register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : American Beauty Car Show järelkaja   1 2 3 4 5 6 7  
Poster Message
soomuk
 
American Beauty Car Show järelkaja
laupäevane ilm oli siiski kõigi ennustuste kiuste ilus. neile kellel polnud miskil põhjusel mahti kohale tulla siin ka väike valik pilte.
23.08.2003 at 00:36 Last edited 24.08.2003 at 20:43 by soomuk
tfr
 
American Beauty Car Show järelkaja
Minu pildid ka.
23.08.2003 at 01:19
ylovoitka
American Beauty Car Show järelkaja
Kas Lauri sai drag'il uue Eesti rekordi? Rahvas kisas küll kõvasti, kui tal veerand miili seljataga oli, aga minu kõrvu ei kostnud ükski aeg..
24.08.2003 at 18:23
tfr
 
American Beauty Car Show järelkaja
Tuli. 10.690.
24.08.2003 at 18:28
memphis
American Beauty Car Show järelkaja
USA AUTOD ROKIVAD!!!! :):):)
ikka ülikõva üritus.palju palju usa autosid ja muud möllu.kiirendusest ei hakka rääkima.sõnu pole lihtsalt.
respect Laurile rekordi üle löömise puhul ja foke sai ka 13.131 viimases sõidus ehk siis eesti kiireim SB. ;) :)
see soomlaste dragster ei olnud minumeelest midagi erilist.no hääl jah oli suht karm aga muidu oli ikka lahja dragsteri kohta.
natuke pilte ja mõned videod said ka tehtud.need siis õhtapoole üles. ;)
24.08.2003 at 19:24
kristjan_l
  
American Beauty Car Show järelkaja
Minu lugupidamine korraldaja(te)le ja osalejatele. Vägev näitus.

Ja go, go, go, go Lauri! Ning ka Erkki pani vapralt dragsterile vastu.

____________________________
REKVISIIT.EE
tõukerattast tankini
24.08.2003 at 19:49
newton
 
Moderator
American Beauty Car Show järelkaja
Käidud-nähtud. Näitus oli väga tore, ilusaid autosid oleks platsile kindlasti veelgi mahtunud, aga niigi oli mida vaadata. Chrysler New Yorker, Tiidu Firebird, helesinine Stingray ja klassikaline (ja haruldane) muskel (Challenger T/A ja Cobrad) olid eriti vaatamist väärt. Nii platsil kui väljaspool oli palju huvitavaid kohalikke autosid, millest vähemalt mina polnud varem üldse teadlik, nagu üks ülbe must 460 Mercury ja üks sinine 351 Fox-body 'stang.

BTW, neile kes tolle GTX'i vastu huvi tundsid, rääkisin auto omanikuga bensukas ja selgus, et 440 ja võimendita 4-ratta trumlid olid autol algupärased, oma lisatud oli vaid Six-Pack setup.

Cruise võistluspaika oli küll efektne (küllap vist seni suurim USA autode koondumine Eestis?), aga tempo oli megaaeglane ja tundus, et aegluse üheks oluliseks põhjuseks oli soov juhtauto kastist aeg-ajalt muusika taktis liigutavaid tibisid mitte maha pillata #I

Sellest sai alguse ka võistluse hilinemine, mida hiljem suurendas turvameeste algne passiivsus üle raja tükkivate jobukakkude ohjeldamisel. Päris mitmele võistlejale tuli ka stageimist personaalselt lahti seletada, vist jäi võistlejate koosolek pidamata ja Ply ja Mailise demole ei pööratud tähelepanu. OTOH, võib-olla ka loomulik, arvestades, et rajal oli palju esmaüritajaid, ja huvitav oli erinevaid liikureid joonel näha.

Ma polegi see aasta vist ühelgi Haapsalu kiirendusel käinud ja ei tea, kas see ongi nüüd norm, aga väga positiivse mulje jättis see, kuivõrd publik sõitjatele kaasa elas, eriti muidugi dragsterile, Laurile ja Erkkile, aga ka kõigile teistele.

