register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : Nightrace järelakaja   1 2 3 4 5  
Poster Message
smr
Nightrace järelakaja
Et siis jällegi minu katsetused fotograafia vallas: http://smr.saurus.ee/fotod/270903/

Edit: typo
28.09.2003 at 18:24 Last edited 28.09.2003 at 18:33 by smr
hents99
  
Nightrace järelakaja
suhteliselt hea yritus oli. ja hea oli s6itjaid j2lgida kuna raja tuled p6lesid, parem kui raadil. kuid ma ise polnud l6puni kohal - kes v6itis, millised on tulemused?

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
28.09.2003 at 20:47
About
Nightrace järelakaja
üritus oli väga tore
pildid päris head
veel pilte veel :)
28.09.2003 at 21:22
fireman
Nightrace järelakaja
2kki keegi paneks tulemused ka yles :D
28.09.2003 at 22:13
gets
Nightrace järelakaja
Hea:
Rahvast oli palju,
Võistlejaid oli palju,
Aegadega ekraan paistis hästi,
Horneti rekordid vaatamata sellisele rajale olid impressiivsed,
Normaalne kommentaator (vähemalt üks neist :)).

Halb:
Külm oli,
Mittealkohoolne jook sai otsa toitlustusest,
Venis igavesti kaua,
Tribüüni puudumine oli väga suur miinus IMO,
Liiga palju oli tsiklimehi võistlemas :),
Lauri mootori võistluskonditsiooni lõppemine efektse tulesähvatusega.

Kokkuvõttes on mul jäänud sellel aastal parim mulje Haapsalu üritustest, kuidagi sujuvamad. Seal oli aru saada, et asi on aastaga edasi arenenud.
Eilne värk ei olnud minu meelest palju parem eelmise aasta kesmisest tasemest. Reklaam oli küll normaalne ning rahvast selle ja Motoshow tõttu ka rohkem, kuid mul sõbrad, kes kiirendust minuga võrdsel määral ei fänna, olid valmis juba poole üheksa paiku koju tagasi minema. Lõpptulemusena magasid nad auto tagaistmel pea kogu võistluse aja. Võibolla seda liigse venimise tunnet mõjutas eile ka külm, kuid ikkagi oli vahepeal sigaigav.
28.09.2003 at 22:53
Phantom
Nightrace järelakaja
Yldiselt oli tore yritus... kahju et soomlaste Mosset kohal polnud. Ja yritus venis ka nagu kummiga...
akki keegi asjaga lahemalt kursis olev inimene suudab mulle ara seletada miks see eliminaatori kokkupanek nii aeganoudev tegevus on? See kes kellega soidab ju reeglitega suht konkreetselt paika pandud...
ja veel seda ka, et teab keski mis Lauri autoga juhtus?
Aga kokkuvottes igati positiivne yritus.. jargmine kord igal juhul tulija :)
28.09.2003 at 23:22
jaanus
 
Nightrace järelakaja
quote:
Phantom:.... miks see eliminaatori kokkupanek nii aeganoudev tegevus on?
10 min andmete ülevaatamine ja printimine, 15 min protestide esitamise aeg, x min protestide lahendamine, x min lineup'i koostamine.
28.09.2003 at 23:32
twisted
Nightrace järelakaja
mhmm huvitav oleks jah teada mis nagu siis lauriga juhtus?
28.09.2003 at 23:51
smr
Nightrace järelakaja
miskis venelaste foorumis ka ülevaade: http://www.europecars.ru/forum/viewtopic.php?t=1175
29.09.2003 at 08:47
XXXHARDCORE
Nightrace järelakaja
Ehee :) maailm ikka väike
Jah Tõsi kyll, see on vene BMW foorum. Ehk siis Jõhvist yx mu tuttav, kellele reklaamisin eelmist nightrace yritust :)
Oli õnnelik kui laps! :)
Üritus jättis talle ikka väga tugeva mulje!
Andis inspiratsiooni, krt teab ehk näib ka kunagi teda kiirendamas :)

Aga jätkata ikke samas vaimus. Iga aastaga asi aina areneb! KRT teab ehk ka kunagi tehakse ka normaalne DRAG rada...
29.09.2003 at 11:04
anryo
  
Nightrace järelakaja
Siit on siis näha, kuidas Viper arvele on saadud. Kas eelmisel polnud mitte sama number?

