register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : 96 Mustang GT vol2.   1 2 3 4 5 6  
Poster Message
arc71c
96 Mustang GT vol2.


Kuna eelmine teema sai aastaga lõpuni loetud siis võtsin end kätte ja tegin uue teema.

Vahepael on juhtunud, et mootor on peaaegu koos. Vaid mõne pisi asjad veel puudu.

Sai käigukast lahti võetud. Sisu kontrollitud ja valvebodyle mõned modifikatsioonid tehtud.

*Kuid siiski vaevab mõtteis mure, et ise käike vahetada ei saa. Sellega olekski küsimus kas kellegil ei juhtuks olema Tremec T45 käigukasti garaasi nurgas:D. Või teaks öelda kas naaber riikidest võiks abi leida sellepuhul. Või soovitaks kedagi kelle kaudu saaks kasti usas konti panna või kuidagi muud moodi hea hinnaga siia transada*

Aga lisan siis väikse pildimaterjali ka














08.02.2010 at 20:09 4 edits. Last edited 10.02.2010 at 19:45 by arc71c
Timo
  
96 Mustang GT vol2.
Väga norm, aga miks sa ploki värvimata oled jätnud? Midagi oleks võinud ikka peale lasta, oleks hoopis viisakam saanud! Aga ega sa seda mootorit minule ei tee. Jõudu igatahes jajätka samas vaimus, sest hea vaadata, kui masu ajal asja katki ei jäeta!

____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935
09.02.2010 at 09:36
anryo
  
96 Mustang GT vol2.
Kui juba käigukasti ostma hakkad, siis võtaks ikka kohe T56'e... :)

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
09.02.2010 at 12:37
arc71c
96 Mustang GT vol2.
Selle ploki värvimisega sai pikalt mõeldud. Kuna päriselus näeb väga ilus välja. Paljud küsisid, et kus värvida lasin kui plokki nägid. Nii siis mõtsin, et ei hakka värvima.

Aga käigukastide kohapealt jah. Uurin valikuid mis pakutakse. Kindlalt ei tea veel aga praegu on mõtted rohkem T45 peal kuna hinnavahe on ka kastidel olemas.
T56 suurimaks plussiks näeks mina, et saaks kasutada karmimat peaülekannet ilma tippkiirust palju kaotamata.
09.02.2010 at 21:44
5.0
96 Mustang GT vol2.
quote:
arc71c: Selle ploki värvimisega sai pikalt mõeldud. Kuna päriselus näeb väga ilus välja. Paljud küsisid, et kus värvida lasin kui plokki nägid. Nii siis mõtsin, et ei hakka värvima.

Aga käigukastide kohapealt jah. Uurin valikuid mis pakutakse. Kindlalt ei tea veel aga praegu on mõtted rohkem T45 peal kuna hinnavahe on ka kastidel olemas.
T56 suurimaks plussiks näeks mina, et saaks kasutada karmimat peaülekannet ilma tippkiirust palju kaotamata.
T56 on nii palju raskem võrreldes t45ga, et peaaegu nagu oleks kaassõitja kogu aeg peal, nii, et kui 6. käiku või muud endale vajalikku omadust pole hädasti vaja, siis ei ole T56 hea valik.
10.02.2010 at 09:47
DevilDeVille
  
96 Mustang GT vol2.
kui just ringrada ei lähe sõitma, siis pole selle anaalkastiga küll mõtet oma elu ebamugavaks teha. viimases hädas saab ju manual valvebody sättida asjale.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
10.02.2010 at 20:31
arc71c
96 Mustang GT vol2.
quote:
DevilDeVille: kui just ringrada ei lähe sõitma, siis pole selle anaalkastiga küll mõtet oma elu ebamugavaks teha. viimases hädas saab ju manual valvebody sättida asjale.


