

Markel Voit 10010340065015

Hiljem teen ka kokkuvõtte toetuste laekumisest!

Samuti võib siia kanda lisaks raha ka järgmise liimimisaktsiooni tarbeks :)

Markel


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


!!!! Palun kodanikud, kes meili saatsid tqhq.ee kaudu saata see uuesti!!! Mul nimelt oli vale aadress seal

Tere,

oleks huvitataud teada saama, palju võistlejaid ja kaasaelajaid on nõus panema omast taskust miskit 300-400.- EEK, et värskendada ja pikendada Haapsalu raja liimitud osa.

Kuna me eelmine nv saime ise kogemuse liimi maha kandmisel Leedus, siis sai osade võistlejatega räägitud ja nõustutud, et võtame selle ette. Leedus oli tegemist veel asfaldirajaga, kuid selle omadused paranesid reaalselt peale liimi maha kandmist. Seega loodaks Haapsalus veelgi paremat efekti.

Lätis on olemas 1 tünn (30 gallonit/114 liitrit) VP Racing Track Bite liimi, mis maksab Tallinnasse toimetatult 8500.-EEK Sellest peaks jaguma u 60 m katmiseks.
Programm oleks järgmine: 2-3 päeva enne võistlust u 100m harjata ja esimene kiht liimi maha(u 60m peaks jaguma), et jõuaks korralikult hanguda. Ja seejärel juba treeningsõidud, peale mida kannaks ööseks uuesti peale, et siduda maha jäänud rehvi veelgi.

Selleks on vaja:

2-3 harja - 1 olemas
2-3 vabatahtlikku harjajat - 1 olemas
aiapritsi- uus või kellegi vana,kuna see on vist peale liimimist omadega otsas
Liimi - Lätis olemas, mulle broneeritud
Transporti Haapsallu - olemas

Kes on huvitatud selle projekti toetamisest siis palun siia panna oma nimi, koos kasutajanimega.
Liimi väljaostmise võtan enda kanda ja samuti transpordi. Vaja oleks paari inimest veel ja harjasid ja pritsi.

Kui tuleb rohkem inimesi, siis jagame 8500 täpselt osalejate vahel ja panus võib ka väiksem tulla.

Hetkel juba toetust lubanud huvilised:

Markel Voit
Ain Krist
Jevgeni Bulankin
Toomas Tammsalu
Viljar Mäesepp
Tanel Leonov
Arno Kaunissaar
Taavo-Erkki Vitsut
Mikk Kirsimaa
Georg ‘’korke’’ Leonov x2
+1 (RT)
Andres Ringo
Janno Ingermann
Raivo Roosioks x6
Andrei Shabalin
Gunnar Jaanovits
Ivo Puhm
Lauri Kuriks
T-mac-Sten Padar
Madis Tamm

Lisan siia edasi nimesid, kes huvitatud, seega palun hoida teema võimalikult konkreetne!

Ette tänades,

Markel
521 5678

____________________________
FMF V8 1965
GTO
V8TT
01.07.2008 at 22:07 18 edits. Last edited 04.08.2008 at 14:37 by MarkelVR4
VKM
 
Haapsalu raja liimimisaktsioon! KONTO ja RAHA info lisatud
Minu nime unustasid lisada!
Viljar

____________________________
Nissan 300zx Best ET 1/4 6.63sek 338km/h
www.vkmmotors.ee
Dynotuning
Haltech ECU
Hoosier tires
01.07.2008 at 22:30
ArdoH
 
Haapsalu raja liimimisaktsioon! KONTO ja RAHA info lisatud
Kui aeg klapib, on sul üks vabatahtlik lisaks.

____________________________
http://ardoholts.com/
01.07.2008 at 22:33
kasp
Haapsalu raja liimimisaktsioon! KONTO ja RAHA info lisatud
samuti nii. kui aeg klapib, tuleksin kindlasti appi harjama vms tegema.
01.07.2008 at 22:47
partel
  
Haapsalu raja liimimisaktsioon! KONTO ja RAHA info lisatud
Kelle tase on juba sealmaal, et liimi vaja, ei tohiks kohkuda ka kogu 8500.- ees, teemaalgataja teab omast käest, millised on võistluskulud.