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
29.09.2003 at 11:06 Last edited 29.09.2003 at 11:07 by anryo
raix_
Nightrace järelakaja
Üritus oli OK. Sommide 9.9 sec autot kiirendamas näha oli kah omamoodi elamus:)

Kui kommentaatorid jätsid küll soovida.
Neid stiilinäiteid ei hakkaks siin isegi kirjeldama.

Toitlustajale vihje järgmiseks korraks: tooge vähemalt 100L puljongit ning 75kg lihapirukaid...head sooja jooki nagu saada polnud. Ainuke asi oli kohvi, mis kah selline pool leige..
29.09.2003 at 11:15
priit24
Nightrace järelakaja
Täitsa mõnus üritus oli, kahjuks ma ei pidanud seal seistes ja külmetades väga kaua vastu (läksin poole 10 paiku ära koju sauna). Rahvast oli nii massiliselt, et vähegi normaalse vaatamiskoha leidmisega oli tõsiseid probleeme. Mõned pildid said ka klõpsitud: klõpsa siia
29.09.2003 at 11:22
Revo
 
Nightrace järelakaja
Ajavõtussüteemile soovitus:

Kui võimalik, siis võiks kaaluda selle valguslina paigaldamist mitte tahaseina, vaid etteseina. Siis tuleks valgus talle tagant peale näitades väga hea tabloo, mis jupp maad kaugemale näha. Muidugi iga lina vist läbi ei paista, aga kaaluda seda võimalusel võiks.

Muidu tip-top üritus.
29.09.2003 at 11:34
jahimees
Nightrace järelakaja
http://www.hot.ee/jahimees/tartu

siis minu pildid...
kahjuks pimedas tehtud piltidest suurt asja ei saanud, paremat fotokat vaja...

üritus ise ... oli minumeelest natuke igavavõitu... aia tagant ei pääsenud korralikult raja lõppu nägema, lisaks oleks võinud see aegade tabloo mitte selle rekka haagises olla aga kuskil väljaspool ja kõrgemal, et saaks korralikult toimuvat jälgida...

muidu oli tore, kuid külm ja nälg sundisid autopoole sammud seadma ning tagasitulles autoaknast kuuldud "nüüd läheb pool tundi" ei kõlanud just eriti motiveerivalt tagasi minema...

6/10
29.09.2003 at 12:13
motohunt
Nightrace järelakaja
to gets: seda vöistlust ei korraldata ainult Laurile,
ütlen järgmine kord tsikli meestele edasi et nad ei tuleks!!
korralduse pool:Mellile suured kiidusõnad,et suutis vinge ürituse korraldada ja sellise suure rahva hulga nii võistlejaid kui pealtvaatajaid kohale meelitada. auhinnad olid väga asjalikud ja teema kohased.
AGA:ajavõtu tiim ,info puudus vöistlejate poksis(lahendus:suunata paar kõlarit võistlejate poksidesse,paigutada võistlejad masina klasside järgi poksis)teadmatus kes läheb starti(4-5 tundi aja graafikust maas ja siis pole 4min aega mootori ja kummi soojendamiseks,öeldakse et köik ootavad sinu järgi!!!),mis aja keegi välja söitis(peale söitu tuuakse ajavötu tiimist paber aegadega ja tulemustega vöistleja kätte mitte ei pea seda küla pealt kuulma)
saan aru et köik oleme inimesed ja teeme vigu aga vigadest öpitakse,selle suve üritustelt on mida öppida ning loodame järgmine aasta paremat!
29.09.2003 at 12:23
Ets
Nightrace järelakaja
Näen, Lauri üle pika aja sees: Lauri, on ka juba kommentaare? Ehk ka pilte juhtunust??
29.09.2003 at 13:03
gets
Nightrace järelakaja
quote:
motohunt: ütlen järgmine kord tsikli meestele edasi et nad ei tuleks!!
Ärge saage valesti aru. Mul pole tsiklite vastu midagi. Neil endil on kindlasti ülihuvitav omavahel mõõtu võtta. Kuid minu, kui pealtvaataja seisukohalt on huvitavam vaadata ennem 15+ sek autosid, kui ~10sek tsikleid. See on muidugi minu subjektiivne arvamus :). Mulle näiteks ei meeldi ka redelautode sõidud, mis sest, et vajutavad ~5sek aegasid. Kuidagi ei tekita auto tunnet see mootor+rattad+tükike keret.
29.09.2003 at 13:06
max
Nightrace järelakaja
quote:
gets:Mulle näiteks ei meeldi ka redelautode sõidud, mis sest, et vajutavad ~5sek aegasid. Kuidagi ei tekita auto tunnet see mootor+rattad+tükike keret.
Ma vean kihla, et jutt muutub, kui laivis selle ära näed.
29.09.2003 at 13:36
gets
Nightrace järelakaja
Usun, et sul on õigus. Vähemalt neid Soome võistluse külastajate jutte lugedes pole ohkimistel otsa ega äärt :)
29.09.2003 at 13:42
jaanus
 
