register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : Igamehe Rallisprint 2003   1 2 3 4 5 6 7  
Poster Message
devilc
Moderator
Igamehe Rallisprint 2003
IMS lehekülg on nüüd täienenud 2003. aasta infoga. Tehnilisi tingimusi veel üleval pole (v.a. juba ammu teada olnud fakt, et 2WD 1810 cm3 pealt kaheks jagatakse), küll aga mõned muud huvitavad seigad:

1. Tänavusel hooajal on kruusaradade osakaal suurem kui eelmisel aastal. Rustangi ja minu seisukohalt jama muidugi; väike kahtlus, et siin on RNT käsi mängus (edit: kaudselt muidugi). ;)

2. Rapla võistlusel (09.03.) on naastrehvid keelatud! Hmm, päris põnev uisutamine tõotab tulla, kui lumi/jää veel maas (mis kuupäeva arvestades võib vabalt juhtuda). Jäine rada muidugi ei sobi tagaveolistele anyway, see-eest Indreku Type R peaks seal suht nobedalt liikuma.
12.02.2003 at 15:49 Last edited 13.02.2003 at 12:17 by devilc (Moderator)
JustMe
Igamehe Rallisprint 2003
quote:
Võrdsete punktisummade puhul on võistlejate eelistusjärjekord:
1) rohkem etappe, kus osaletud


Vot see mind häirib. Ehk siis mida rohkem osaled ja neile raha maksed seda tublim oled.

Peaks olema just nii, et kui mina saan 4 etapiga 60 punkti ja teine mees 5 etapiga , siis minu keskmine tulemus on ju parem, ehk siis mina sõidan kiiremini ja peaksin eespool olema. Kus siin loogika on et vastupidi on???
12.02.2003 at 17:31
rustang
  
Moderator
Igamehe Rallisprint 2003
Osaleda mulle iseenesest meeldib aga kruus on küll jama. Kui tõesti nii läheb, siis tuleb rohkem OT-d korraldada. Kruusa peal on auto lõhkumise tõenäosus igatepidi suurem. Et edukalt võistelda nii asfaldil kui kruusal peaks olema reguleeritav vedrustus (kliirens), mitu komplekti rehve, põhjakaitse jpm.
12.02.2003 at 17:45
rustang
  
Moderator
Igamehe Rallisprint 2003
Võtaks selle IMS kalendri korra ette.

Esimene etapp 09. märts Raplamaa on asfalt (kardirada) või jää ;) - igatahes hea rada.

2. 13. aprill Tartumaa on minuteada Raadil. Loodetavasti ei sobi talvel ehitatud hiigelhüpetega rallirada kruusakarjääris ja võistlus tehakse ikkagi lennuväljal betoonrajal.

3. 18. mai Saaremaa - ei tea kus toimub, kuid NSR et mitte sellel nn. superlisakatse (ralli) rajal. [dreaming]Saaremaal ju ringrada sõidetud, äkki samal rajal?[/dreaming]

4. 22. juuni Hiiumaa - pole aimugi. Loodan, et mitte kardirajal - Garfield ütles, et seal on nii järsud kurvid, et tuleb tagurdada.

5. 24. august Harjumaa - pidi toimuma kuskil Iru kandis. Täpselt ei tea.

6. 28. september Pärnumaa - selle kohta ka inff puudub [dreaming] aga äkki Sauga? [/dreaming]

7. 26.oktoober Viimsi, Harjumaa - paljudele tuttav rada, mul põhja all lanzeroonid siiamaani Viimsi mulda täis!
12.02.2003 at 02:22
Mell
Igamehe Rallisprint 2003
Ehh,tundub et on põhjust hakata sinist roverit talveunest tagasi kutsuma :) Järgmine nädal saab load kah tagasi,jääb veel üle kasti laagrid ära vahetada,mis sügisel nitroga õhtale läksid...
Muidugi see,et hetkel ainuke kindel asfaldikatse talveoludes peetakse,teeb meele natuke nukraks-hj nautimisest ei saa ilmselt juttugi olla...natukenegi fun oleks,kui rada lihtsalt märg vai lörtsine,või siis ilus lumi.Aga kujutage ette,kui rajal tüüpiline kevade variant:jää all ja vesi peal,nii et isegi püsti seismine nõuab juba ülimat tasakaalu,siis on küll suht jama jälgida 30km/h rajal ukerdamist ja väljakelgutamist :(

quote:
...see-eest Indreku Type R peaks seal suht nobedalt liikuma.