Ma läksin ära varsti peale seda, kui dragster esimest korda rajal käis, aga IMHO oli sellest näha küll, et tegu oli kiire autoga.

Ja Laurile siis jälle põhjust õnne soovida, samuti Fokele, just nende nimel, kes veel small-blocki usukuda tahavad, vaatamata pidevale ajuloputuskampaaniale (nimesid pole vaja nimetada :) )

Kokkuvõttes suurepärane promo USA-rauale ja jõudu korraldajatele edaspidiseks.

Eriline tänu ka chopperile, kelleta oleksin väärt üritusest ilma jäänud.
24.08.2003 at 20:05
Jarmo
  
American Beauty Car Show järelkaja
onon. tegi küll pidu ja palju ka veel pealekauba.
muidugi laupäevahommikusest kolonnist jäin maha, sest magasin puiselt sisse, eelneva õhtu põhjustel.
minu jaoks isegi huvitavam väljapanek oli telkimisalal.
eriline lemmik oli ka herr njuutoni poolt mainet sinine mustang. ja need muud pillid ka kõik. ka akordion, mile omanikuks ja mängitajaks oli T-Birdiga sõitev vanahärra ning mis tuju väga hekas tegi. mitte, et ta seda nüüd enne poleks olnud...
vägade tore oli veel seegi, et sai tutvutud mitmete tegelastega siit foorumist.

üldiselt oli väga meeldiv. tahan veel.



____________________________
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
24.08.2003 at 20:13
About
American Beauty Car Show järelkaja
lugedes ja pilte vaadates tuleb vaata et pisar silma....
(punkide asemel võib iga üx lugeda nii palju roppesõnu kui teab) millest ma jälle ilm jäin(siia veel mõned)
:(
24.08.2003 at 20:26
Astro SS
American Beauty Car Show järelkaja
Dragrace oli päris tegija, kuid ilm oli vahelduva pilvisusega. Lauri,Erki ja Foke sõit oligi selline nagu oli oodata.
Üllatavalt nobedalt liikusid ka Caprice (v8-305) ja diisel Jeep.
Masendavalt esines must Chevy Silverado , välimuse järgi SS-454. AGA mis probleemid teda vaevasid, seda ei tea´, kiirendust polnud ollagi ja suitses nagu vana vene Kamaz. Ja see suits ei onud burn-out, vaid otse sumpsist.
Jeepide klass oli päris hästi esindatud aga kus olid VAN.id. Oli veel murelikke Vannereid nagu mina kes ei saanud lihtsalt tehnikat korda või Vani mehed ei soovi rahvale ja endale showd pakkuda.
Lisaks kõigile jobudele kes arvavad, et parkla on õige koht kihutamiseks ja burnoudiks- SIIS SEE NII EI OLE. Võtke julgus kokku ja neelake vajaduse korral uhkus alla ja minge kihutage rajal. Parklas pidin ise oma tittedega mitu ehmatus üle elema.
Lõpetuseks respect korraldajatele ja osalejatele

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
24.08.2003 at 20:33
tfr
 
American Beauty Car Show järelkaja
Niimoodi siis. Tänased pildid ka.
24.08.2003 at 20:52
IceUul
 
American Beauty Car Show järelkaja
Tänased pildid ja eelmise nädala Haapsalu Kiirenduse pildid leiate siit: http://www.weblab.ee/iceuul/drag/
- oma 160 pilti, kõik 100-250kb-sed - varuge downloadimisel kannatust.

Lisaks on veel alla 1 minuti pikkuseid video klippe sõitudest, kellel soovi, siis mailigu. Hetkel ei ole ühtegi kohta, kuhu need 5-10mb-sed videosid panna internetis (avalikku ftp-sse ma ei upi). Esindatud on erkki, lauri, foke, kaimo ja dragsteri sõidud.
24.08.2003 at 20:59 Last edited 24.08.2003 at 21:03 by IceUul
memphis
American Beauty Car Show järelkaja
minu pildid siis.
www.hot.ee/abcs/index.htm

ja mõned s*ta kvaliteediga videod ka.