Nightrace järelakaja
sõidetud ajad:
nr nimi auto RT 60ft ET ET_s
360 Jussi Nurmi AMC Hornet 1,105 1,685 9,877 236,928
538 Janek Kompost Suzuki GSXR 1,099 1,893 10,533 220,055
562 Konstantin Šorohov Yamaha R1 0,955 1,878 10,571 218,113
1122 Jari Soini Toyota Starlet 0,764 1,612 10,639 208,897
442 Lauri Kuriks Chevy Camaro 0,891 1,752 10,733 209,487
700 Mati Niinpalu Kawasaki zx9r 0,924 2,066 11,006 207,727
520 Melvin Sinirand Yamaha R1 0,878 1,876 11,032 205,425
657 Hurmi Sulg Yamaha R1 0,597 2,09 11,232 203,174
805 Martin Pärtelpoeg Yamaha YZF 0,794 1,994 11,304 199,888
602 Toomas Kõiv Suzuki GSXR 0,896 2,07 11,396 198,285
601 Ted Olek Yamaha R6 0,573 2,042 11,464 200,429
564 Kaido Tamm Yamaha FZR 0,721 2,055 11,656 193,626
435 Maksim Zolotarjov Toyota Supra 0,609 2,247 11,749 205,425
701 Mihkel Jalakas Suzuki GXS 0,557 2,19 11,784 190,15
705 Lauri Rohtla Honda VFR 0,911 1,987 11,813 176,568
41 Karl Pärtelpoeg Suzuki GSXR 0,906 2,06 12,005 183,561
788 Ragnar Lapp Suzuki GXS 0,942 2,075 12,146 183,561
888 Tag Voog Honda CBR 0,74 2,229 12,212 181,317
600 Kaupo Raud Kawasaki Ninja 1,268 2,106 12,232 183,561
444 Hannes Luht Audi S2 0,322 1,833 12,365 174,491
704 Arti Prees Suzuki GXR 0,866 2,194 12,626 167,024
563 Sergei Maksimenko Suzuki 600 0,328 2,097 12,74 158,798
707 Urmas Põder Kawasaki -0,089 2,613 12,785 176,568
711 Kalle Kolk Suzuki GSXR 0,329 2,354 12,83 176,568
666 "Martti ""Luppe"" Luoso" Chevrolet Camaro 0,668 2,096 12,934 151,964
440 Erkki Vitsut Chevrolet Camaro 0,894 2,381 13,202 175,731
445 Fred Vali Chevy Camaro 0,717 2,24 13,383 169,699
351 Reimo Luite Audi Coupe 1,071 1,916 13,652 157,449
334 Anti Hartikainen Ford Sierra Cosworth 0,842 2,232 13,896 159,139
802 Egon Talur Chevrolet Camaro 0,474 2,356 14,217 163,705
231 Kaimo Krikk Honda Civic 0,93 2,449 14,424 176,989
124 Mihkel Klaassen VW Golf 1,157 2,263 14,493 151,036
348 Tarmo Roos Audi 200 0,734 1,957 14,546 154,176
138 Silver Kusman Honda Civic 1,074 2,436 14,641 153,856
233 Martti Hoop VW Golf 0,837 2,202 14,737 148,913
150 Jaan Kollo Honda Civic 1,143 2,443 14,737 153,537
400 Tiit Valdre Pontiac TransAM 0,88 2,298 15,122 146,269
350 Rainer Karro BMW 335 1,234 2,744 15,138 153,856
122 Ardo Kalda Opel Kadett 0,577 2,385 15,187 147,14
555 Urban Eriksson Nissan Skyline 0,276 3,012 15,387 152,904
140 Aleksandr Gonjoruk Honda Civic 0,58 2,558 15,763 144,841
460 Ingmar Noorlaid Volvo C70 1,002 2,55 15,997 140,452
254 Erkki Abner BMW 0,887 2,489 16,018 139,396
102 Argo Aednurm Mitsubishi 1,023 2,565 16,113 135,326
511 Indrek Hiienõmm Pontiac Firebird 1,113 2,798 16,341 138,614
665 Kait Kotselainen Suzuki Savage 0,818 2,291 16,844 119,418
401 Raul Uus Ford Mustang -0,953 3,505 16,909 142,339
104 Denis Manov Ford 1,187 2,684 16,979 126,984
36 Margus Õunpuu Chevy Astro Van 0,68 2,778 17,552 119,611
101 Reio Orasmäe Ford Escort 1,325 2,678 18,052 120,192
800 Ragnar Jõesaar Chevy Celebrity 0,726 2,628 18,679 106,397
801 Andrus Gaidar Mazda 626 1,263 2,579 18,899 112,361
000 Priit Veski Citroen Saxo 0,896 2,637 19,396 109,378
141 Deniss Portnov Mitsubishi space 1,444 2,912 20,322 105,489
225 Nico Hansalahti Junior Dragster 0,848 3,184 29,53 55,055

