register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : BHRA ühekordne litsents   1 2 3 4 5  
Poster Message
diesel
BHRA ühekordne litsents
summad on kulupõhised. mingi nummer vaja alustuseks võtta, kui hakkab üle jääma, eks siis lasete alla hinda :)
aga vahelejääva võistluse eest justkui karistamine on imho mõttetu. nagunii harva võistlev kodanik ju maksab rohkem kui aasta proopuski korraga ostnud tegelased.
ja neist eksamitest ma ka esialgu ei jaga veel muhvigi aga igal teisel võistlusel käies neid kogu aeg uuesti teha tundub ka jabur. samas kodanik, kes aasta alul korra teeb ja siis pidevalt võistleb, unustab miljon korda vahepeal ära, millest eksamil jutt oli.
09.03.2004 at 00:30
Kalju
BHRA ühekordne litsents
Pakun siis välja sellise variandi: esimene ühekordne litsents 400 raha ja eksamid. Iga järgnev litsentsi pikendus 200 eeku. Reeglite eiramise korral kaotab võistleja litsentsi pikendamise õiguse (tuleb uuesti osta litsents 400.- ja teha eksamid). Seda siis ühe hooaja vältel.

____________________________
'63 M-21 L; '87 IŽ-412IE
09.03.2004 at 00:47
hunt
 
BHRA ühekordne litsents
Kui ma tahan kunagi suvel mingil võistlusel mingis "aabitsate" klassis näit. ühe kuni kaks laksu aja peale sõita (nagu eelmine aasta Hiiumaal), kas ma pean selleks hakkama mingeid eksameid sooritama ?
10.03.2004 at 08:43
anti
 
BHRA ühekordne litsents
Ei taha materdada vaid aru saada.
Misasi on see litsents? Tõend, et oled läbi lugenud ka siin foorumis kirjas oleva võistlustel käitumise juhendi? Mida peab teadma-oskama litsentsi taotleja? On see saladus või nii põhjalik materjal, et kuulda saab sellest vaid tasulisele koolitusele tulles? Kui asi nii pühalik ja põhjalik on, kuidas te vahetult võistlustel neid kiirlitsentse põlve otsas lausa siis välja kirjutama asute? Jätab nagu iga hinna eest rahakogumise mulje. Misasi on see litsents? On ta kindlustus (vara, tervise) sõitjale? Kas te pakute selle raha eest mingeid garantiisid sõitjatele või korraldajatele või müüte oma teadmisi monopolina? Juhul kui tegemist on kindlustusega, loeks meelsasti, mille eest ma maksan ja mida õnnetuse korral vastu saan. Eriti arusaamatu on litsentsitasu uuestitasumine kui võistlus vahele jääb. On vaja uuesti müüa oma ainuõigusest tulenevalt midagi?
Mis on tekitanud sellise umbusu BHRA vastu?
Olete mittetulundusühing ja ala arengu eest väljas. Alati ajab inimesed ärevile rahateema. Seega meiepoolse lahmimise põhjuseks on teadmatus, sest me ei tea, kes on BHRA, millest jämedalt võttes koosnevad tema tulud ja kulud, mida ta annab ja võtab. See topic on ainult ainult võtmise ideest, kirjeldage andmist ka, rajale lubamine pole minu arust piisav. Infopuudus. Kodulehel võiks üleval olla kõik, mis võiks meid rahustada, see, et tehakse asju oma vabast ajast ja ei jõua pole argument. Vabast ajast võib õlleklubisid moodustada, mitte organisatsioone. Jagage infot kui teil on seda. Julgen väita, et siinsest foorumist käib läbi 100% (v.a kõik välissõitjad) kiirendusvõistlustel sõitjatest. Meie peame käima teie kodulehte kompamas, et kas ütlevad midagi? Unustage ära. Hetkel kisub vägisi kiirendusvõistluste kui ala areng seda teed, et korraldajad saavad loodetavasti ots-otsaga kokku pluss parema korraldusega üritused teenivad, BHRA loodetavasti saab litsentsitasudest oma kulud kaetud, jõulupuu mehed teenindavad üritusi ja ehk ka saavad otsad seotud, publik lõugab soodsa pileti eest ning meie (selline keskmiselt aeglane auto) lollikesed sõidame suve jooksul kõigi nende rõõmuks maha 5-6K raha. Aitäh. Selge on, et rahvas tahab Lauri- Erkki duelli aga kes vahepeal sõidavad?
10.03.2004 at 08:51
jyrki
BHRA ühekordne litsents
Our street licence is 66€ for one year, it's mandatory and includes an insurance for personal injuries. A licence for a single race costs about 10€ here.
10.03.2004 at 10:57
peep
 
Moderator
BHRA ühekordne litsents
Anti, hästi öeldud võrreldes siin juba mitmes teemas esineva nutmisega, et paha/kallis/keeruline jne.