Indrek,ma olen paarilt netilehelt piilunud,aga pole veel silma jäänud:kas TypeR miskise lim.slip või torsen difriga ka varustatud on?Kunagi SRis ka ühe TypeR omaniku käest küsisin,aga too ei teadnudki,mis asi üldse on differ või piiratud libisemisega differ :)


____________________________
Kaubalift 3,0 ja/või 4,0
13.02.2003 at 10:05
devilc
Moderator
Igamehe Rallisprint 2003
quote:
2. 13. aprill Tartumaa on minuteada Raadil. Loodetavasti ei sobi talvel ehitatud hiigelhüpetega rallirada kruusakarjääris ja võistlus tehakse ikkagi lennuväljal betoonrajal.
Tean'd, vahedega betoonplaatidel eriti hästi külg ees ei sõida. Samas sõitsid neilsamadel plaatidel ju ka vormelid...

quote:
3. 18. mai Saaremaa - ei tea kus toimub, kuid NSR et mitte sellel nn. superlisakatse (ralli) rajal. [dreaming]Saaremaal ju ringrada sõidetud, äkki samal rajal?[/dreaming]
Misasi see NSR on? :) Aga paarisrada oleks ju iseenesest cool. ;)

quote:
4. 22. juuni Hiiumaa - pole aimugi. Loodan, et mitte kardirajal - Garfield ütles, et seal on nii järsud kurvid, et tuleb tagurdada.
Kuskilt (Motorsport?) meenub mingi ähmane jutt karjääri kohta...

quote:
5. 24. august Harjumaa - pidi toimuma kuskil Iru kandis. Täpselt ei tea.
Sellel aastal siis Vasalemmat polegi?

quote:
6. 28. september Pärnumaa - selle kohta ka inff puudub [dreaming] aga äkki Sauga? [/dreaming]
Sauga oleks cool neh, karta on ainult, et sinna kuhjaga lisakoonuseid pannakse, isegi kui see üritus peaks seal toimuma.
13.02.2003 at 10:20
PlyVal64
Igamehe Rallisprint 2003
Õldiselt, Rustang,nagu aru saadud, siis unistada [dreaming] võid kiirusest ainult omatehtud võidusõitudel, OTC näituseks. Upa või Sauga rajast, isegi natukene aeglustatuna, on kahjuks vaid Sinu "märg unenägu". Eks need sõidud tulevad kõik sellised kardirajalikud. Aga Saaremaast räägiti küll sellest paarisrajast....
13.02.2003 at 10:26
Kaido
Igamehe Rallisprint 2003
Ilmselt ajan hülgemõla, kuid minu teada on Saaremaa etapp Oriküla paarisrajal, Pärnu etapp toimub Sauga rajal ja Hiiumaa oma on suhtega 50/50 kas kardirajal või kusagil karjääris. Tartu etapp on pigem rallikrossi rajal kui betoonil. Mulle see eriti ei meeldi, raja jubeda seisukorra üle kaeblevad kõik, kes seal sõitnud. Harjumaa on minu teada Tallinna külje all nn Sapika rajal.
13.02.2003 at 10:47
devilc
Moderator
Igamehe Rallisprint 2003
Misasi see Sapika rada on?

Ander@loll
13.02.2003 at 10:55
rustang
  
Moderator
Igamehe Rallisprint 2003
To devilc: NSR=Naised Saunas Rääkisid...
13.02.2003 at 10:57
JustMe
Igamehe Rallisprint 2003
See sapika rada on ju 200m pikk??? See ei tõota siis eriline sõit tulla.