Kuid just ringrajale mõtted liiguvadki. Lisaks ka 4 vs 5 käiku. Ja siiski olen koguaeg eelistanud ise käike raiuda. Eks see ole jah maitse asi.
10.02.2010 at 20:46 1 edit. Last edited 10.02.2010 at 20:47 by arc71c
anryo
  
96 Mustang GT vol2.
quote:
arc71c: T56 suurimaks plussiks näeks mina, et saaks kasutada karmimat peaülekannet ilma tippkiirust palju kaotamata.
Ega seal muid plusse pole jah - muud ülekanded on samad, vaid 6. käik on lisaks 1:0.5 ülekandega, mis lubab tõesti karmimat peaülekannet tagasilda.
Kas ta tõesti on siis niipalju raskem? Ma kaalunud ei ole aga olen küll mõlemat oma "käes" hoidnu ja tõstnud. Ei mäleta küll, et oleks jube raske olnud - mõlemat andis ikka üksi küll tõsta, kuid ei midagi üleloomulikku. Rinkal võiks ju madalamast ülekandest abi olla?
Hinnavahe tõsi on küll olemas.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
10.02.2010 at 23:12
arc71c
96 Mustang GT vol2.
Uurisin nende kaalude erinevust.
Leidsin sellised kaalud mis peaks siis kuivalt olema ja saab mingi pildi ette.

T45 - 109lbs ehk 49.4kg
T56 - 129lbs ehk 58.5kg

Ei ole isiklikult kumbagi kasti pidanud tõstma nii, et näen praegu ainult numbreid. Ümmarguselt see 9kg vahet ei ole suur number.
10.02.2010 at 23:26
Wolle
  
96 Mustang GT vol2.
Aga mis nende nn "märg" kaal võib olla? antennimees vast suudaks täpsustada kuid jah see "lisa reisija" tundub kerge utoopiana. Samas sul on ju probleem ikkagi selles, et tahaks nüüd ja kohe kasti saada ;)

____________________________
Maalt ja mälestusega hobusest

Ford. At least they circled the problem.
10.02.2010 at 00:28
antennimees
 
96 Mustang GT vol2.
Õli läheb T45 3,1l ja T56 3,8 l nii et sealt tuleb kaaluerinevus natuke üle poole kilo ja siis kokku kaaluerinevus u. 10 kilo.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
11.02.2010 at 21:38
5.0
96 Mustang GT vol2.
ju siis on õnnestunud T45 kuidagi palju raskemaks teha kui T5, kuigi peaks ehtuselt sarnane olema (isegi shifter on sama)- lihtsalt ühel koda ärakäiv ja teisel mitte, aga T45 pole käes hoidnud, nii, et ju ta siis on palju raskem T5st ja tegin lihtsalt mulle tunduvast analoogiast lähtuva järelduse. Reaalne T56 ja T5 kaalu erinevus ühe ameeriklase enda kasti vahetuse (t5 t56ks) käigus kaalutuna- kuiv sidurikojaga T5 (75 naela) ja T56 (135 naela) ning seega pisut üle 27 kg. Järelturu sisuga tugevamad kastid on muidugi raskemad.
12.02.2010 at 12:03 2 edits. Last edited 12.02.2010 at 12:05 by 5.0
arc71c
96 Mustang GT vol2.
Niih, päev on õhtusse jõudnud.
Suur väsimus on peal.

Hommikul algas sellise pildiga:


Ja lõpp tulemuseks on see:




Varsti natuke täiustan posti kui energia tuleb ja pildid laetud saavad.
09.03.2010 at 22:43 1 edit. Last edited 09.03.2010 at 22:54 by arc71c
Rizzy
 
96 Mustang GT vol2.
Aitäh, et endiselt põnevat lugemist/vaatamist/kuulamist pakud! See siin praeguseks juba defitsiit. Ära väga kiirusta selle ehitamisega.. :D

____________________________
Hobisõidukite hoiustamine www.hoiupark.ee
09.03.2010 at 22:59
Maik
  
96 Mustang GT vol2.
Uuhh.Päris pikk tööpäev tundus olema pilti vaadates, on ikka viitsimist.

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
10.03.2010 at 08:11
BlueStang
 