Erkki vs. dragster

Foke'i burnout

Peep vs. dragster
24.08.2003 at 21:52
partel
  
American Beauty Car Show järelkaja
Erkkil tuli isiklik rekord 11.435 ja ka parim 60' 1.80.

Vabaklassi kolmas koht, dragsteri ja Lauri Camaro järel. Pärast sõitsime Tallinna nagu tänavaautole kohane.

Kusjuures nii dragsteri kui ka 3-4 koha sõit Foke vastu olid seitsme silindriga - nagu just garaazhis selgus, siis #2 silindri sisselaske tõukurvarras ei olnud pesas püsinud. Ei midagi tõsist, tõukurvarras lihtsalt vaja vahetada. Aga small-blocki võitmiseks piisab ka seitsmest silindrist. :)

Ok, tegelikult minu lugupidamine Foke'le :hail, 13.1 on poisike auto potentsiaali kõrval. Turbiin ja veeuputuse aegne karpa välja vahetada, juba siis on sügaval 12's.

Mainitu on ürituse jäämäe veepealne osa, 2 b continued.

Tänud korraldajatele ja publikule. Täpsemalt öeldes mega tänud! :hail


____________________________
_
24.08.2003 at 22:01 Last edited 24.08.2003 at 22:07 by partel
ylovoitka
American Beauty Car Show järelkaja
Algul oli plaanis kindlalt reede õhtul Haapsallu kruisata, aga kahjuks ei jõudnud kuidagi valmis hädavajalike keretöödega autol, seega tuli laupäeva hommikul sõita. Olin siis hommikul kümme enne kümmet Laagri Statoilis ja ootasin Usakaid.. Paar minutit enne kümmet ilmus välja punane cabrio mustang, mis täpselt kümnest jehhat tõmbas. Polnud mulgi seal midagi oodata ja võtsin sappa.
Kella üheteistkümnest oli lossipargi esine parkla pooltäis, üle veerandi autodest olid euroopa päritolu..
Aga näituseautod olid lahedad, minu lemmik oli kindlasti Challenger, mida sai kiibitsetud siit ja sealt ja alati ringiga ta juurde tagasi jõutud ja väike mõttepaus võetud..
Tüdruk valis ka omale lemmikauto "See millel uss peal on" :D (Shelby Cobra '69).
"Kallis maitse!" vastasin.
Minule tuli üllatusena, et kastikas sai parima auto tiitli, olin sisemas kindel, et NY'er võidab, a võta näpust. Autod olid muide minu arust väga hästi paigutatud. Näituse vaatamine võttis ikka mitu tundi aega ja villand ei saanudki :)
Õhtupoole hakkasid tüütavaks muutuma joobnud autohuvilised, kes ei saanud kohe mitte rahule jätta kahte minuga koos olnud tütarlast..
Kui aus olla, siis muusika muutus vahel päris tüütuks (Soomlaste FM2000 või midagi sarnast..), kuna ma ise ei ole eriline rockifänn (nagu paljud teisedki), siis tekkis mõte, et äkki saaks järgmistel aastatel midagi muud usapärast vahele pikkida (räpp oleks :hail). Aga öö oli lossipargis mõnus, unejuttu sosistasid igas nurgas tuksuvad v8-ad..
Hommikul valmistas hämmeldust, et inimesed ei saa aru, mida tähendab liiklusmärk "sissesõidukeeld v.a. .....") Kamp rullareid peatub keeluka ees, loeb teksti läbi ja annab audi kaheksakümnega laba- jeeee lossi ette parklasse letti. Ja see polnud mitte ainus kord.
Enne rongkäiku olin pisut pabinas (kartsin lendavaid mune ja tomateid alamõõdulise usaka Sable' pihta), aga õnneks polnud põhjust häbeneda. Istusime "kolmekesi ees" ja seda väljendit sai iga natukese aja tagant lahtisest autoaknast kuuldud ja rõõmsalt fotokatele vastu lehvitatud. Varsti tuli mul' meelde, et ühelt stiilipeolt olid autosse jäänud keevitajaprillid ja seitsmekümnendate päiksekad. Sai need siis ette visatud ja melu missugune! Väjend "vaata, mis prillid", muutus ka lõpuks päris tüütavaks. Ühesõnaga väikeste abivahenditega sai tähelepanu autolt kõrvale juhitud ja ennast "tõelise" usakaomanikuna tunda.
Rumalalt olin arvanud, et stripitribüünile saab näituse käepaelaga, aga eksisin. Kuna cashi polnud niipalju kaasas, pidime leppima plangupiletiga. Kõndisime siis parempoolse rajaserva lõppu, kus lint läks kaares metsapoole ja võtsime lindiääres istet. Iga natukese aja tagant rahvamass suurenes ja paljud tahtsid üle raja saada.
Algul suutis turvamees asja ohjata, aga kui rahvamass oli juba üle sajapealine, siis oli jutt ainult seinale ja lihtsalt vajuti raja äärde ja üle selle. Millegipärast ei aetudki neid inimesi tagasi, kes üle raja olid läinud ??? Nägin, kui lindi äärde sõitis Opel Frontera, turvamees tuli talle isiklikult ütlema, ohutuse huvides ei ole lubatud rajale lähemale minna. Kui inimesed olid end juba rajani pressinud, pani kutt rahumeeli auto käima ja sõitis neile järgi. Ise oleks peaaegu kolakat saanud, kui üritasin inimesi takistada.. Viskas nii kopa ette see möll seal ja tulin ettepoole tagasi, kus just vabanes normaalne koht ja sai rahulikult võistust järgida. Turvamees ajas mitmeid kordi lindi alt läbi lipsanud lapsi ja vanureid tagasi, aga ega sest siis kasu polnud.. Vanemad ütlesid ka lastele: "Minge sinna kummiservale istuma, mis teiselpool linti on." Daaaaaa, see ei ole võimalik, aga on, näed.
Fokele mega:hail parim uustulnuk sel aastal, kahtlemata. Silmajärgi olid stardid tal ka väga head.