#1 prioriteet on tagada mõlema raja võrdsus. Kui võitja otsustab rajavalikuõigus, on natuke kehvasti. Lohutuseks, et isegi NHRA's oli selle hooaja alguses probleeme "üherealiste võistlusradadega".

Kas Pärnu on ikka tegevlennuväli? Omal ajal sai seal liimikankut personalile näidatud luba küsides. Küsiti "Moskvast" järgi: "Mitte mingil juhul!!"... Nojah, lennuk pidurdades käib üle nina vms.

Pärnu mainimise point selles, et siis oleks Haapsalu "hero session", mille seadete/kogemustega pole Pärnus midagi teha, hea kui tulevikuski kasutada saab.

Muidu 60 m peaks ok olema, käiguvahetus on küll 100 m kandis, aga konverter enam suurt võimenda.


____________________________
_
01.07.2008 at 23:14
sam
  
Haapsalu raja liimimisaktsioon! KONTO ja RAHA info lisatud
täpsustan, et õige toote nimi on LC6
Omadused, toote kirjeldus ja kasutusjuhend leiduvad siin: http://www.vpracingfuels.com/vp_04_traction.html
01.07.2008 at 23:40
prr
 
Haapsalu raja liimimisaktsioon! KONTO ja RAHA info lisatud
kõigepealt oleks sinna alla vaja veel natuke drag'i rehvi maha saada...

ka natuke stardi tahapoole nihutamine on ca 10-15m liimi ja rehvi lisaks.

____________________________
lapsest peale on hobused meeldinud
01.07.2008 at 00:19 1 edit. Last edited 01.07.2008 at 00:20 by prr
MarkelVR4
Haapsalu raja liimimisaktsioon! KONTO ja RAHA info lisatud
ideeks ongi siduda ka seni maha kantud rehv paremini aluspinnaga ja tekitada juba olemasolevale mahajäetud rehvipinnale veelgi parem pidamine.
Loomulikult oleks parim lahend seal rehvi veel maha kanda, kuid see pidamine tekib ka lihtsalt betoon-liim koostisel. Ja lisaks korraldavad nii mõnigi tiim seal testipäevi ja võistluste eel on treeningsõidud, mis kõik aitavad kaasa pidamise paranemisele.
Kes on eelnevalt liimimist teostanud, võiks õhendust võtta ja seletada, mis veel oleks vaja teha ja kuidas.

Markel
521 5678


____________________________
FMF V8 1965
GTO
V8TT
02.07.2008 at 10:04
foke
 
Haapsalu raja liimimisaktsioon! KONTO ja RAHA info lisatud
Mõte iseenesest ei ole kallis ja kindlasti mitte ka paha, aga...

1. Kas võimsad autod ei satu selle 60 m peal probleemidesse, kus liim lõpeb? Ma pööraks sellele tähelepanu. Ise pakuks välja variandi, kus 1. liimikiht panna nt 80 m ja teine 40 m

2. Pelgalt harjamisest äkki ei piisa? Ma leian, et võimalusel tuleks kasutada tolmuimejat? ilmselt mõistlikum oleks suur tänavapuhastusmasin? aga võimalik, et ka mingi tööstuslik ehitusimeja. Alternatiivina võib kaaluda ka survepesu+puhastusvahend. Kunagi aastaid tagasi käisime Aivoga enne võistlust rada kontrollimas ja lahenduseks oli tuletõrjepoiste paakauto, ka see aitas palju.

3. Stardiala nihutamine. Kummale poole sa Prr mõtlesid? Ma nihutaks tagasi - hoolikal teekatte uurimisel ilmselt hea mõte, saaks kummikihti tasuta pikendada vähemalt ühe 60 ft jagu. (peaasi, et ei ununeks siis ka ülejäänud andurite nihutamine:))

4. Rehvide mahaõõrumine on kindlasti võtmesõnaks. Ilmselt ka võimalik, kindlasti leiab vanu slikke piisavalt, mul omalgi 2 tk olemas. Selleks oleks vaja aga traktorit, laadurseadme vajutusjõust võiks piisata. Kunagi vist kasutati selleks euroalust, aluse peal olid raskuseks ning tantsisid prr ja plyval:))
Rehvimasin käib hõõrumas pidevalt ka korralikel radadel - ju seda on vaja. Peaks püüdma hõõruda rehvi kuhugi 100-150 meetrini välja, mulle on jäänud mulje, et just seal kipub tihti võimsamatel pidamine kaduma. Tegelikult ongi see üks ohtlikumaid faase - hiljem on pidamine juba võimsuse taga, varem pole kiirust, seal käest minnes on kiirust juba maa ja ilm, et väga halvasti võiks lõppeda.

