register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : Corvette C5   1 2 3 4 5 6  
Poster Message
anryo
  
Corvette C5
Ja seda saab osta? Ja hind on?

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
13.06.2008 at 10:06
Maik
  
Corvette C5
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?p=34392&sid=229dbe78ffe240ec47ddc1276b8baee2

anryo, minu käest saad nõksa odavamalt, kui tahad. Tootekood 0580254044
tegu sisuliselt audi paagisisese pumbaga, aga noh, pump on pump imho ja küll saab ka sinna aretada!

Minule see lahendus sobib väga hästi, hind ka peaaegu sama mis Walbrol

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
13.06.2008 at 10:21 2 edits. Last edited 13.06.2008 at 10:35 by Maik
Maik
  
Corvette C5
Kus see topic oli kus kirjeldati usasse saatmise-tagasi saatmise protseduuri? Et pärast oma jupi pealt tolli ei peaks maksma.

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
13.06.2008 at 13:22
anryo
  
Corvette C5
Ei pea maksma, kui suudad ära tõestada, et oled sama asja saatnud. St, hoia saatmise tsekk alles.
Minu puhul see kehtis ja probleeme ei tekkinud.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
13.06.2008 at 14:09
hunt
 
Corvette C5
Ei seda pumba juttu saa peris naljana võtta.
Minu suksul näit. Lingenfelteri high-flow miski pump peal, parameetreid küll peab hakkama otsima.

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
13.06.2008 at 15:27
Maik
  
Corvette C5
quote:
anryo: Ei pea maksma, kui suudad ära tõestada, et oled sama asja saatnud. St, hoia saatmise tsekk alles.
Minu puhul see kehtis ja probleeme ei tekkinud.

Hm, tundub päris tark tegu olevat igast vana träni usasse saata ja tagasi uusi asju saada :P ?
Pumba tellisin ära - järgmine peavalu tundub olevat,et kuidas kurat seda vahetakse - vaatasin auto alla ja pump on kenasti paagis kinni tundub,et mingite -neetidega...


____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
13.06.2008 at 15:48 1 edit. Last edited 13.06.2008 at 15:49 by Maik
hunt
 
Corvette C5
Paagid käivad suht lihtsalt maha - mul puuri paneku aegu eemaldati.
Ju siis sinna väljastpooltki ligi saab.


____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
13.06.2008 at 15:57 1 edit. Last edited 13.06.2008 at 15:57 by hunt
Maik
  
Corvette C5
Küsiks ära,et ei tea kas eestist mõne corvette aju rentida nö. ka saab sümboolse summa eest?
Siis oleks muretu- auto ei jää seisma vahepeal vähemalt teadmata ajaks. Või siis tuleb seda aretamist kehvemate talveilmade poole lükata,
suvel on lausa patt kui selline seisab

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
13.06.2008 at 00:26
_siim_
Corvette C5
ei usu et nii lampi sobivad,kas ajus miskit ringi ei pea progema?
autodel millega ma igapäevaselt kokku puutun küll ei ole nii lihtne,et viskan lihtsalt ringi.
ikka arvuti järgi jne...
14.06.2008 at 13:24
Maik
  
Corvette C5
dunno, camarol lt1 viskasin mingi 4,6 aju järgi ja käis nagu kellavärk,
ma suht kindel,et usakas töötab vabalt teise ajuga mis sama moto pealt, ilma mingi progemiseta

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
16.06.2008 at 19:28
antennimees
 
Corvette C5
quote:
Inferno: ma suht kindel,et usakas töötab vabalt teise ajuga mis sama moto pealt, ilma mingi progemiseta

Ära ole selles nii kindel aga 97 Corvette peaks veel jah töötama ilma aju progemata, mida ei saa mitte öelda kõikide kohta.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
16.06.2008 at 19:36
camaro89
 
Corvette C5
Aga alati tasub ise kõik järgi proovida .......... et ega mujalt seda tarkust ja kogemust ei tule ju :D
16.06.2008 at 22:19
Maik
  
Corvette C5
Kas keegi oskaks öelda kas stock pihustitele/ajule võiks ka mingit väikest rõhku peale lasta suure rihmaratta abil? Kuskilt olen lugenud,et 20% suudaks aju
rohkem kütet küll peale anda niisamagi. Vaatasin,et see vaheplaadi ehitamine eriti raske ei olnud (tegin vaheplaadi plastist maketi abil peaaegu valmis kuhu kompressor kinnituma hakkab). Siis lendasin loomulikult selle otsa,et tollmõõdus polte viljandis kohapeal ei olnud ja panin auto kokku tagasi.
Kange huvi oleks natukenegi ära proovida enne talve, või pole mõtet üldse hakatamagi üritama poolnõrka asja teha?