Pärast mõningaid vihmapiisku sai tagasi Haapsalu poole tüüritud (rullnokkadest süstiate saatel) ja lossi lähedale Pizza Grandesse sööma mindud. Lossiesises parklas seisis nukralt ainsa ameeriklasena Karoli Camaro, mis oli ainuke märk suurepärasest USAkate kokkutulekust sel nädalavahetusel Haapsalus..

Edit: Kirjavead
24.08.2003 at 22:12 Last edited 24.08.2003 at 22:35 by ylovoitka
partel
  
American Beauty Car Show järelkaja
Ok, laupäeval ei osalenud üritusel, pühapäeva hommikul läksin Erkki töö juurde Mustamäel ja sõitsin Chevy Vaniga Keilasse, kust Erkki peale korjasin ja rooli taha palusin, ei tundnud seal end kuigi kindlalt.

Mõne aja pärast hakkas Van jukerdama ja kooles ära, TBI arvas heaks sumpast must tossu välja ajada. Erkki kamandas siis naise kohale, turbo-Shkodasse sai rehvid, tung, tööriistad ja muud vajalik ümber laotud ja rallit sõitva naisterahva väga pädeval juhtimisel kiiresti Haapsallu. Bussi jätsime lahtiste ustega tee äärde, vähemalt ei lõhuta klaase ära.

