register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : Tartu Autoklubi ja kiirendusvõistlused 2011 aastal   1 2 3 4  
Poster Message
taimar
 
Tartu Autoklubi ja kiirendusvõistlused 2011 aastal
Tere,

Edastan teile Tartu Autoklubi ametliku seisukoha 2011 aasta kiirendusvõistluste korraldamise osas.

Tartu Autoklubi ei korralda 2011 aastal kiirendusvõistluseid järgnevatel põhjustel:

1. Võlgnevus - Seoses Tartu Autoklubi MTÜ võlgnevusega Eesti Autospordi Liidu ees ning EAL Kiirendusvõistluste Alakomitee (BHRA) ees, on võetud Tartu Autoklubilt ära õigus registreerida üritusi. Samuti on peatatud Tartu Autoklubi kohtunike litsentsid. Võlgnevuse tekkepõhjusteks on peamiselt vähene pealtvaatajate huvi 2010 aasta üritustel. Oma veaks peame liiga optimistlikku lähenemist ürituse korraldamisega seotud kulutuste organiseerimisel ning ürituse äramajandamiseks piisava pealtvaatajate huviga arvestamist.

Antud hetkel oleme võlgnevuse tasumise osas saavutanud kokkuleppe ning seda osade kaupa edukalt tasunud alates novembrikuust. Kokku on meie võlgnevus 1086,50 EUR, millest oleme graafikujärgselt omadest vahenditest ja sponsorite abiga tasunud tänaseks 227,80 EUR.

2. Alakomitee suhtumine – Tartu Autoklubi on aastatel 2009 – 2010 korraldanud edukalt mitmeid kiirendusvõistluseid. Sealhulgas nii Eesti, kui ka Läti meistrivõistluseid. Iga võistluse korraldamiseks oleme põhjalikult ette valmistunud, sihiga arendada Eestis kiirendussporti. Oleme parandanud Tartu võistlusraja kvaliteeti, koolitanud võimaluste piires enda meeskonda, taganud nii pealtvaatajatele, kui ka võistlejatele võimalikult sujuva ning kvaliteetse ürituse läbiviimise, otsinud sponsorid, kes üritust toetaksid ning ühtlasi ka ala edasi arendada aitaks. Oleme saanud positiivse avaliku tagasiside Tartu Autoklubi korraldatavate ürituste kohta. Meie üritused on olnud hästi organiseeritud.

Sõltumata meie pingutustest on meil mure EAL Kiirendusvõistluste Alakomitee osas!

Meie arvamuse kohaselt peaks EAL Kiirendusvõistluste Alakomitee olema organisatsioon, mis on eeskujuks igas mõttes. Alakomitee eesmärgiks peaks olema ala arendamine ning eeskuju näitamine igas antud spordialaga seotud valdkonnas.

Kahjuks näitavad Tartu Autoklubi MTÜ kogemused midagi muud:

• Üleolev hoiak suhtlemisel nii korraldajate, kui võistlejatega
• Hoolimatus ja tänamatus Tartu autoklubi, kui korraldaja pingutuste suhtes
• Paindlikkuse puudumine, finantstulemustele orienteeritus
• Eeskuju puudumine kiirendusvõistluste läbiviimisel, organiseerimatus
• Ebapiisav panus kiirendusspordi arengusse Eestis
• Negatiivne avalik arvamus

Lähtuvalt ülaltoodud kogemustest, arvame, et kiirendusspordi arenguvõimalused Eestis on piiratud senikaua, kuni EAL Kiirendusvõistluste Alakomitee juhtkonnas eksisteerivad senised liikmed. Tartu Autoklubi MTÜ soovib EAL Kiirendusvõistluste Alakomitee juhtkonnas näha pädevaid ning entusiastlikke inimesi, kes peale arvete väljakirjutamise ka spordiala arendaksid.

Kõikidele meie sponsoritele ja toetajatele - me ei kao kuskile, kogume jõudu ja ootame uusi tuuli, et 2012 aastal jätkata Eesti kiirendusspordi arendamist. Loodetavasti koostöös pädeva Alakomiteega.

Antud arvamus ei ole ainult Tartu Autoklubi juhatuse või üksikisikute arvamus vaid läbi aja kogutud tagasiside nii Tartu Autoklubi meeskonna liikmetelt, võistlejatelt, kui ka pealtvaatajatelt.

Oleme valmis enda arvamusi ja otsuseid avalikult põhjendama.