5. Seadistuste osas on kõik võrdsed ja olgem ausad, vist pole kellelgi vedrustuse seadistamisel olulist eelist või know-how'd. Ma ei usu, et parema pidamisega rajal sõites kõik seni omandatu tähtsuse kaotab.

Järgmine võidusõit toimub Haapsalus vist ABCS raames, enne ei maksaks küll liimida.
02.07.2008 at 10:45
amatöör
  
Haapsalu raja liimimisaktsioon! KONTO ja RAHA info lisatud
Tanel Leonov :)

____________________________
Elu esimene auto: camaro 78´
02.07.2008 at 11:02
prr
 
Haapsalu raja liimimisaktsioon! KONTO ja RAHA info lisatud
quote:
foke:3. Stardiala nihutamine. Kummale poole sa Prr mõtlesid? Ma nihutaks tagasi - hoolikal teekatte uurimisel ilmselt hea mõte, saaks kummikihti tasuta pikendada vähemalt ühe 60 ft jagu. (peaasi, et ei ununeks siis ka ülejäänud andurite nihutamine:))

4. Rehvide mahaõõrumine on kindlasti võtmesõnaks. Ilmselt ka võimalik, kindlasti leiab vanu slikke piisavalt, mul omalgi 2 tk olemas. Selleks oleks vaja aga traktorit, laadurseadme vajutusjõust võiks piisata. Kunagi vist kasutati selleks euroalust, aluse peal olid raskuseks ning tantsisid prr ja plyval:))


stardilala ikka jah tahapoole, võidame ca selle 60ft ehk siis 18m. päris palju

kui me 2003 a. esimest korda seal liimisime, siis vedasime tõesti euroalusega rehvi maha, raskuseks piirdeaedade kivid ja fotograaf tacco. ta sihuke hea raske :)


____________________________
lapsest peale on hobused meeldinud
02.07.2008 at 11:37
prr
 
Haapsalu raja liimimisaktsioon! KONTO ja RAHA info lisatud
quote:
foke:
Järgmine võidusõit toimub Haapsalus vist ABCS raames, enne ei maksaks küll liimida.
vot juba siis tuleks nihutada rada natuke...


____________________________
lapsest peale on hobused meeldinud
02.07.2008 at 11:55
vr_
  
Haapsalu raja liimimisaktsioon! KONTO ja RAHA info lisatud
Nii huvipärast, et kas ma võin ka minna suvalise raja peale ja seal maha valada mida iganes.. näiteks järgmise driftivõistluse tarbeks midagi mis teeks pinna libedamaks..

Antud liimitamisel on ilmselt 4-5 osapoolt

Lennuraja omanik, lennuraja haldaja, ürituse korraldaja, bhra, asjast huvitatud sõitjad liimipott näppus.... Võibolla veel keegi

Kes neist viiest peaks antud aktsiooni lubama, kooskõlastama? kes neist viiest peab garanteerima, et tulemus oleks see mida esialgu loodeti(ala võrdselt liimitatud rajad jms)

Mitte, et mul midagi selle liimitamise vastu oleks, aga loodetavasti on kõik osapooled asjaga kursis või kurssi viimisel ja teevad täpselt seda mis nende kohus antud ettevõtmise juuures.