Mis muud kui Camaroga kruisama, lossiplatsil lennuväljale läks üle tunni :) Sellest 99.999% tühikäigul (ei mingit ülekuumenemist), ülejäänu :burnout tohutu rahvamassi nõudmisel. Paar autot tagapool olev Foke oli natuke aktiivsem :)

Siiski oli meil järelsõitva auto kapott kummipuru täis :)

Võistlus oli väga tore, aga praegu jätan vahele. Välja arvatud see, et kommentaatorid suvatsesid tsiteerida asju, mida oli öelnud keegi pärtel :evil

Pärast võistlust viisime Andrussi tema auto juurde, seejärel väike kohvi, siis teeäärde jäänud bussi juurde sõit ja pukseerima, abiks oli Tiit (Fire) oma RAM'iga. Selgus, et ma pean paraku jälle rooli ronima, ohutuse huvides valisin Erkki Camaro mittetöötava roolivõimuga Vani asemel.

Tegelikult ma polegi Erkki Camaroga varem sõitnud, küll aga päris palju Lauri omaga, kui sai veel ilma treilerita võistlustel käidud, täpsemalt öeldes sealt tuldud ;)

Kohe tundsin end nagu kodus, täpselt nagu Lauri või Jyrki autot roolides, seevastu "tavaliste" autode juhtimine on minu jaoks täielik õudusunenägu.

Kuna pukseerimistempo tähendas mulle 2000 pööret, mis tekitas resonatsvibrat siis pidin kas 1500 või 2500 pöördega sõitma.

Aga jah, autoga, mis kiirendub paremini kui F40, on nii lihtne, kerge ja mugav sõita, kõlab võib-olla ebausutavalt, aga nii see lihtsalt on.

Võimas tänavaauto rules!!! :burnout

____________________________
_
24.08.2003 at 22:45 Last edited 24.08.2003 at 22:51 by partel
PlyVal64
American Beauty Car Show järelkaja
Hea, et arvutil klaviatuur on:) Häälkäsklustele ta enam reageeriks:lol
Igati kordaläinud nädalavahetus. Kes kohal ei käinud, on loll. Vaadata oli meeletult, Newton juba "tegijad" kõik üles lugenud. NewYorker oli muidugi "üle prahi" ja 65 GT 350 kerekuju hakkas rohkemgi meeldima, kui Challengeri, Cuda või Chargeri oma. On ikka pisike, ilus ja võimas.
"TopAlcohol" öised dragrace'id olid ka lahedad, rahvas jämmis ikka igalpool täiega. Raudkindlalt Eesti hobiautonduse üritus aastas nr.1. Mina teen hoopis Karolile :hail:hail. Alati võib ju mingeid puudusi esile tuua, kuid üldiselt ei olegi millegi kallal norida. Tip-top! Enne oleks norida publiku kallal, kes ikka väga tuim ja kohati lausa mõttetu tundus. Blacky esinemisele kaasa elamine ... näiteks mina olen selle rahvamassi peale solvunud. Pisarais "klahvka-tüdruku", kes oligi roolis, kui ülekaela käidi, sain mõne minutiga lausnutust rõõmsaks: tuli lõpuks isegi lavale. Aga kokku võis kogu bänd küll negatiivse kogemuse saada.
Tänene päev siis kah.
Dragrace ise oli tegelikult oodatust lahjem. Haapsalus võis olla koos u. 200-300 USA-rauda. Stripile tuli neist tühine osa. Ei ühtegi Van'i ei ühtegi H-D ega muud chopperit. Tegijad olid hoopis GMC Sierra ja diiselGrand. No ja siis veel too topeltratastega ... oli äkki F-350? Ühesõnaga, need mehed üllatasid ... ja mina olen õnnelik, et too VDO-Daytoni mp.3-mängija just ühele "tegijale" läks.
Madise Dodge on muidugi kõva, ma vaatsin, et kogu "porukast" kokku 7. ET:) Huvitav, mis siis saaks, kui sinna kah tagasillale ET-Streedid installida ja pisut kaalu kasti panna...
Dragsterist ärme räägi, kõva auto ja kõva tulemus. Aga kui keeruline on tegelikult sellise toruraami kokku keevitamine? Vähemalt 2-3 sobilikku mootorit on Eestis juba olemas. Ja Estoniad olid kõik sama ehitusega, seega mingi oskus võiks alles olla. Selline CompEliminator masin polegi nii "ulme", kui ma kartsin.
Lauri sõit oli kõva. Rekord rekordiks, see juba tavaline:)
Aga 1/8 miilil oleks dragsterile äragi pannud, vat see oli vahva.
Erkki. No mis siin ikka kommida, rekord iludusega, hinne 5+. Auto "jõuetu ja ülekaalus", nii ju ei saa "rallit sõita":lol Mul on alati temast kahju, peab sõitma mugava tänavaautoga spetsautode vastu. Ja erilised tänud Erkkile, et mu poisi ja tema sõbra cruisile kaasa võtsid.
Eelmine aasta Lauriga Tln-Haaps., see aasta siis Sinuga cruis - nii need tulevased dragrace'rid kasvavad, ma loodan.
Foke on muidugi täiesti uus teema. Kõva. Ja eks peab vist Pärtlit uskuma. Igatahes jään ootama.