96 Mustang GT vol2.
hea vaadata, et on veel mehi, kes annavad põhjust siin foorumis edasipidigi sagedamini käia
loodetavasti on eeskuju nakatav paljudele sh mulle:)
10.03.2010 at 15:28
arc71c
96 Mustang GT vol2.
Emotsioonid olid väga kõrgel kui mootor kohe peale paari pööret käivitus. Järgmised pooltundi sai niisama auto ümber jalutatud ja rõõmustatud.
Aga see kepp mis eelnes kollektorite paigaldusega oli ikka ulme. Mitu korda pidin pausi tegema sest närv sõitis ära. Täna sai veel viimaset viimistlused tehtud. Sai modifitseeritud nii kollesid, esisillatala, autokeret :D. Olgu valmis. Käigukasti oli normis nii proovisõit - esimene käik 2500 pööret , 3000 pööret. Tühikoht, pöörded püsivad kiirus langeb - käiku ei lülitand? Auto tõstukile uuesti. Väike mõttepaus. Aga mõeldud tehtud, kastil aju alt laiali uuesti. Sai vanad plunserid, vedrud, stopperid tagasi pandud. Uus proov - käigud lülituvad ja jooksis 200km/h ilusti välja kolmanda käiguga. ( tjuuning komplekt missugune )
Eelnevalt sai veel eelmine aasta soetatud x pipe ümber tehtud ja kokku keevitatud uuesti. Tundub, et põhja kliirens jäi parem kui eelmine aasta.
Vaja veel odomeeter tööle saada, sissesõit teha, seadistamine teha, tagasild veel üle käia, kaalu vähendada :)

Praegu jäid originaal pütid alla ja tundub täitsa rahuldav saund.



Ja minu postitused ei ilmu siiski ilma piltideta.





10.03.2010 at 20:39 1 edit. Last edited 10.03.2010 at 21:00 by arc71c
Lowrider
96 Mustang GT vol2.
Tegija!! :) :)
10.03.2010 at 22:38
DevilDeVille
  
96 Mustang GT vol2.
Operatiivselt tegutsed küll, edu ja jõudu!

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
10.03.2010 at 22:42
anryo
  
96 Mustang GT vol2.
Vahva mustu oled omale ehitanud ja kui kapotialuse puhtaks pesed ja voolikud silikooniga läikma lööd, on silmale veelgi kenam vaadata!

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
11.03.2010 at 14:13
Maik
  
96 Mustang GT vol2.
Teed välguta pilti mingi aluse pealt siis saab väga hea samuti ,vana nipp :p

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
11.03.2010 at 18:04
Marko L
 
96 Mustang GT vol2.
Mis point sellel on? Ehitad autot virtuaalselt ilusaks või päriselt?

____________________________
Ford Mustang Club Estonia
66" Ford F600
96" Camaro Z28
11.03.2010 at 18:35
Maik
  
96 Mustang GT vol2.
Point on selles,et välk toob väga palju vigu ja mustust välja - mida päriselus isegi ei näe, mille peale tulevad siis mõttetud kommentaarid foorumitest .
Tee välguta pilt normaalne ja on palju ilusam-parem... muud vahet ei olegi.
Üleüldiselt pildistamist tuleb-ja peakski õpetama ka suva seebikarbi omanikele,imho.
Läks kahjuks offtopicuks..homme uuendan seevastu oma teemat asjadega vastutasuks. :P

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
11.03.2010 at 20:34
arc71c
96 Mustang GT vol2.
Niih,

Ei oskagi öelda kas kergenduskuur või midagi muud. Aga päris karm elu kohati meil.


Ja
18.04.2010 at 19:38 1 edit. Last edited 18.04.2010 at 19:42 by arc71c
Wolle
  
96 Mustang GT vol2.
Proovisid jälle jahu kokaiini pähe müüa? :D

____________________________
Maalt ja mälestusega hobusest

Ford. At least they circled the problem.
18.04.2010 at 19:43
tqhq.ee foorum : Minu auto : 96 Mustang GT vol2.   1 2 3 4 5 6  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.