register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : Fierost vihmavarjuks   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Poster Message
Fog
 
Fierost vihmavarjuks
Kuna kiirenduse pisikule on näpp antud, siis ei läinudki palju aega mööda, kui ka käsi läinud on.
Igatahes otsustasin vaikselt ehitama hakata otsese kiirendussuunitlusega keret.

Iga kainelt mõtlev inimene oleks minu asemel loomulikult Lauri vana kere poole vaadanud mis veel vist saadaval on, kuid mis teha, "It's a Fiero thing, You would'nt understand".

Esimese etapina tuleb vihmavarju küljest eemaldada kõik, mis kiirestisõitmisele kaasa ei aita. Sellega olen lõpusirgel. Igatahes on kaalu poolest auto juba maasturiks muutunud. Nii esimesed, kui ka tagumised originaalvedrud on "üleval lukus" tänu kaalutusele.

Siinkohal peab mainima, et vastupidiselt enamuse arvamusele on Fiero puhul tegemist väga raske autoga. Kuna kere kui selline ei oma mingit tugevust, siis on vastavalt "spaceframe"-ile korralikult liha juurde pandud mis kaalub päris korralikult.

Igatahes pärast nädalast nokitsemist on seis selline:








Keegi võiks soovitada mingit hääd keemiat, mida enne survepesurit peale pritsida kogu sellele asjale. Lihtsalt külma surveveega ei taha puhtaks minna, ning lapiga igale poole ei mahu.

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
06.08.2009 at 13:31 1 edit. Last edited 23.08.2009 at 18:12 by Fog
DevilDeVille
  
Fierost vihmavarjuks
tavalise värvipoe leeliselised rasvaeemaldajad on mõnel puhul abiks, lisaks loomulikult piduripuhastusvedelik/spray

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
06.08.2009 at 14:01
charger
Fierost vihmavarjuks
Kui on võimalik kuskil kasutada küttega survepesurit ja sellele juba pesuvedelik dosaatorisse valada, saad ühe korraga kõik lahtise maha ning võid pmst otse puhtale kuivanud pinnale värvida.
06.08.2009 at 14:10
kristohd
 
Fierost vihmavarjuks
Mis kiirusindeksiga kere kooskõlla viiakse?
Kas tehnikapool on ka teada? Paned mootori õigele poole?
Jõudu :)
06.08.2009 at 14:13
DevilDeVille
  
Fierost vihmavarjuks
quote:
kristohd: Mis kiirusindeksiga kere kooskõlla viiakse?
Kas tehnikapool on ka teada? Paned mootori õigele poole?
Jõudu :)

mingi aja tagust müügikuulutust meenutades tahab keegi vist hakata vana elduri käänmikke fikseerima ja ehk isegi mingi terava paadiankru mõte liikvel. elik keskmootor vast ikke jääb


____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
06.08.2009 at 14:17 1 edit. Last edited 06.08.2009 at 15:10 by DevilDeVille
Olds
  
Fierost vihmavarjuks
Tundub, et Pro-Street klassi on lisa tulemas? ;) See on ainult hea...

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
06.08.2009 at 14:25
Fog
 
Fierost vihmavarjuks
Kere poolest on selge, et 7.5 indeks on overkill, seega on paberil ikkagi 8.5 indeksi asjad. Lisaks tudeeritud soome SC/SG reegleid.
Kast tuleb tõesti kasutusse TH425 ning tänu sellele saab mootor "õiget pidi" vahele.
Kaalu poolest on plaan järgida eesti PS miinimumkaale, ning kuna kere kaal on hetkel veel teadmata, siis on ka lahtine mootori valik.

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
06.08.2009 at 15:53
karvake
 
Fierost vihmavarjuks
quote:
Fog: Kere poolest on selge, et 7.5 indeks on overkill, seega on paberil ikkagi 8.5 indeksi asjad. Lisaks tudeeritud soome SC/SG reegleid.
Kast tuleb tõesti kasutusse TH425 ning tänu sellele saab mootor "õiget pidi" vahele.
Kaalu poolest on plaan järgida eesti PS miinimumkaale, ning kuna kere kaal on hetkel veel teadmata, siis on ka lahtine mootori valik.


auto pesulas töödanud
sis soovitaks http://www.t-puhtax.ee/autopesulad.htm uurida mida nad pakuvad
ma ei mäleta mis täpne toote nimetus on aga kõik rasv ained praktiliselt eemaldab

ja lihtsalt veega puhtaks
06.08.2009 at 16:08 1 edit. Last edited 06.08.2009 at 17:35 by karvake
DevilDeVille
  
Fierost vihmavarjuks
quote:
Fog:
Kast tuleb tõesti kasutusse TH425 ning tänu sellele saab mootor "õiget pidi" vahele.

kas sellest võib järeldada, et sul on olemas mingi kaval lahendus 425 difri lukustamiseks?