BHRA põhiline viga siiani on tõesti oma tegevusest informeerimise puudulikkus ja nüüd ka lõplike otsuste tegemine ilma huvigruppe (osalejad, korraldajad) arvestamata.

Kuid lugedes siin foorumis postitatud mõtteavaldusi arvan, et nad peaksid loobuma MTÜ staatusest ja äriettevõtteks ümber organiseeruma - eesmägiga teenida kasumit enda poot pakutavatelt teenustelt. Klubilise tegevuse mõiste ja sellega seonduv on siin riigis inimestele võõras ja harjumatu, mõistetakse vaid ärilis-rahalisi suhteid. Ja kui see klubi on veel nõrgalt organiseerunud, ning laiale avalikkusele arusaamatu eesmärgiga, seda enam. Kui ei õnnestu äriettevõttena oma teenuseid müüa, siis nii ongi ja sellist organisatsiooni ei vajata. Jätkame samamoodi kui seni - teeme mingid tehnilised reeglid ja klassid ning sõidame, kuhu iganes sõitma kutsutakse. Kasvõi 10 sekundi aegu ilma turvavarustuseta vana ja roostes pereautoga. Meil on ju julged korraldajad, kes on valmis riskima nii isikliku vara kui vabadusega, rääkimata tühistest inimeludest. Ega võistlejadki maha jää, ei upu nad vees ega põle tules.

Lugesin vanu threade, kus ka mitu siin sõna võtnud isikut toonitasid katusorganisatsiooni vajadust ala arengu seisukohast. Kahjuks oli tegemist sõnameistritega, tegude tegijaid on väga vähe, kui üldse. Anti on ainus inimene siit, kes on ise olles täielik kõrvalseisja, võttis vaevaks mõelda, mis ja kuidas, ning need mõtted kirja pani ja BHRA mailile saatis. Kahjuks ei tea kommenteerida, mis sai sellest edasi aga minul on ta arvutis ja leian, et asi täiesti kasutamiskõlblik on.

Kui nüüd lõpuks küsida, et mis siis mina siin targutan, siis ega rohkem ei targutagi - sel aastal üritan ise ka ühe korraliku kiirenduse korraldada (mitte üksi loomulikult), asi seegi. Eelpoolmainitud litsensitasusi sellel üritusel maksta pole vaja, mis ei tähenda, et me ei sooviks BHRA'ga koostööd teha. Lihtsalt elu realiteedid panevad korraldajate jaoks asjad paika - ilma osalejateta võistlust ei tee.

Samas turvavarustuse osas tingima me ei hakka, siin ei ole tegemist sulepea otsast väljaimetud mõttetusega. Ply ja teised, kes ARK'is "lobitööd" teevad, võiksid enne natuke mõelda kui tegutsevad. Turvavarustuse olemasolu või puudumine ei ole ühtegi autospordiala konkurentsitihedamaks/atraktiivsemaks muutnud ja ei juhtu seda ka rahvaralliga. See Teie poolt väljendatav ideoloogia tundub mulle rohkem soovina per*e kaudu kurgumandleid välja lõigata.
10.03.2004 at 11:00
ervin
BHRA ühekordne litsents
mis puutub litsentsitasudesse, siis minuarust nende kallal vinguda ei ole mõtet, esimene osalejavaene võistlus raputab asjad paika - korraldaja ei saa oma ürituse alla pandud raha tagasi ja järgmine kord, kui tal peaks veel tahtmist midagi korraldada olema, korraldab ta oma ürituse ilma BHRA abita.

hea, et hetkel pole BHRA veel sellisel positsioonil, nagu EAL, kes boikoteerib oma liikmete osalemist "valedel" üritusel.
10.03.2004 at 11:15 Last edited 10.03.2004 at 11:15 by ervin
peep
 