Tartu Autoklubi MTÜ
juhatus
25.01.2011 at 22:55 3 edits. Last edited 25.01.2011 at 23:05 by taimar
Peeter82
 
Tartu Autoklubi ja kiirendusvõistlused 2011 aastal
Täiesti mõistetamatu, kuidas küll niikaugele on jõutud.
Kuidas seda kõhnukest pirukat ära ei suudeta jagada.


____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
25.01.2011 at 23:22
rivo09
Tartu Autoklubi ja kiirendusvõistlused 2011 aastal
Taimar ,sinu postitusest saan mina aru ,et BHRA on paha kuna Autoklubi jäi EAL-ile võlgu. Kas teemat natuke vale mätta otsast ei vaata , miks peab BHRA teie võlgasid kinni maksma ? Ainus selle posti mõte on minu arvates tüli ülesse tõmbamis katse ja see teie poolt on ikka ääretult nõme tegevus. Kui Autoklubi soovib BHRA juhatust välja vahetada siis tuletaks meelde ,et vastav koosolek oli alles oktoobris ja ühtegi vabatahtlikku ei olnud kes sooviks juhatusse !? Tegelikult tundub ,et selle postiga lasid sa korraliku hunniku paska läbi ventilaatori ja ma ei saa ikkagi aru mida sa sellega saavutada tahtsid. Kui see on tõsi ,et sa kirjutasid kogu autoklubi nimel siis kaotasite te selle kirjaga minu lugupidamise .
Igal juhul jätab see post väga lapsiku mulje "pahad tulid ja võtsid kommi ära" .Lisaks oma kriitikale oleksid võinud ka välja tuua lahendused aga neid on oleks vist liiga palju tahetud.

Mis ikkagi postiga saavutada tahtsite ?
25.01.2011 at 00:41
tfr
 
Tartu Autoklubi ja kiirendusvõistlused 2011 aastal
quote:
rivo09: Kui Autoklubi soovib BHRA juhatust välja vahetada siis tuletaks meelde ,et vastav koosolek oli alles oktoobris ja ühtegi vabatahtlikku ei olnud kes sooviks juhatusse !?

Sellest ma ei saanud päris 100% aru, kelle ees see võlgnevus täpselt on, aga ülejäänud jutt käib ikkagi EAL Kiirendusvõistluste alakomitee kohta, mitte BHRA. Seega BHRA juhatus ei puutu kuidagi asjasse, peale Anryo sügisest statementi teemal, et BHRA kiirenduse organiseerimisest täielikult taandub, kohe üldse mitte.
25.01.2011 at 02:40 1 edit. Last edited 25.01.2011 at 02:41 by tfr
Pierre
Tartu Autoklubi ja kiirendusvõistlused 2011 aastal
quote:
tfr: Sellest ma ei saanud päris 100% aru, kelle ees see võlgnevus täpselt on, aga ülejäänud jutt käib ikkagi EAL Kiirendusvõistluste alakomitee kohta, mitte BHRA. Seega BHRA juhatus ei puutu kuidagi asjasse,
quote:
taimar: 1. Võlgnevus - Seoses Tartu Autoklubi MTÜ võlgnevusega Eesti Autospordi Liidu ees ning EAL Kiirendusvõistluste Alakomitee (BHRA) ees,
Sellest võib järeldada, et ollakse otseselt võlgu BHRA´le, keda ei koti absoluutselt ürituste korraldamine vaid ainult sündmuse pealt obroki teenimine...


Üks selline teema, milles samuti olukorra üle Eesti kiirendusspordimaastikul teravalt diskuteeriti: "BHRA Dragrace 2010". 31.juuli 2010. Kiltsi lennuväli, Haapsalu
26.01.2011 at 04:23
taimar
 
Tartu Autoklubi ja kiirendusvõistlused 2011 aastal
quote:
tfr:
quote:
rivo09: Kui Autoklubi soovib BHRA juhatust välja vahetada siis tuletaks meelde ,et vastav koosolek oli alles oktoobris ja ühtegi vabatahtlikku ei olnud kes sooviks juhatusse !?

Sellest ma ei saanud päris 100% aru, kelle ees see võlgnevus täpselt on, aga ülejäänud jutt käib ikkagi EAL Kiirendusvõistluste alakomitee kohta, mitte BHRA. Seega BHRA juhatus ei puutu kuidagi asjasse, peale Anryo sügisest statementi teemal, et BHRA kiirenduse organiseerimisest täielikult taandub, kohe üldse mitte.