Vahepeal olen siis kätte saanud selle:
http://www.zone.ee/inferno/corvette/kompressor.jpg
Autogauge Smoke seeria vac/boost kella
2 kohalise piilarihoidiku (vaatasin,et see sobib päris hästi corvette piilariga).


Kohale võiks lähema nädala jooksul jõuda:

http://www.plxdevices.com/products/dm100obd/
http://www.plxdevices.com/products/sm/afr/
http://www.plxdevices.com/products/sm/egt/
natuke kallimad asjad küll, kui tuttav VEMS kombo, aga samas on võimalus lisada erinevaid mooduleid hiljem sama kella alla.
Rääkimata oled ekraanist mis on niisamagi kift :p

Külge lähevad nad siis sellele.. http://www.amiflex.ee/corvette/uued/P1010028.jpg


____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
01.08.2008 at 08:36
Fog
 
Corvette C5
quote:
Inferno: Kas keegi oskaks öelda kas stock pihustitele/ajule võiks ka mingit väikest rõhku peale lasta suure rihmaratta abil? Kuskilt olen lugenud,et 20% suudaks aju rohkem kütet küll peale anda niisamagi.

Ma pole eriti kodus LS/LT perekonnaga, aga näiteks minu turbo buildis on kasutusel LS1 maf sensor mis erinevalt originaalist suudab rõhuall tööd teha ning ka temperatuuri kompensatsioon on parem. Kui sul sama MAF siis peaks tõesti +25-+20% õhku üle muidu keskmise max tarbe ära süüa.

Originaal pihustid pead ka üle arvutama, arvestades veel fakti, et "rõhuna" seal valemis pead arvestama bensurõhust maha ülerõhu sisselaskes.

50psi bensurõhk @ 6psi on tegelikult pihusti jaoks 44psi.

Saan aru, et näpud sügelevad ja tahad raua kokku panna:)



____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
01.08.2008 at 09:55
partel
  
Corvette C5
Rahulikult saad igatahes sõita, kuna boost tekib alles korralikul vajutamisel.



____________________________
_
01.08.2008 at 10:09
Maik
  
Corvette C5
Siit: http://www.tenperf.com/products/atilist.htm
loeb välja,et kui on üle 5psi, on vaja suuremaid injectoreid.
Ja ecu tunet on ka alles siis vaja,kui injectorit suurendada - järelikult peaks täitsa safe olema miski kasvõi 3-4psi peal rõhku juurde anda , või mis?
Kuigi pildi järgi ma vaatan,et ega seda ratast sinna väga suurt otsa panna ei saagi -
http://www.eastcoastsupercharging.com/Paxton%20C5%20Kit%20in%20Car%20Pics.html eeldame,et paneks stock suuruses ratta ja jätaks kuskile sisselaskesse augu mis ei lase rõhul üle selle piiri minna... nii töötaks süsteem? Kella pealt saab õnneks jälgida rõhku ka.


Stock, 26 lb./hr., hundil on 36/

http://www.vetteweb.com/tech/vemp_0702_c5_corvette_fuel_injectors/index.html
Fortunately, the stock injectors on your C5 can support 400 to 425 hp

Miski +60hp + vähe vabam sisselaske arvel veel natuke oleks päris hea tulemus kiirelt,vaja ainult see vaheplaat teha, pinguti miski, paar lõdvikut ja õlitorud


____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
01.08.2008 at 12:15 3 edits. Last edited 01.08.2008 at 14:15 by Maik
gets
Corvette C5
WB lambda olemas, siis ju saab vaadata, millal lahjapoolseks hakkab kiskuma? Mina keeraks külge. LT-1 kohta olen 350hp'ni uurinud ja originaalpihustid kestavad vabalt. Tõenäoliselt ka üle selle. See teeb jämedalt +70hp. Ise arvaks, et pihustitele +100hp oleks väga normaalne. Aju ei oska öelda, kuid bensusüsteemile rõhuregulaator ja kirvemeetodil saad segu paika lahjades kohtades.
01.08.2008 at 12:38
Maik
  
Corvette C5
vaheldust poliitikale ja gm-i teemadele mõni pilt ka.


http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_itemId=11395
vaikselt edeneb peale tükk aega jokutamist...

pihustid sai ka ära tellitud ja homme-ülehomme peaks enamus vajaminevaid lõdvikuid/torusid ka jõudma

kehv uudis on see,et õhufiltrit pean hoolega valima - kuna IC on uue c6 oma , siis tundub normaalse
koonusfiltri ruumiga väga kitsas käes olevat...