Ja saaremaa peaks olema küll minu teada paarisrajal :D
13.02.2003 at 10:57
Indrek
Igamehe Rallisprint 2003
quote:
Mell: Indrek,ma olen paarilt netilehelt piilunud,aga pole veel silma jäänud:kas TypeR miskise lim.slip või torsen difriga ka varustatud on?

Minu meelest ei ole, lihtsalt ülekanne on teine, samuti pole mingit veojõukontrolli ega midagi muud analoogilist.

Mõtlesin ka see aasta IMS-i sõita, aga vist kruusile küll väga ei kipu, rohkem nagu asfalt oli mõttes. Eks siis näis, mis sellest asjast saab.
13.02.2003 at 11:45 Last edited 13.02.2003 at 11:46 by Indrek
RNT
Igamehe Rallisprint 2003
Esiteks, minu karvane käsi pole etappide kohtade valikul mängus olnud. Pigem seotud korraldajatega ehk kõik "kauged" etapid on kellegi teise korraldatud ja tema valida on rada (mille vaatab üle ja kinnitab raudroos). Aga ma ei salga, et ma olen pidevalt kurtnud kardiradade rohkust ...
Kaido siin juba pajatas kõik olulise radade kohta. Sapika raja kohta niipalju, et seal plaanid suured ...
JustMe-le vastuseks, et võibolla on eelise andmise mõte selles, et ergutada "pusijaid" :-) ehk muidu võib tekkida olukord, kus keegi kes käib korra kohal ja paneb kinni saab mingi auhinnalise koha kuna need kes iga kord käivad ning pusivad omavahel, ei kogu palju punkte korraga. See minu teooria.
13.02.2003 at 11:55
Kaido
Igamehe Rallisprint 2003
To JustMe: Sapika vennad valmistavad ette uue raja, mis oluliselt pikem kui 200m.

To Indrek: kuulu järgi oled endale tellinud 17' RE540S rehvid. Kui sõidustiil on suht hoolimatu ja arvestame sisse ka näit. kaks sprinti, siis palju pakud rehvide eaks? 5000 km?
13.02.2003 at 12:00
devilc
Moderator
Igamehe Rallisprint 2003
Indrek vist SS segu tellis?

Kaido, isegi kui need rehvid tänaval 5000 km vastu peavad, on nende pidamisomadused ilmselt lõpuks hoopis midagi muud kui alguses, kuna pidevad kuum-külm tsüklid tapavad nad eeldatavasti suht ruttu. Niipalju, kui mina uurinud olen, on selliseks tänava R rehviks parim Toyo RA1, mille segu omadused stabiilsemad, aga abs. pidamine ehk tiba väiksem.
13.02.2003 at 12:14
Kaido
Igamehe Rallisprint 2003
quote:
devilc: Indrek vist SS segu tellis?

Kaido, isegi kui need rehvid tänaval 5000 km vastu peavad, on nende pidamisomadused ilmselt lõpuks hoopis midagi muud kui alguses, kuna pidevad kuum-külm tsüklid tapavad nad eeldatavasti suht ruttu. Niipalju, kui mina uurinud olen, on selliseks tänava R rehviks parim Toyo RA1, mille segu omadused stabiilsemad, aga abs. pidamine ehk tiba väiksem.

Tänud, minu postitus oli tegelikult ajutine meeltesegadus - plaanin sinisele tellida need rehvid, korraks käis kiiks, et äkki ka endale - seoses elamispinna vahetusega ei pea rahakott õnneks vastu. Midagi korralikumat on plaanis soetada küll, ennast kisub vägisi Yokohama poole (positiivsed mälestused), silmas pidades just head hinna/pidamise suhet.
13.02.2003 at 12:33
Indrek
Igamehe Rallisprint 2003
quote:
Kaido: To Indrek: kuulu järgi oled endale tellinud 17' RE540S rehvid. Kui sõidustiil on suht hoolimatu ja arvestame sisse ka näit. kaks sprinti, siis palju pakud rehvide eaks? 5000 km?