Moderator
BHRA ühekordne litsents
quote:
ekgerke: mis puutub litsentsitasudesse, siis minuarust nende kallal vinguda ei ole mõtet

Vingumisel pole üldse mingit mõtet muuseas ehk kui Sul midagi olulist öelda on, siis tee seda heatahtlikul toonil ja on kõigil parem tuju.;)
10.03.2004 at 11:20
ervin
BHRA ühekordne litsents
quote:
peep: Vingumisel pole üldse mingit mõtet muuseas ehk kui Sul midagi olulist öelda on, siis tee seda heatahtlikul toonil ja on kõigil parem tuju.;)

point taken. läksin ehk tõesti väheke liiale, vabandan kui kellegi tundeid riivasin.
10.03.2004 at 11:29
foke
 
BHRA ühekordne litsents
quote:
peep: Anti on ainus inimene siit, kes on ise olles täielik kõrvalseisja, võttis vaevaks mõelda, mis ja kuidas, ning need mõtted kirja pani ja BHRA mailile saatis. Kahjuks ei tea kommenteerida, mis sai sellest edasi aga minul on ta arvutis ja leian, et asi täiesti kasutamiskõlblik on.

Peep, mul on kahju, kuid see fakt ei vasta tõele.. ja veel rohkem on mul kahju, et BHRA'le saadetud kirjad ei ole BHRA's avalikult arutuse all olnud... isegi hullem veel - need ei ole kaugemale jõudnud, kui adressaadi meilikast.

Fred
10.03.2004 at 12:13
foke
 
BHRA ühekordne litsents
Minu isikliku arvamuse kohaselt peaks vaagima kiirendussporti Eestis esialgu veel amatöörspordina. Antud kontekstis on sõitjate käest suurte osavõtutasude ning litsentsitasude nõudmine risk, mis võib viia nii võistlejate kui seeläbi publiku huvi langusele.

Ma ei sea kahtluse alla, et kulud on põhjendatud, aga ma kardan, et tulemuseks võib olla hapnikukraanide sulgemine enne kopsude töölehakkamist.

Sellises situatsioonis on vaja koostada BHRA ning kiirendusspordi põhjalik arengukava. Fakt on see, et enne sponsorite sekkumist ei suuda kiirendussport tõsiselt pead tõsta. Sponsorlus ja reklaam, meedia ja publik on jäikades seostes ning nende faktorite "ellu äratamine" oleks hetkel BHRA esmane väljakutse. Kõik ülejäänu peab seda baasmotiivi vaid toetama. Võimalik, et olen väheinformeeritud, kuid mul kipub jääma mulje, et tegevus on suunatud ots-otsaga kokku tulemisele juba algava hooaja lõikes ning tulevikuvisioon on mingil põhjusel tahaplaanile jäänud. Ühe aasta lõikes ei saa ühtki organisatsiooni arendada, kaugemale ulatuv arenduskava on möödapääsmatu!
10.03.2004 at 13:10 Last edited 10.03.2004 at 13:45 by foke
Raceboy
 
BHRA ühekordne litsents
....jälle see vana teema tegelikult: Eestis on nö tipptasemel kiirendajaid ülivähe, ja neid kellel praegusel ajal raha üle, veel vähem. Võib küll öelda, et kui pappi pole, siis ei maksa nina sinna toppida, kuid keda siis võistlusel vaadatakse??? Kuigi asi pole veel õiget hoogu sissegi saanud, tõmmatakse nööri veel rohkem koomale:(
BHRA puhul on täiesti õigustatud küsimus tulude-kulude jaotuse kohta, eriti veel MTÜ korral. Mis on organisatsiooni eesmärk kahe, viie kümne aasta lõikes?


____________________________
www.vems.ee
10.03.2004 at 14:10
gis
 
BHRA ühekordne litsents
ma ei tea kuidas BHRA litsents on, aga FIMi ringrajalitsents mootorrattaga ringrada ja krossikaga jäärada sõita mille all ma sõidan on 4,8K, sisaldab elukindlustust ka.
Keegi pole veel seletanud, mida selle 400 eest saab.
10.03.2004 at 15:24
jaanus
 
BHRA ühekordne litsents
Senini küsitakse pidavalt nii siin kui mujal, et mida see bhra siis selle raha eest annab. Kui aga ebaviisakalt küsimusele küsimusega: "aga mida sa saada tahad" vastata, tekkib sügav vaikus ning on kuulda üksiku kilgi kriginat nurgas.
Üldiselt on asjad nii, et igasugu vingumist (mis sisaldab 0 bitti kasulikku müra) on talutud juba tegelikult 2 aastat (või enamgi) ning üha lähemale tuleb piir....
10.03.2004 at 15:37
JustMe
BHRA ühekordne litsents
Ehk siis ikkagi keerutatakse jutu ümber aga konkreetseid vastuseid ei anta. Siin on inimesed ka korralikult küsinud.