Ja siis veel kõige esimesest sõidust kah.
:hail Mailisele. Ei põnna vaid tegutseb. Ja kurask, auto teeb alati kadedaks kah. Sain ekraanilt ajad üles kirjutet enne, kui Jutulind need igaveseks "ajaloo prügikasti" saatnud oleks:
Mailis ja Mustang: RT 1.331, 60`2.392, ET 17.217@108.41 km/h.
Ply ja LeMans: RT 0.899, 60`2.424, ET 16.722@126.76 km/h.
Ilma sillablokita ja "täisvarustuses"(ehk Udu ja minu kogu eluks vajalik pakiruumis ca. 200 kg) täiesti OK tulemus. Pisike regull ja "nälgimine" peaks madala 15 kindlasti võimaldama.
Kuid ühe "auhinna" võtan raudselt terve tänase päeva lõikes endale: Lossihoovist koduhoovi ajamiseni tekitatud rehvisuitsu ruumala. Vat seda möllu oleks ikkagi rohkem oodanud. Igatahes koloonis olles ei saanud minu taga sõitnud 74.Vette küll mitmeid-setmeid kordi lähedale tulla:lol no ja Kiltsis ei hoidnud kah tagasi. Burnout ongi ju see, millega esivedune "abimootoriga" könn hakkama ei saa. Ja miks mitte jõudu demonstreerida? Kui kord juba ürituse nimes on sees sõna "show", siis seda tuleb ka teha. Ehk järgmine aasta rohkem?

Ply@sigaväsinud, kuid samarahul. Ja nüüd ometi dushi alla ligunema...
24.08.2003 at 22:53
rrrr
  
American Beauty Car Show järelkaja
190 pilti! enamusest üritusel viibinud usa autodest. Kahjuks siiski kaamera mälu ei piisand kõigi jäädvustamiseks. Sorry
24.08.2003 at 23:06
Ets
American Beauty Car Show järelkaja
1) kohale jõudsin umbes 15.00 (magasin sisse)
2) liikurid parkisid isegi aapsalu-rohuküla teel!!!!!!!!!
3) parim asi oli prr+ply duett mikrite taga, parem kui Alastaros tsiklite "lüngatäitmine"
4) lähen nüüd just ply lugu lugema, ta jõudis ette:)
5) people, take a medicine: ALASTARO
24.08.2003 at 23:13
IceUul
 
American Beauty Car Show järelkaja
Nii ütleks kah paar sõna pealtvaataja pilgu läbi. Käisin ainult pühapäevasel kiirendusel, seega jutt käib sellest.

Esiteks korralduse koha pealt:
Väga halvasti oli korraldatud aiast välja ja aeda liikumine pileti ostnud inimestel, tuli pugeda läbi pisikese aia pilu, kus veel pikk pileti järjekord passis. Oleks võinud ju teha teise sissepääsu söögikohtade juurde, nagu nädal tagasi, aga kus sellega. P.S. sain 2x sõimata, kuna üritasin territooriumile siseneda mujalt (mitte aia pilu kaudu).