Võlgnevused tekkisid BHRA ajal. Võlgnevuste tasumine toimub BHRA arveldusarvele!
26.01.2011 at 10:15 2 edits. Last edited 26.01.2011 at 10:27 by taimar
taimar
 
Tartu Autoklubi ja kiirendusvõistlused 2011 aastal
quote:
rivo09: Taimar ,sinu postitusest saan mina aru ,et BHRA on paha kuna Autoklubi jäi EAL-ile võlgu. Kas teemat natuke vale mätta otsast ei vaata , miks peab BHRA teie võlgasid kinni maksma ? Ainus selle posti mõte on minu arvates tüli ülesse tõmbamis katse ja see teie poolt on ikka ääretult nõme tegevus. Kui Autoklubi soovib BHRA juhatust välja vahetada siis tuletaks meelde ,et vastav koosolek oli alles oktoobris ja ühtegi vabatahtlikku ei olnud kes sooviks juhatusse !? Tegelikult tundub ,et selle postiga lasid sa korraliku hunniku paska läbi ventilaatori ja ma ei saa ikkagi aru mida sa sellega saavutada tahtsid. Kui see on tõsi ,et sa kirjutasid kogu autoklubi nimel siis kaotasite te selle kirjaga minu lugupidamise .
Igal juhul jätab see post väga lapsiku mulje "pahad tulid ja võtsid kommi ära" .Lisaks oma kriitikale oleksid võinud ka välja tuua lahendused aga neid on oleks vist liiga palju tahetud.

Mis ikkagi postiga saavutada tahtsite ?

Me pole kuskil viidanud sellele, et võlgnevus on kellegi teise süül tekkinud. Ikka me ise olime liiga optimistlikud. Tunnistame, et meil pole mõtet 2011 aastal midagi korraldada, vaid esmalt kohustused likvideerida. Lisaks on meil keelatud ka talviste ürituste korraldamine. (seda Alakomitee eraldi palvel EALile).

Endise Alakomitee (BHRA) suhtumine on meid häirinud läbi kõikide aastate ja see on ka reaalne põhjus, miks Tartu Autoklubi huvi antud spordiala vastu on vähenenud. Me ei näe põhjust, miks peaks hambad ristis sellist olukorda aksepteerima. Minuteada, kuuluvad senisesse EAL Alakomitee juhatusse endised BHRA liikmed! Erinevus on ainult juriidiline.




26.01.2011 at 10:25 5 edits. Last edited 26.01.2011 at 10:37 by taimar
Marko L
 
Tartu Autoklubi ja kiirendusvõistlused 2011 aastal
See teema on tegelikult järgmine BHRA allalaskmise üritus.
Siin foorumis võib-olla nii kergelt see läbi ei lähe aga nt streetrace´is tõmmatakse kindlasti korralik flame üles.
Kuigi taustainfo neil puudub.
Teades mis teema on siis point selles, et maksa ära ja tee üritusi.
Miks peab BHRA Teie optimismi kinni maksma oma taskust?
See, et üritusi ei lasta teha on enda tagala kindlustamine.
Kuidagi peavad võlad tasutud saama.
Mis asi on endine alakomitee? Olemas on Dragrace Alakomitee mille leiab siit

2012 tahate uusi üritusi teha ? Kas siis hetkel Teile ei tundu, et tõmbate vett peale nii Autoklubile kui Dragile üldiselt?

____________________________
Ford Mustang Club Estonia
66" Ford F600
96" Camaro Z28
26.01.2011 at 10:50
partel
  
Tartu Autoklubi ja kiirendusvõistlused 2011 aastal
Võiks ikkagi lõpuks ometi vahet teha:

Juriidilised isikud:

* MTÜ BHRA
* MTÜ EAL, mille struktuuri kuulub Alakomitee

Füüsilised isikud:

* BHRA liikmed
* Alakomitee liikmed
* Korraldajad
* Kohtunikud
* jt

Alakomitee ei ole BHRA.