____________________________
www.evonet.ee - EVO 9 RS
10.03.2004 at 15:39
jaanus
 
BHRA ühekordne litsents
Et mida sa teada tahad? Palju on kulud? ctree teami kulud hooajale ületavad tublisti 100keek, mis siis veel bhra'st tahta, kui see peab veel enamgi ära tegema?
Litsentsi vajalikkus? Mis siin arusaamatut on? Sõitja reaalsuses ei vastuta mitte millegi eest, seda teeb korraldaja ja kohtunikekogu. Kelle poolt see on?
Kindlustus? Jah BHRA poolt korraldatavatel võistlustel on vastutuskindlustus, mis katab õnnetusjuhtumitega seonduvad kulud. Võistlejate suhtes kindlustab see seda, et kui nad mingi jamaga hakkama saavad, siis ei lähe nemad kinni vaid korraldaja ja bhra. Samuti on seal ka kindlustatud pealtvaatajad. Rohkem ma ei tea, kuna ei ole lugenud vastavat kindustluslepet.
Eksam? Ei see ei tule poolepäevane pingisistumine nagu koolis. Pigem 1 A4, kus on küsimused, millele tuleb eksimatult vastata. (foke?)
Ala pikaajaline tegevuskava? Ei seda veel ei ole olemas ja niipea ei saagi ehk tulema, kuna hetkel ei ole eestis võimalik sellel teemal väga kaugele ette mõelda.
Anti poolt saadetud dokument on läbi vaadatatud ning üllatus üllatus. sry, ei midagi uut. Selles suunas tegelikult ju asi toimubki.

btw, minu seisukoht EI OLE bhra ametlik. mul on lihtsalt suur masendus peal. ctree teami ei usaldatud, bhra'd ei usaldata, ... kui vastavad organisatsioonid ära kaovad, kelle kallale siis minnakse?

homo homini lupus est ja mina pakin oma asjad kokku
10.03.2004 at 15:58
peep
 
Moderator
BHRA ühekordne litsents
quote:
foke: Peep, mul on kahju, kuid see fakt ei vasta tõele.. ja veel rohkem on mul kahju, et BHRA'le saadetud kirjad ei ole BHRA's avalikult arutuse all olnud... isegi hullem veel - need ei ole kaugemale jõudnud, kui adressaadi meilikast.

Fred


Ja kui neid inimesi on ka kaks (minul on olnud võimalus näha vaid Anti kirja), siis mida see faktiviga muudab sisuliselt minu jutu kontekstis ??? Ja kuskohast Sa võtad, et Sinu ettepanekud ei ole arutluse all olnud ? Mina ja bhra ei ole üks ja sama isik, kui Sa veel pole sellest aru saanud. Või Sa ise ajad bhra asju ja tead kindlalt ???

Milleks lahmida...
10.03.2004 at 16:10
About
BHRA ühekordne litsents
kas selle litsentsi peavad ostama ka üritusest osavõtta soovivad tsikklimehed?Või BHRA korraldatud üritustele neid ei lasta?
10.03.2004 at 16:11
anti
 
BHRA ühekordne litsents
Kui asjad liiguvad siis jääb ainult rõõmustada, kuid vaadake, et enne elementaarsete asjade ellurakendumist harrastajad ära ei kao. Täna olen rääkinud kahe inimesega (pluss mina), kes oleksid vähemalt enda meelest vähemalt silmailu pakkunud pealtvaatajatele, kuid piirdume vaid lõppkiirusega sel aastal asjade senise käigu juures. Ei ole üldse pahatahtlik ja loodan peagi jõulukuuse-meestele ühe konkreetse ettepaneku teha, mis nende mõõdetavad tulemused suurelt nähtavaks aitaks teha. P.S. Paraku seesama organisatsiooni nõrkus võib lootustele lõpu teha. Nõiaring.
10.03.2004 at 17:06
Olds
  