Muidu olid kõva üritus, sai Eesti pinnal esimest korda dragsteri nähtud, mis ta parim aeg siis kokkuvõttes oli?

Siis veel pisut küsimusi:
Kaua see liim seal rajal püsib?
Miks ei tulnud võistlema Dodge GTA, mis parkis väljaspool aeda, igavene võimas kompressor mootor oli teisel peal.
Helesinisel 74(vist) vettel oli Eesti number, on mingi uus vette siia ilmunud või on see üks vanadest (minu teada ei ole Eestis varem seda värvi vette olnud).
24.08.2003 at 23:30
Ets
American Beauty Car Show järelkaja
quote:
EtsKets: 1) kohale jõudsin umbes 15.00 (magasin sisse)
2) liikurid parkisid isegi aapsalu-rohuküla teel!!!!!!!!!
3) parim asi oli prr+ply duett mikrite taga, parem kui Alastaros tsiklite "lüngatäitmine"
4) lähen nüüd just ply lugu lugema, ta jõudis ette:)
5) people, take a medicine: ALASTARO
6) Lisan:
rada oli prügi täis, palun muutke "TUULE??" suunda, korraldajad!:)
7) kallis rahvas, kes kuidagi moodi on seotud mingite rahaliste liikumistega:), SEE on üks hea võimalus oma raha INVESTEERIDA!!!!
24.08.2003 at 23:39
Riho
American Beauty Car Show järelkaja
Üritus oli tase. Niipalju rauda koos ei ole ma kunagi näinud. Sai inimestega suhelda, auto ehitamiseks inspiratsiooni kogutud.
Õllekulu oli suurem, kui bensiinikulu arvan.
Tänase päeva drag-race oli tase.

EtsKets - kas auto ukse saite lahti?
Valts - millal me sinuga siis joonele paneme?:) Meil Valtsiga üks diil pooleli. :beer
24.08.2003 at 23:40
Riho
American Beauty Car Show järelkaja

Helesinisel 74(vist) vettel oli Eesti number, on mingi uus vette siia ilmunud või on see üks vanadest (minu teada ei ole Eestis varem seda värvi vette olnud).


See sama punane, mis Auto&Karavanis müügis oli. Asjaga hirmsat tööd uus omanik teinud.
24.08.2003 at 23:42
peekaa
American Beauty Car Show järelkaja
nuux.. oma seebivanni ple siiani piltidelt näind:(

organiseerimise koha pealt.. inimesed on ikka lambad kyll... turvamehed oleks pidand paar pauku püssist õhku laskma.. ehk siis oleks rahvas tagasi vajunud.... samas.. andis ikka soovida.. rahvamass ei mahtunud YHELE teeservale ära... vähemalt mingi aja oleks võinud tee ylekäiguks vaba hoida... tõsiselt.. mõni inimene ei näind yldse midagi...

kahevõitlus ise.. nujah.... kui need paar eredat tähte välja jätta siis.. kuidagi nukker oli.... yldiselt ei juletaud nii suure publiku juuresolekul VAN-e joonele panna ma pakun...

http://www.zone.ee/usakad/AMERICAN/pages/HPIM0583.htm see täpiline dodge buss seal... mis tolle väljalaskeaasta om?
24.08.2003 at 23:52
partel
  
American Beauty Car Show järelkaja
Aga dragster oli ikkagi lahe, võib-olla nii mõnigi nägi dragsterit esmakordselt.

Ja sõitis 9'id ja 240+ km/h, iga päev selliseid numbreid veel ei näe.

Hyvää Suomi!! RED Hot!

Karol sai asja lähedalt tajutud. Silmitses parajasti dragsteri väljalaskekollektoreid kui mootor käima pandi. Oleks habe olnud siis enam poleks :)


____________________________
_
24.08.2003 at 00:02
tqhq.ee foorum : Üritused : American Beauty Car Show järelkaja   1 2 3 4 5 6 7  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.