EMV'd saab korraldada ainult EAL, vastavalt FIA ja EAL põhikirjale:

EAL põhikirja Artikli 1 punkt 4:

quote:
4. EAL on Rahvusvahelise Autoliidu FIA liige alates 11.oktoober 1991.a., omades FIA põhikirja art. 3.1 kohaselt Rahvusliku Autoklubi staatust. EAL on Rahvusvahelise Autoliidu FIA poolt volitatud ainupädev autospordi ja autonduse edustaja Eesti Vabariigi territooriumil.
EAL põhikiri:
http://eal.cma.ee/index.php?lang=est&main_id=73

FIA põhikiri:
http://fia.com/en-GB/the-fia/statutes/Documents/statutes-en-5-11-2010.pdf

BHRA ei korralda, ega saagi korraldada EMV'd.

Muuseas, NHRA ei korralda ju USA MV'd.

Mis rahasse puutub, siis ajalugu meenutades, on igasugused autoklubid ja *HRA'd tegevuse lõpetanud just rahalise külje tõttu, mitte, et kehvasid üritusi oleks korraldanud.

NHRA "raharöövimise" kirumine on USA kiirendajate lemmikteema, aga fakt on see, et see on juhtiv organisatsioon maailmas, käibega üle $100,000,000 (boss saab ca $1M aastas), mis on elus püsinud üle 50.a., samas kui lugematu arv "võistlejasõbralikke" korraldajaid on pankrotti läinud.

Raamatupidamise asjad peavad igal juhul korras olema, olgu üritused nii head kui tahes.


____________________________
_
26.01.2011 at 11:45
taimar
 
Tartu Autoklubi ja kiirendusvõistlused 2011 aastal
Antud teemas üritasime põhjendada, miks me ei korralda 2011 aastal võistluseid!

1) Võlg - meie viga (millest oleme meie järeldusi teinud)
2) Suhtumine - Alakomitee suhtumine (millest pole veel järeldusi tehtud nagu näha)

Ei tasu väga isiklikul tasandil asja võtta, pigem võiks üheksoos leida lahendusi olukorra parandamiseks ning suhtumise muutmiseks.
26.01.2011 at 11:48 6 edits. Last edited 26.01.2011 at 11:52 by taimar
marko262
 
Tartu Autoklubi ja kiirendusvõistlused 2011 aastal
Minu isiklik arvamus siis selline:

Meil on reaalselt suur võlg, mille tõttu on meile üritustele korraldamise lubamine peatatud.
Oleme võla ajastanud ja selle maksmisest kinni pidanud.
Võla tekkimises ei saa me kedagi peale iseenda süüdistada, sest see oli meie võetud risk.

2011 me kiirendusvõistlusi ei korralda, kuna:
Mina ei näe piisavat publiku huvi ala vastu ja võistluste oma isiklikust rahast korraldamine pole ahvatlev.
(Ka 2010 viimased võistlused sai "korraldatud osaliselt isiklikust rahast", kuna võlga, mis nende korraldamisega tekkis maksan oma isiklikust rahast)
Võistluste korraldamisel võiks olla ka alakomitee või nõuandva organisatsiooni BHRA poolne abi. Seda ennekõike ala populaarsuse tõstmise, meediakajastuse leidmise ja sponsorite leidmise näol (see küll ebareaalne hetke majanduslikus olukorras). Samuti vastutulelikus korralduslike kulude vähendamise poole pealt. (nt. registreerimistasu - mis eeldab muidugi eelnevat kokkulepet, sest arusaadavalt selliseid otsuseid tagantjärgi ei tehta).
2010 oli liiga palju kiirendusvõistlusi Tartus ja seetõttu jäi ka publikut vähemaks.

Mille üle ma uhke olen:
Tartu rajasse oleme palju vaeva ja raha investeerinud ning rada on saanud paremaks (kaasa arvatud 2010 viimane võistlus esmakordselt Tartus liimitud rajal).
Kahjuks siin pole saanud ei BHRA, alakomitee, ega teiste korraldajate poolset abi. Kuigi rada kasutavad ka teised.
Käisin igal võimalusel ilma selle eest tasu saamata abis teistel korraldajatel. (Saan puhta südametunnistusega tõdeda, et pole teistele kaikad kodarasse loopinud).
Samuti oli Tartu Autoklubi oma liikmetega abis ka Tartus toimunud teistel võistlustel, kus kasutati ka meie inventaari.
Sai huvitavaid võistlejaid Eestisse toodud: Lätlased, Soomalsed.
Sai natuke uut verd võistlejate rivvi. (küll väikeste mootoritega ja ennekõike ratastega).