____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
06.08.2009 at 17:03
Fog
 
Fierost vihmavarjuks
quote:
DevilDeVille:kas sellest võib järeldada, et sul on olemas mingi kaval lahendus 425 difri lukustamiseks?
Ei, otseselt mitte. Pole ka süvitsi uurinud seda veel.
Variant B nimekirjas on teha ise midagi sellist. Tänavale ei sobi(Osad on kogenud spider-gear hammakate koledat kulumist, teised jällegi fännavad), aga võistlusteks küll.

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
06.08.2009 at 17:46
tõnisson
 
Fierost vihmavarjuks
Fog, mootori valik lahtine küll aga mis mootori peale mõelnud oled?

____________________________
446+727+Dana60
225 slant six+904+8 3/4
446+727+NP203+9 1/4+dana44
06.08.2009 at 18:56
vlzman
 
Fierost vihmavarjuks
Tore näha, et lõpuks ka avalikkusele oma tegemistest teada annad :D
Sellised teemad sisustavad õhtuid väga hästi :beer
Oluline, et mootor õige mandri pealt ja nii palju kui ma tean, siis selle koha pealt Fog meile pettumust ei valmista ;)

____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
06.08.2009 at 19:55
minimum
Fierost vihmavarjuks
http://www.fiero.nl/forum/Forum1/HTML/048610.html

See topic peaks olema tuttav?

____________________________
-
07.08.2009 at 13:50
mart154
 
Fierost vihmavarjuks
quote:
karvake:

auto pesulas töödanud
sis soovitaks http://www.t-puhtax.ee/autopesulad.htm uurida mida nad pakuvad
ma ei mäleta mis täpne toote nimetus on aga kõik rasv ained praktiliselt eemaldab

ja lihtsalt veega puhtaks



Soovitan ainet nimega "Turbo"
Igasugu õlilöga jms peseb superhästi maha.
07.08.2009 at 14:42
karvake
 
Fierost vihmavarjuks
quote:
mart154:
quote:
karvake:

auto pesulas töödanud
sis soovitaks http://www.t-puhtax.ee/autopesulad.htm uurida mida nad pakuvad
ma ei mäleta mis täpne toote nimetus on aga kõik rasv ained praktiliselt eemaldab

ja lihtsalt veega puhtaks



Soovitan ainet nimega "Turbo"
Igasugu õlilöga jms peseb superhästi maha.

käisin tööjuures vaatamas oli jah turbo selle aine nimi
07.08.2009 at 16:27
Madman
 
Fierost vihmavarjuks
Ma kunagi ukse kaalusin ära, oli 40 kg. Ma ei kujuta ette mis seal nii palju kaalub.

____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
07.08.2009 at 00:09
Fog
 
Fierost vihmavarjuks
Vahepeal on jälle mõni õhtu nokitsetud, ning mootorile ruumi tehtud.
Kokku võib võtta lausega: "Ma vihkan spot-welde".

Igatahes on pagass peaaegu kadunud, kuid kurvastuseks on ülemised frame-railid läbi ussitanud.
Fiero pole ka tavaline F-keha või klassik, millele sheetmetal juppe saada oleks igast saluunist, selle teeb aga tasa kommuuniti heatahtlikus. Nimelt on keegi kunagi viitsinud teha täpse joonise ja kirjelduse.

Lisaks on ilmselt paigas see, et kast tuleb "reverse rotation" ehk differ tuleb "ümber keerata" ning mootor tuleb vahele tagumik eespool-rihmad tagapool.

TH425 kasti mõõdud:

mootorikinnitusest(bell housing) kasti lõpuni(keti poole): 10-1/4"
mootorikinnitusest kasti lõpuni(pooltelgede poole): 17-1/2"
mootorikinnitusest pooltelgede keskele: 12-1/4"

pooltelgede keskelt kasti lõpuni: 22-1/2" -- vaba ruum: 24"
pooltelgede keskelt diffri lõpuni: 5" -- vaba ruum: 5-1/4"

Eelised:
1) Selliselt tuleb kõige vähem modida mootori raami, ning ka ligi 400lb kaaluva kasti raskuskese on sillast 1' eespool. See teeb aga fiero 7' teljevahe puhul kaaluks 340lb tagasillale ja 60lb esisillale. "Normaalsel" puhul oleks 460lb tagasillale ning esiosa "tõstetaks" 60lb võrra.
2) Pealegi sobib see lahendus ka ühe potensiaalse mootorikandidaadiga. Kuna silindreid natukene puudu, siis "puudu" on nad just tagantpoolt ja seega ka mootori raskuskese on 2" tagasillast eespool. 500lb kaalu puhul on see vahe 475/25 VS 525/-25. 8 silindri puhul pole vahet, on teine täpselt silla peal.
3) käigukott jääb "kaassõitja" poole, seega balanseerib juhi kaalu. Praeguse fiero puhul on taga suht ebaühtlane seis, mida balanseerib erinev preload vedrudel, aga see on selline "poolkõva lahendus".

Vahepeal sai praeguse Fieroga käidud Tartus rajapäeval ning ära lõhutud tagaluugi hing. Selge, tuleb siis sellel fierol luugid splintidega kinnitada, kuna hing rändab katkise asemele.