____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
16.12.2008 at 22:52 2 edits. Last edited 16.12.2008 at 22:53 by Maik
Maik
  
Corvette C5
Võibolla kellegile kunagi ls1 juures abiks
pilte ja juttu http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=860&start=15

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
17.02.2009 at 09:45
Maik
  
Corvette C5
usa corveti foorumist sain sellise jutu :


There's a tuner in Finland that has just started tuning C5 Corvettes. In fact, at the moment he's tuning a twin-turbo Lingenfelter C5 Corvette.

The pages are in finnish, sorry:

http://www.hestec.fi/yhteystiedot/yhteystiedot.php

http://www.hestec.fi/index.html


ps: another alternative for tuning is in Sweden, but I've had a bit bad experience with this guy. I will share this info anyway:

www.vette.se


mul enda afr jookseb 9-satesse seguga wot ajal,peab vähe uurima seda teemat.


____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
20.04.2009 at 22:15 1 edit. Last edited 20.04.2009 at 22:28 by Maik
Maik
  
Corvette C5
Kas eestis on kellegil ls1 cam swapi jaoks toolid olemas ?

http://www.ls1howto.com/howto/fbody/camswap/pics/160-1installjprtool.jpg sellised vardad siis. Pääseks kaante mahavõtmisest..
pildil küll lihtsad asjad,aga pikkust jne ei tea...

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
08.11.2009 at 22:31
Fog
 
Corvette C5
quote:
Maik: Kas eestis on kellegil ls1 cam swapi jaoks toolid olemas ?

http://www.ls1howto.com/howto/fbody/camswap/pics/160-1installjprtool.jpg sellised vardad siis. Pääseks kaante mahavõtmisest..
pildil küll lihtsad asjad,aga pikkust jne ei tea...

Variant peaks olema ka ainult sisselase lahti võtta? Nookurid ka maha ning saad lifteritele ligi.
Sisselaske uuesti peale panemine on sent lihtsam kui kaante.

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
08.11.2009 at 22:56
Maik
  
Corvette C5
klapikambri kaani pidasingi tegelt silmas :) aga ega,kui kellegil seda tooli pole siis peabki nii tegema.
Mõtekas oleks siis jälle ka uued vedrud sinna panna,aga ka selleks on mingi spets tool olemas.. :( See võiks äkki paljudel mootoriehitajatel jällegi olemas olla ?

tahaks autot talvega ikka üle 500hp saada, preagu nagu jäi natuke puudu...
on plaanis uus nukk ja short headerid (hea hinna pärast) ja uued küünlajuhtmed ja tuneda natuke.

Ega neid liftereid ikka tobe üleval hoida,mingite magnetitega etc. See varras oleks parem lahendus imho.

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
09.11.2009 at 10:44 3 edits. Last edited 09.11.2009 at 10:57 by Maik
Maik
  
Corvette C5
midagi asjalikku ka foorumisse. otsustasin siiski lasta teha pikad headerid koos uue keskmise osaga kuna short headerite transa kulu läks üle mõistuse.
RV, põlvedest, TIG-i pole.

üks pool on valmis-peaaegu,teine osaliselt punktitud




ca nädala-kahe jooksul on mõlemad pooled olemas koos x pipe taolise 3" keskosaga. Taolise,sest päris X ta ei moodusta, keskelt lihtsalt koos mingi 10+cm


Siin mõningaid pilte veel http://www.amiflex.ee/pilt/v/autod/Corvette/talv2010/

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
21.12.2009 at 01:01 4 edits. Last edited 21.12.2009 at 01:07 by Maik
viplala
Corvette C5
Kus painutasid, kui saladus pole.
Edit, või on aint valmis põlved?
21.12.2009 at 02:51 1 edit. Last edited 21.12.2009 at 02:53 by viplala
tqhq.ee foorum : Minu auto : Corvette C5   1 2 3 4 5 6  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.