Lõpetuseks: Leian, et mina isiklikult ja võibolla ka Tartu Autoklubi sellest ei kaota, kui 2011 meie poolt kiirendusvõistlusi ei korraldata.
Kahju on võistlejatest, kellel jääb võistlusi, mille nimel ennast ja autot edasi arendada vähemaks.

Lõpetuseks on mul siiras huvi, kes ja kui palju 2011 võistlusi korraldavad.
See on minu isiklik arvamus.

Marko Tähnas
26.01.2011 at 11:51
taimar
 
Tartu Autoklubi ja kiirendusvõistlused 2011 aastal
quote:
partel: Võiks ikkagi lõpuks ometi vahet teha:

Juriidilised isikud:

* MTÜ BHRA
* MTÜ EAL, mille struktuuri kuulub Alakomitee


Mitu BHRA juhatuse liiget on hetkel ühtlasi ka Alakomitee juhatuse liikmed.

Sisuliselt on toimunud vaid juriidiline muudatus eks?
Millised muudatused aga toimuvad reaalsuses, ala arengut silmaspidades?
26.01.2011 at 11:57 8 edits. Last edited 26.01.2011 at 12:01 by taimar
perilainen
Tartu Autoklubi ja kiirendusvõistlused 2011 aastal
Minu arust on Tartu autoklubi korraldatud üritused olnud viimaste aastate parimad. Kõik on sujunud kõik on toiminud asja on tehtud hingega . Kui on võlgnevus tekkinud peaks alaliit pigem huvi tundma kuidas olukord lahendada . Kuidas aidata saaks ,et ala areneks mitte hakata keelama ja pooma . ? Siin ei liigu suured rahad ringi ,et üksteis kõride kallale minna . teame ammu ,et parim söök on teine Eestlane aga saage sellest üle. Mida head on teinud BHRA või EAL viimastel aastatel teinud ?
Olete jõudnud punkti kus Dragracing Eestis on surnud.
26.01.2011 at 12:23
tfr
 
Tartu Autoklubi ja kiirendusvõistlused 2011 aastal
quote:
Marko L: Teades mis teema on siis point selles, et maksa ära ja tee üritusi.

Kui ürituste tegemine on ära keelatud, siis see effectively tähendab seda, et korraldajad on sunnitud neid võlgu puhtalt oma taskust plekkima, kuna tavapärane meetod - et jätkame tööd/tegevust, loodame, et see on edaspidi plussis ja võimaldab ka vanu võlgu likvideerida - ei tööta.
26.01.2011 at 12:26
perilainen
Tartu Autoklubi ja kiirendusvõistlused 2011 aastal
Minu arust on Tartu autoklubi korraldatud üritused olnud viimaste aastate parimad. Kõik on sujunud kõik on toiminud asja on tehtud hingega . Kui on võlgnevus tekkinud peaks alaliit pigem huvi tundma kuidas olukord lahendada . Kuidas aidata saaks ,et ala areneks mitte hakata keelama ja pooma . ? Siin ei liigu suured rahad ringi ,et üksteise kõride kallale minna . teame ammu ,et parim söök on teine Eestlane aga saage sellest üle. Mida head on BHRA või EAL viimastel aastatel teinud ?
Olete jõudnud punkti kus Dragracing Eestis on surnud.
26.01.2011 at 12:28 1 edit. Last edited 26.01.2011 at 12:29 by perilainen
partel
  
Tartu Autoklubi ja kiirendusvõistlused 2011 aastal
quote:
taimar:
quote:
partel: Võiks ikkagi lõpuks ometi vahet teha:

Juriidilised isikud:

* MTÜ BHRA
* MTÜ EAL, mille struktuuri kuulub Alakomitee


Mitu BHRA juhatuse liiget on hetkel ühtlasi ka Alakomitee juhatuse liikmed.

Sisuliselt on toimunud vaid juriidiline muudatus eks?

Juriidilises korrektsuses asi ongi.

Alakomitee on EAL struktuuriüksus, mis allub EAL juhatusele (EAL põhikiri Art 4 A):

quote:

8. Juhatus otsustab kõik EAL juhtimisse puutuvad küsimused. Juhatuse võimkonda kuulub:
8.6. EAL alakomiteede, komisjonide jt institutsioonide juhtide nimeline kinnitamine.
8.13. EAL alakomiteede põhikirjade kinnitamine ja tegevuse juhtimine.
Lihtsustades, Alakomitee on EAL kui juriidiline isik, mitte Mõsovski, BHRA või kes iganes.