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
17.08.2009 at 21:36
Fog
 
Fierost vihmavarjuks
Lammutamise osa hakkab vaikselt lõpule saama. Vaja oleks veel pagasniku ja kapoti luukidelt sisemine liha välja saada, ning alles jätta vaid pealmine nahk. Muus osas pole lõikuda enam midagi, tuleb ehitama hakata.














____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
23.08.2009 at 18:16
Joel
 
Fierost vihmavarjuks
Kas sellele on tulevikus wheelie bar'i ka vaja, et rada esiaknast näha oleks?

____________________________
2xV8
24.08.2009 at 14:57
Fog
 
Fierost vihmavarjuks
Täna sai esimene suurem jupp hangitud. Tänud lähevad Märtinile kes selle mulle õige hinnaga hankis.

Tegemist siis 68 aasta TH425 kastiga. Diffrit pole veel lahti kiskunud, aga kirjade järgi peaks sees olema 3.07 ülekanne.
See on rõõmustav, kuna antud kastil ainult 3.21 3.07 ja 2.73 oligi, ning enamus on see viimane variant. Esimest on väga vähe, kuna pakuti vaid towing package-ga.
Sai piilutud ka otsakaane alla, ning kärsakat polnud ja kett vägagi heas korras.

Homme on vaja mootori cradle-le üks lisaraud keevitada ning hakada diffri ümberkeeramise plaati tekitama. Sellega seoses küsiks, kas Tallinna kandis ka sellist saluuni on, kust vaheplaadiks sendimeetrist raudplaati saaks nii 300x300mm.


Edit: Vara hõiskasin, kiskusin diffri küljest ära, ning tegemist ikkagi 2.73 ülekandega.

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
01.10.2009 at 16:33 1 edit. Last edited 01.10.2009 at 17:05 by Fog
astro94
  
Fierost vihmavarjuks
Mul on,võin ka lõigata mingii kuju kui šablooni teed.



____________________________
Astro 94a 5,7 V8 müüdud
huvid läinud metsa poole ;)
igapäevaseks kärutamiseks euro Chevy ja jaapani Fjord
01.10.2009 at 17:03 1 edit. Last edited 01.10.2009 at 17:04 by astro94
Fog
 
Fierost vihmavarjuks
quote:
astro94: Mul on,võin ka lõigata mingii kuju kui šablooni teed.
Ma pean natuke veel mõõtma ja mõtlema. Mulle hetkel ei meeldi see, et 2cm nuutides istuv shaft pärast sellisel kujul reversimist on ainult 1cm nuutide peal.
Ma ei usu, et see vastu peab.

TH325 kastile on muidu sarnane plaat lausa olemas müügis.



____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
01.10.2009 at 17:39
Fog
 
Fierost vihmavarjuks
Otsin hetkel sellele diffrile sobivat spooli/mini-spooli.
Keegi, kes nendega kodus on, võiks kaasa laulda, kas tõesti on tegemist 14-bolt derivaadiga?.


Ring-gear'i(kui ma õigesti ikka aru olen saanud, et tegemist hammasrattaga mitte selle hoidjaga) välisdiameeter olenevalt kummalt poolt mõõta on 23-24cm seega umbes 9"... 9 1/2"

"hoidja" on ~20cm diameetriga ehk ~8".

quote:
GM CORPORATE 14-BOLT
The "small" GM 14-bolt has a 9 1/2-inch ring gear diameter. It was used in the rear of 1964-and-later GM pickups, and in the rear of 1984-91 3/4-ton Suburbans.

Edit: axle spline count on 33, ring geari peal: 41-15 CZ GM 100 ehk siis 2.73

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
02.10.2009 at 09:53 1 edit. Last edited 02.10.2009 at 10:00 by Fog
DevilDeVille
  
Fierost vihmavarjuks
olen seda asja uurinud alt ja pealt, minu andmetel sinna valmislahendust ei leidu. see sinupoolt varem viidatud klotsikeste moodi lukk ise teha on ilmselt kõige lähedasem lahendus.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
02.10.2009 at 10:30
Fog
 
Fierost vihmavarjuks
quote:
DevilDeVille: olen seda asja uurinud alt ja pealt, minu andmetel sinna valmislahendust ei leidu. see sinupoolt varem viidatud klotsikeste moodi lukk ise teha on ilmselt kõige lähedasem lahendus.
Eks on jah nii selle kastiga. Ma mingi leadi olen leidnud, nimelt keegi-kunagi müüs 33-spline-st mini-spooli mis oli muidu Fordi 9" mõeldud. Seega peaks keegi kunagi neid ka tootnud olema.

Diffri ümberkeeramine on aga suhteliselt ummikusse jooksnud, seega tuleb hakata otsima töökoda mis suudaks mõned hammasrattad valmistada ilmselt.

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
02.10.2009 at 12:53
tqhq.ee foorum : Minu auto : Fierost vihmavarjuks   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.