Ise tellisin SS segu tõesti, aga hoolimatu sõidu korral pakuks normaalse pidamisega läbisõiduks 1000-3000 km. Eks siis suvel näis. Hetkel igal juhul on mõte selle juures, et mida Raplasse jääle alla panna ja mida kasutada siis kruusa/liiva peal kuskil karjääris. ???
13.02.2003 at 12:35 Last edited 13.02.2003 at 12:36 by Indrek
rustang
  
Moderator
Igamehe Rallisprint 2003
Raplasse jää peale lamellid. Kruusa peale ralli kruusakumm.
13.02.2003 at 12:37
Indrek
Igamehe Rallisprint 2003
quote:
rustang: Raplasse jää peale lamellid. Kruusa peale ralli kruusakumm.

Kui seda asja (IMS) liiga tõsiselt hakkad võtma, siis ei mahu enam auto garaazi ära, rehvivirnad jäävad ette.:)
Arvan, et kruusal saab ka talvelamelliga sõidetud.
13.02.2003 at 12:39
rustang
  
Moderator
Igamehe Rallisprint 2003
quote:
Indrek:
Arvan, et kruusal saab ka talvelamelliga sõidetud.
Sedan'd küll. Ma olen talvelamellidega Pärnu kiirendusel kolmandaks tulnud :) Aga rallimeeste veidi kulunud kruusakas on kindlasti ka hea ning vast mitte eriti kallis.
13.02.2003 at 12:43
Indrek
Igamehe Rallisprint 2003
Ei, aitab küll, see kruusakas eeldaks jälle ka uusi velgi, praegu kõik veljed 17".:uhoh
13.02.2003 at 12:45
Kaido
Igamehe Rallisprint 2003
quote:
Indrek:
quote:
rustang: Raplasse jää peale lamellid. Kruusa peale ralli kruusakumm.

Kui seda asja (IMS) liiga tõsiselt hakkad võtma, siis ei mahu enam auto garaazi ära, rehvivirnad jäävad ette.:)
Arvan, et kruusal saab ka talvelamelliga sõidetud.

Just nii. Võta hirmus tõsiselt, siibikul on lolli moodi peidetud väärtusi, et Lille kruusal (aeglasel) nutma panna, minu meelest peaks kruusarehv ka probleemideta alla mahtuma.
13.02.2003 at 12:54
PlyVal64
Igamehe Rallisprint 2003
quote:
rustang: Raplasse jää peale lamellid. Kruusa peale ralli kruusakumm.
Kuna vist see aasta "mõliseda" ei kavatse, siis peaks vähemalt sellest sõidust osa võtma ... tehti ometigi nii, et toda loll-litsentsi saab kohapeal osta(asi seegi, et ei pea miskit Pirital asuvat mõtetut ettevõtet külastama). Elite deLuxile siis kas "nispid" või JA75 alla ja kiilasjää korral vaatame nende uute autode sooritusvõimet!! Või toon hoopis maalt vanad head Kohtla-Nõmme protid ära...
Aga seda vaid juhul, kui tõesti totaalselt libe on. "Poolkõva" libedusega pole mõtet. On nüüd nädalake sõidetud ja tõelisel libedusel on Mosse päris fantastiline!
13.02.2003 at 13:05
Kaido
Igamehe Rallisprint 2003
Nägin sind spordivahendiga Pühapäeva õhtul, uhke pilt oli. Ei usu, et hõbekõri kohast nii lihtsalt pääsed, mikker kinnitatakse kiivrile ja enda sooritus tuleb ka laivis ette kanda...
13.02.2003 at 13:13
Indrek
Igamehe Rallisprint 2003
quote:
Kaido:...siibikul on lolli moodi peidetud väärtusi, et Lille kruusal (aeglasel) nutma panna,....

See pole eesmärk omaette, sest lisaks autole ja rehvidele peaks ennem ise ka nats sõitma õppima ja keskndun rohkem sinna, et ise nuttes koju ei tule:)
13.02.2003 at 13:17
tqhq.ee foorum : Üritused : Igamehe Rallisprint 2003   1 2 3 4 5 6 7  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.