Ja alakomitee juhatust ei ole olemas, on Alakomitee esimees ja liikmed.

Võiks ikka formaalse külje peale ka mõelda muidu, näiteks kui keegi BHRA'le võlgu on, siis, kuna mina olen BHRA liige, võiks kaaluda minu kontole maksmist! :)


____________________________
_
26.01.2011 at 12:33
rivo09
Tartu Autoklubi ja kiirendusvõistlused 2011 aastal
Ma ei hakka üksikasjadesse langema kuid üks on kindel ,et võlgu jäi Kangelas Tartu Autoklubi ikka EAL ile ja minu teada maksis BHRA selle võla kinni . Ei ole vaja palju nuputada miks nad talve võistluseks luba ei saanud.

Küsimus Kangelasklubile ikka sama ,mida te tahate nüüd sellega saavutada ?
26.01.2011 at 12:34
marko262
 
Tartu Autoklubi ja kiirendusvõistlused 2011 aastal
quote:
rivo09: Ma ei hakka üksikasjadesse langema kuid üks on kindel ,et võlgu jäi Kangelas Tartu Autoklubi ikka EAL ile ja minu teada maksis BHRA selle võla kinni . Ei ole vaja palju nuputada miks nad talve võistluseks luba ei saanud.

Küsimus Kangelasklubile ikka sama ,mida te tahate nüüd sellega saavutada ?

Saavutada?
See ju teadaanne, et me 2011 kiirendusi ei korralda.
Lisatud ka meiepoolne põhjendus.

Saavutame selle, et võistlejad teavad, et 2011 Tartu Autoklubi kiirendusi ei korralda.
26.01.2011 at 12:39
taimar
 
Tartu Autoklubi ja kiirendusvõistlused 2011 aastal
quote:
rivo09: Ma ei hakka üksikasjadesse langema kuid üks on kindel ,et võlgu jäi Kangelas Tartu Autoklubi ikka EAL ile ja minu teada maksis BHRA selle võla kinni . Ei ole vaja palju nuputada miks nad talve võistluseks luba ei saanud.

Küsimus Kangelasklubile ikka sama ,mida te tahate nüüd sellega saavutada ?

Selline iroonline ning üleolev suhtumine on meile tuttav.

Talvevõistluse kohta väike kommentaar: Isiklikuklt helistasin EAL pealikule ning arutlesime nii võla, kui ka talveürituse teemadel. EAL arvas, et me võime oma traditsioonilise talveüritusi korraldada sõltumata võlgnevusest. Mõni päev hiljem helistati meile BHRA'st (Evelyn) ning päriti üleolevalt, et mida me õige seal korraldame, enne ei tee midagi, kui raha makstud. Seepeale saatsime Alakomiteesse arupärimise, miks meie talveürituse korraldamist takistatakse? Selle peale tuli vastus, et makske pool võlgnevusest ära siis on kõik rahul.

Samas, võlgnevus pole antud kontekstis probleem. Saame aru, et võlg on võõra oma ning selle peame tasuma. Asi on suhtumises. See, kuidas meisse suhtutakse jätab soovida. Sõltumata võlgnevusest oleme ära teeninud lugupidamise ning inimliku suhtumise.
26.01.2011 at 12:56 11 edits. Last edited 26.01.2011 at 13:06 by taimar
rivo09
Tartu Autoklubi ja kiirendusvõistlused 2011 aastal
quote:
taimar:
quote:
rivo09: Ma ei hakka üksikasjadesse langema kuid üks on kindel ,et võlgu jäi Kangelas Tartu Autoklubi ikka EAL ile ja minu teada maksis BHRA selle võla kinni . Ei ole vaja palju nuputada miks nad talve võistluseks luba ei saanud.

Küsimus Kangelasklubile ikka sama ,mida te tahate nüüd sellega saavutada ?

Selline iroonline ning üleolev suhtumine on meile tuttav.

Talvevõistluse kohta väike kommentaar: Isiklikuklt helistasin EAL pealikule ning arutlesime nii võla, kui ka talveürituse teemadel. EAL arvas, et me võime oma traditsioonilise talveüritusi korraldada sõltumata võlgnevusest. Mõni päev hiljem helistati meile BHRA'st (Evelyn) ning päriti üleolevalt, et mida me õige seal korraldame, enne ei tee midagi, kui raha makstud. Seepeale saatsime Alakomiteesse arupärimise, miks meie talveürituse korraldamist takistatakse? Selle peale tuli vastus, et makske pool võlgnevusest ära siis on kõik rahul.