____________________________
Imperialist 71
02.07.2008 at 17:38
mikuf11
 
Haapsalu raja liimimisaktsioon! KONTO ja RAHA info lisatud
Pane mind ka siis kirja, ega vast hullemaks ikka pidamine minna ei saa :)
Mikk Kirsimaa
02.07.2008 at 22:24
kasp
Haapsalu raja liimimisaktsioon! KONTO ja RAHA info lisatud
rahaliselt toetada ei saa, aga sunnitööga küll. kui see kõlbab, siis Kaspar Kaabel.
02.07.2008 at 22:59
sam
  
Haapsalu raja liimimisaktsioon! KONTO ja RAHA info lisatud
väga meeldiv on näha, et leidsime ideele nii palju toetajaid. Räägin homme paari inimesega veel, kes foorumeid ei loe. Samuti homme selgub kas oleks saadaval veel 1 tünn samasugust kraami (ehk läheb veel 1 loosi ja saab pikemalt teha):
02.07.2008 at 23:18
sam
  
Haapsalu raja liimimisaktsioon! KONTO ja RAHA info lisatud
prr, mis ainet te sinna 2003 peale kandsite muidu?
02.07.2008 at 00:02
prr
 
Haapsalu raja liimimisaktsioon! KONTO ja RAHA info lisatud
quote:
sam: prr, mis ainet te sinna 2003 peale kandsite muidu?
ooh, andruss taris kohale, trackbite ta oli igatahes :) vähemalt toimiv asi.

täpsustan.

____________________________
lapsest peale on hobused meeldinud
02.07.2008 at 00:07
sam
  
Haapsalu raja liimimisaktsioon! KONTO ja RAHA info lisatud
Muidu eelnevalt postitatud VP juhend on äärmiselt hariv, soovitan lugeda kõigile kes plaanivad aidata raja ettevalmistamisele kaasa.
Ehk otselink: http://www.vpracingfuels.com/tractioncompound.doc
02.07.2008 at 00:27 1 edit. Last edited 02.07.2008 at 00:28 by sam
Pedaal
Haapsalu raja liimimisaktsioon! KONTO ja RAHA info lisatud
Eile Markeliga samuti seda liimi värki ajades tuli mõttesse ja sama on kirjas ka liimi juhendis - puhurid.
Ehk kellel on võimalus kaasa võtta bensiinimootoriga lehepuhureid siis need on äärmiselt asjalikud asjad prahi ja tolmu eemaldamiseks rajalt.
Jämeda garaaziharjaga asi lahti kraapida ja puhuriga minema - peaks saama puhas.
Leedus kandsime seda sama liimi suht mustale rajale samuti olid leedukad ise eelnevalt mingit isetehtud kautsuki ja krt teab mille "poslamaslat"
sinna kandnud ja seetõttu oli asi libe just sealt kohast.
aga seal kus oli puhas asfalt oli ka pidamine parem kui enne liimi
Liimida saime vaid ühe õhukese kihi ja viimane pritse läks 3 min. enne starti seega ei saanud asi veel kinnituda.
Kui asja teha nii nagu on praegu planeeritud peaks saama meie tingimustes parim mis hetkel võtta.
03.07.2008 at 08:53
partel
  
Haapsalu raja liimimisaktsioon! KONTO ja RAHA info lisatud
Ok, alustab üldisest. NHRA's kasutati hooaja alguses 50/50 segu metanooliga, mis oli üsna katastroof, kummisuits jne. 6. etapil Atlantas siis 75/25 ja teine asi. Fuelerid ja Pro Stockid tahavad tegelikult erinevat rajapreppi, kuna Pro Stockil pole praktiliselt downforce'i. Kui mingi jama on, siis isegi 4. käigul spinnib vaid 1400 hj'ga. PS tahab siis võimalikult tugevat liimi. Teine asi on Fueleritel, kes tahavad terve tee kontrollitud spinni, s.h. ka 500+ juures üle finishijoone minnes. Kui näiteks suurel kiirusel liimi peal gaas maha lasta, siis mitu tonni downforce'i + tugev liim rebib rehvide kontaktpinnast tükke välja...

On olnud jutuks ka, et kõikide tünnide sisu pole sama kvaliteediga.

Ja liim ei tasanda rajakonarusi. Amortide kokkusurumine peab piisavalt pehme olema, muidu põrgatab rattad üles ja :burnout

60 m peaks suht piisav olema, 100+ m oleks muidugi parem, siis teine käik sees ja peab 2000+ hj :) Nightrace'il sai Erkki esimeselgi gaasi põhja, muidugi järgmisel korral on mootoris 200+ hj rohkem, loodetavasti isegi 300+ hj rohkem, sõltub, palju süüde välja veab. Aga kui liimi lõpus :burnout tuleb, siis lihtsalt short-shift teisele liimi peal. Peaasi, et liim lõpeks samal hetkel mõlema ratta alt.

