Fierost vihmavarjuksNii, masin edukalt linnas, ning nädalavahetusel ka kasti jahutus ja kütusevoolikud veetud, flexplate shield installitud, vedamisaas ette paigutatud jmt tehtud.
Kere kah esimese lihvi saanud ja ootab mõnda pahtlitörtsu. Lahtine on, kas spreib selle niisama täpiliseks, või kiletab ära.
Kurb on see, et keegi kurivaim on lisaraskust külge keevitama/poltima hakanud, vii veel silma alt ära
Ehk siis kollede tegemine on alanud
____________________________ '84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
quote:Rizzy: Ütle nüüd ausalt, kas oled elevil ka?
Isegi mind on selle apastraadi valmimine elevile ajanud
Osa ju ka oma autost pärit
Teades selle mootori võimekust ei ole põnevamat vaatepilti kui selle masina esimene WOT stardihetk
____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
starteri flants treida ja aretada.
turbo õlitus voolikud paigaldada.
governor modida.
boost control külge pookida.
lisapihustid külge pookida.
mootori ülemine ots kokku laduda.
uksepolstrid aretada.
mahlad sisse.
kleepimine.
damper ja generaator külge koos rihmaga.
tagarehvid ja veljed külge.
aknavõrk keevitada.
jahutustorud aretada.
sisselaske torujupp valmistada.
wastegate osa korda teha.
shifteri kasti hoob keevitada.
kütusetorud paremini kinnitada põhjaall.
tagumised rooliotsad veel millimeeter lühendada, et reguleerimisruumi oleks.
Väike kahtluseuss on sisse pugenud, ja tahaksin tegelikult selle mootori spaceri osa ümber teha. Liigutada flexplate mootori külge tagasi ning konverterile lasta 5cm jalad tekitada. Tundub kuidagi tummisem lahendus. Selle käigus vahetaks konverteri kah välja natukene parema stalliga variandi vastu.
Sisselaskesse tulevad lisapihustid, mis täidavad "meth injection" ülesannet samuti alguses kolahunnikust. 340cc kaks tükki. Eks kunagi vahetab need 1600cc vastu välja.
Seda aga alles koos kütusepumba upgradega. Hetkel on pumpade piir ees nii umbestäpselt 770 tagarattajõu juures, samas kui pihustitest piisaks 890 jõuni.
Kui transadega midagi nihu ei lähe, peaks vast esimesel aprillil nalja hakkama saama
____________________________ '84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
Fierost vihmavarjuksNo me mõlemad teame, et dimensioneerimine on üks asi, kuid lõpptulemus võib tambovi võrra kehvem olla.
Kütusesüsteem tuleb nagunii pressure- ja flowtestida. Esimest siis igasugu lekete leidmiseks ja teist tegeliku pumpade tootlikuse mõõtmiseks erinevatel rõhkudel.
Hetkel veel süsteem kuiv, kuna auto kallal käiakse veel keevitusapastraadiga.
____________________________ '84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
Fierost vihmavarjuksÜks herilane on juba oma esimese Fiero näol olnud, kollane mustade triipudega mis sai mustaks värvitud ning praegusel hetkel juba ülejärgmise omaniku käes punasena.
Pigem tuleb ikka plafoon katusele panna, ja keskkonsoolis on taksomeetrile ka ruumi. Keegi siin kunagi arvutas $/km dragiauto puhul, saaks päris hea kilomeetrihinna sisse progeda
____________________________ '84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
Tõenäoliselt kasutab Fog kütuseks etanooli, sel juhul pole intercoolerit vaja
Ja ega seal pole just ülearu ruumi, kuhu IC.d paigaldada.
Selleks, et näiteks air-air IC toimiks, peaks ta ees olema, kus nagu näha on suht tuuga ruumiga. Liquid IC ilmselt mahutaks ka reisija koha peale ära, samas arvan, et see on jäetud tulevikumuusikaks.
Paranda mind Fog kui väga puusse panen
____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
quote:Fog: Kuna kollede valmistamise ajal sai vahele jäädud Motors24 kaameratiimile, siis tulemus on siin.
Järgnev ei ole mõeldud targutamisena, kuid just SELLISED saated teevad dragile kui alale kõige rohkem promo ja toovad publikut kohale.
Nii, et erinevate projektide ehitajad laske oma garaazide uksed natuke rohkem valla
____________________________
Buick Century GS Stage 1
Buick Grand National Stage 2
Go Fast with Class!
Ja ega seal pole just ülearu ruumi, kuhu IC.d paigaldada.
Selleks, et näiteks air-air IC toimiks, peaks ta ees olema, kus nagu näha on suht tuuga ruumiga. Liquid IC ilmselt mahutaks ka reisija koha peale ära, samas arvan, et see on jäetud tulevikumuusikaks.
Paranda mind Fog kui väga puusse panen
Porsche 911 Turbol (ja kõikidel teistel Porsche taga asetseva turbomootoriga kereautodel, nt 935, RSR Turbo jne) asub ka cooler taga ja toimib ülimalt efektiivselt. Asi on lihtsalt paigutuses ja õhuvoolu juhtimises.