BHRA ühekordne litsents
Mul paluti veel küsimusi esitada:
1. BHRA kogub iga sõit summasid...mis saab korraldaja sellest? Mis garantii on BHRA poolt, et võistlus sujub ilusasti. Näiteks toon sügisese Nightrace- võistluste algus hilines tubli tunnike, kuna BHRA vastutav isik ei suvatsenud ennast Ülenurme lennuväljale vedada. Selle asemel viibis ta motoshow`l. Hilisema võistluste käigus, minnes regamise bussi vaatasid sealt vastu mitte just eriti kained pilgud. Ja neile esitatud küsimuste korral ei saadud sealt ühtegi normaalset vastust. No andke andeks, aga miks peaks korraldaja maksma (vist oli 10k) neile seda summat...ja siis tulevad sinna otsa veel mingisugused stardimaksud BHRA poolt. Millest siis korraldaja peab elama!?
Vastutasuks oli pealtvaatajate "rusikavibutused." Ja teadagi saavad vihaomanikeks korraldaja/korraldajad, mitte aga BHRA.
2. Ctree Team- palju on sel aastal teie kohalekutsumise summa? Ja mida see summa sisaldab. Samuti garantii? (juhul kui peaks miskit viltu minema ja võistlus venima jääb)

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
10.03.2004 at 17:31 Last edited 10.03.2004 at 17:33 by Olds
jaanus
 
BHRA ühekordne litsents
quote:
Olds: 2. Ctree Team- palju on sel aastal teie kohalekutsumise summa? Ja mida see summa sisaldab. Samuti garantii? (juhul kui peaks miskit viltu minema ja võistlus venima jääb)
Tead, mul on sellest rahajutust juba kõrini. Kogu fun, entusiasm ja meeskond on tänu sellele kaugele-kaugele kadunud. Ainult kohusetunne liigutab veel kuidagi. Tee ise oma pakkumine, kuna vahet ju pole, nii või teisiti hakkad tingima ja näha on, et eesti piires on suht raske tegelikke kulusi kinni maksta. Ja pakkumine palun konkreetne: milline tehnika, meeskonna eeldatav suurus, ürituse kestvus, ürituse tüüp jne.
Garantii - puudub, kui läheb viltu, siis on see korraldaja risk ja ei tasu nüüd kaagutama hakata, et ka ctree peab kuidagi vastutama. CTree teeb parima ning üritab asja taas korda saada, mitte ei jookse käsi laiutades minema. Ja kui see ei kõlba siis üle lahe on riverside.
10.03.2004 at 18:23
Olds
  
BHRA ühekordne litsents
Sinul on rahajutust kõrini? Sa räägid siin meeskonna kadumisest...miks ma ei imesta. See on omavaheline jutt ja küll sa juba tead, miks see nii on, et meeskond vaikselt laiali läheb.
Ja Sa räägid pakkumisest...
Milline tehnika- kas on midagi tehnikale lisandunud? Tabloo näiteks?
Meeskonna eeldatav suurus- see on ju küll Sinu teha või pole?
Ürituse kestvus- heh, selle võime ju ajakavas paika panna, aga nagu näiteks Nightrace näitas oli kellaaeg üks asi, võistluse pikkus aga...oi oi kui palju pikem
Ürituse tüüp- kas peale dragrace`l käimise võtate ka muid aegu?


____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
10.03.2004 at 18:52 Last edited 10.03.2004 at 18:53 by Olds
Vanaisa
  
Moderator
BHRA ühekordne litsents
Olds: Hoiaks kaks asja eraldi - BHRA ja CTree - üks peaks olema kiirenduskultuuri arendav käitis ja teine minu teada kasumit taotlev ettevõte. Lahkaks ühes topicus ühte probleemi.;)

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
10.03.2004 at 19:06
Olds
  
BHRA ühekordne litsents
OK. vabandan.

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
10.03.2004 at 19:18
Vanaisa
  
Moderator
BHRA ühekordne litsents
Aga kuidas oleks, kui BHRA paneks enda saidile/siia üles info, mis võiks minupärast kasvõi Q&A stiilis olla - abiks ikka.
Ise olen saanud küll oma küsimustele vastused, need ei puuduta küll otseselt kiirenduse teemat...

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
10.03.2004 at 19:24
tqhq.ee foorum : Üritused : BHRA ühekordne litsents   1 2 3 4 5  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.