edit: ragnari aeg parandet
29.09.2003 at 14:39 Last edited 30.09.2003 at 18:48 by jaanus
newton
 
Moderator
Nightrace järelakaja
Rax on oma auto päris hästi liikuma saanud :evil
29.09.2003 at 14:41
jyrki
Nightrace järelakaja
What is that Chevrolet Celebrity runningt that kind of ET's? Did the blower swinger run at all?
29.09.2003 at 14:55
TypeR
Nightrace järelakaja
Chevrolet Celebrity its probably some kind of CTREE bug :uhoh

kommentaariks ürituse kohta:
Tartus vist tõesti mingi needus kiirendusvõistluste vastu, teve hooaeg on kõik ideaalselt sujunud ja nüüd siis tulevad vanad ja "head" raadi ajad meelde :*(

võistlejate arvu poolest ja loomulikult ka publiku poolest oli asi muidugi ülikõva. Starlet ja ka Hornet oma 9,1 ehk Eesti lennuväljade rekordiga olid muidugi vaatamist väärt, Maximi 11,7 on ka :hail eriti veel arvetades et kõigi võistlejate aeg oli umbes 0,5 sekundit libeduse tõttu kehvem.Niiet tegu siis Eestis II kiireima autoga

kommentaatorid olid ka tasemel,eriti prr (???) ,kommentaarid olid ka väga kaasahaaravad,nt see "pedemajakatega" buss ja Lätis toimunud Sierra-lugu tõid kaasa pealtvaatajate naerupurske, see kes pärast rääkis oli pisut liiga ropu suuvärgiga

kusjuures neid neoonsiniselt helendavaid tulukesi ja pulgakesi oli kokku minulugemist mööda 5 auto all/peal/küljes millest 2 (eriti 1 neist ;)) isegi päris nobedasti liikusid

tõsine pettumus oli Nissan Skyline, auto millega maailma mastaabis sõidetakse kõrgeid 8said, tõsi küll kohalik Skyline veidi teisest puust aga 300++ hobujõudu peksid ikka autot TUNDUVALT paremini edasi liigutama.

ega keegi ei tea mis selle kiivrita tüübi (hall Civic Type R) aeg oli???

ja mispärast Ply Saxoga sõitis(kommentaator vist mainis ka seda aga samal ajal rääkisin telefoniga ja ei pannud kõike tähele)
29.09.2003 at 15:05
jaanus
 
Nightrace järelakaja
quote:
TypeR: ka Hornet oma 9,1 ehk Eesti lennuväljade rekordiga
ET 9.1 oli tegelikult arvutusviga, kuna kontroller ajas miskipärast RT ja 60' segamini. Miks see nii oli on siiani müstika. Selle sõidu õige aeg oli siiski 10.460 ja õige rekord 9,877@236,928

29.09.2003 at 15:43
tqhq.ee foorum : Üritused : Nightrace järelakaja   1 2 3 4 5  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.