Tuleb arvestada ka ajakavaga, õhtusse minnes on risk, et niiskuse ja jaheduse tõttu hakkab kaste tekkima, mis on suht sama vihmamärja rajaga...

Ma julgen arvata, et "allakirjutanud" ei vaidle vastu, et liimimine on ikkagi eelkõige tehniline küsimus, mitte rahaline.


____________________________
_
03.07.2008 at 09:28
Andrus BHRA
 
Haapsalu raja liimimisaktsioon! KONTO ja RAHA info lisatud
quote:
prr:
quote:
sam: prr, mis ainet te sinna 2003 peale kandsite muidu?
ooh, andruss taris kohale, trackbite ta oli igatahes :) vähemalt toimiv asi.

täpsustan.

Aine, mida tookord rajale kanti oli VHT Trackbite + mingised numbrid, ei mäleta täpselt. Liim oli pärit Alastarost ja selle ajas välja meile Jari. Kokku on seda rada liimitud 3 või 4 korda.
Raja nihutamine oleks mõistlik teha küll, ehk leidub liimijate seas entusiaste ka see töö ära teha. Maamõõtjate riistadega saaks selle ka kiiresti ja kõige täpsemini tehtud.
03.07.2008 at 12:13
sam
  
Haapsalu raja liimimisaktsioon! KONTO ja RAHA info lisatud
Kindlasti on tehniline teostus mitte vähem oluline kui liim ise. Kogu protsess peab olema põhjalikult läbimõeldud ja kindla kava järgi teostatud.
PS! nagu VP juhendis kirjas on, siis enne liimimist vaja veel vana kummikiht (seal kus paksult seda maas juba) õhemaks "lõigata". Sellele vaja ka töövahendid / -võtted välja mõelda.
Usun, et raja mõõtmine ja vastavate tähiste betoonile kandmine ei tohiks samuti suur töö olla kui juba sinna suurem "retk" plaanitud. Loodetavasti oled Andrus ise ka kohal ja juhendad seda tegevust ise.
03.07.2008 at 12:16 1 edit. Last edited 03.07.2008 at 12:20 by sam
partel
  
Haapsalu raja liimimisaktsioon! KONTO ja RAHA info lisatud
quote:
Andrus BHRA:
quote:
prr:
quote:
sam: prr, mis ainet te sinna 2003 peale kandsite muidu?
ooh, andruss taris kohale, trackbite ta oli igatahes :) vähemalt toimiv asi.

täpsustan.

Aine, mida tookord rajale kanti oli VHT Trackbite + mingised numbrid, ei mäleta täpselt.
SP162


____________________________
_
03.07.2008 at 12:41
Andrus BHRA
 
Haapsalu raja liimimisaktsioon! KONTO ja RAHA info lisatud
Ääi olnud SP162, miski muu asi oli, aga see vist pole nii oluline hetkel.
Kummikihti meil Haapsalus õhemaks lõigata pole vaja - minu arvamus. Seal lihtsalt pole seda nii palju, et oleks vaja lõigata. Olen mujal maailmas tähele pannud seda, et lõigatakse siis, kui hakkab kihte lahti koorima. Aga peab muidugi täpselt üle vaatama!
Võimalusel üritan ise ka kohal olla, kõik sõltub, millal "retk" tehakse.
NB! Kodanikele, kes iga asja peale hakkavad pabistama, et kas ikka kõik kooskõlastused ja load ja load kooskõlastustele ja kooskõlastused lubadele on olemas ütleks lühidalt - jahtuge natuke! Nagu ennist mainitud, on seda rada varemgi liimitud, siis kui te sellest liimist veel midagi ei teadnudki ja kellelgi pole sellepärast probleeme tekkinud!
03.07.2008 at 19:17
tqhq.ee foorum : Üritused : Haapsalu raja liimimisaktsioon! KONTO ja RAHA info lisatud   1 2 3 4 5  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.