Samas, võlgnevus pole antud kontekstis probleem. Saame aru, et võlg on võõra oma ning selle peame tasuma. Asi on suhtumises. See, kuidas meisse suhtutakse jätab soovida. Sõltumata võlgnevusest oleme ära teeninud lugupidamise ning inimliku suhtumise.


Oma lugupidamise olete te ise maha mänginud oma kahtlase käitumisega . Inimlik suhtumine on selline ,et saadakse kokku ja asja arutatakse. Ma kahtlen ,et olete seda teinud. Oma iroonilisust väljendan kuna olen dragiga eestis seotud väga kaua ja ei ole sellist nutulaulu enne kuulnud.Kõik me oleme teinud ja mitte vähe ja maksnud ka oma taskust ,selline on paraku Eesti autospordi elu. Ei tasu alahinnata ka teiste tehtut seda enam ,et teie panus alale on olnud kordades väiksem kui nii mõnegi teise oma ! Ja endiselt on ainult nutulaul kuid ühtegi ETTEPANEKUT.
26.01.2011 at 13:22
perilainen
Tartu Autoklubi ja kiirendusvõistlused 2011 aastal
quote:
rivo09:
quote:
taimar:
quote:
rivo09: Ma ei hakka üksikasjadesse langema kuid üks on kindel ,et võlgu jäi Kangelas Tartu Autoklubi ikka EAL ile ja minu teada maksis BHRA selle võla kinni . Ei ole vaja palju nuputada miks nad talve võistluseks luba ei saanud.

Küsimus Kangelasklubile ikka sama ,mida te tahate nüüd sellega saavutada ?

Selline iroonline ning üleolev suhtumine on meile tuttav.

Talvevõistluse kohta väike kommentaar: Isiklikuklt helistasin EAL pealikule ning arutlesime nii võla, kui ka talveürituse teemadel. EAL arvas, et me võime oma traditsioonilise talveüritusi korraldada sõltumata võlgnevusest. Mõni päev hiljem helistati meile BHRA'st (Evelyn) ning päriti üleolevalt, et mida me õige seal korraldame, enne ei tee midagi, kui raha makstud. Seepeale saatsime Alakomiteesse arupärimise, miks meie talveürituse korraldamist takistatakse? Selle peale tuli vastus, et makske pool võlgnevusest ära siis on kõik rahul.

Samas, võlgnevus pole antud kontekstis probleem. Saame aru, et võlg on võõra oma ning selle peame tasuma. Asi on suhtumises. See, kuidas meisse suhtutakse jätab soovida. Sõltumata võlgnevusest oleme ära teeninud lugupidamise ning inimliku suhtumise.


Oma lugupidamise olete te ise maha mänginud oma kahtlase käitumisega . Inimlik suhtumine on selline ,et saadakse kokku ja asja arutatakse. Ma kahtlen ,et olete seda teinud. Oma iroonilisust väljendan kuna olen dragiga eestis seotud väga kaua ja ei ole sellist nutulaulu enne kuulnud.Kõik me oleme teinud ja mitte vähe ja maksnud ka oma taskust ,selline on paraku Eesti autospordi elu. Ei tasu alahinnata ka teiste tehtut seda enam ,et teie panus alale on olnud kordades väiksem kui nii mõnegi teise oma ! Ja endiselt on ainult nutulaul kuid ühtegi ETTEPANEKUT.
Milles seisneb kahtlane käitumine . ? ja 09/10 nende poolt tehtud ürituste nimetamist väikeseks panuseks on ka lihtne ülbitsemine
26.01.2011 at 13:26
taimar
 
Tartu Autoklubi ja kiirendusvõistlused 2011 aastal
quote:
rivo09:
quote:
taimar:
quote:
rivo09: Ma ei hakka üksikasjadesse langema kuid üks on kindel ,et võlgu jäi Kangelas Tartu Autoklubi ikka EAL ile ja minu teada maksis BHRA selle võla kinni . Ei ole vaja palju nuputada miks nad talve võistluseks luba ei saanud.

Küsimus Kangelasklubile ikka sama ,mida te tahate nüüd sellega saavutada ?

Selline iroonline ning üleolev suhtumine on meile tuttav.

Talvevõistluse kohta väike kommentaar: Isiklikuklt helistasin EAL pealikule ning arutlesime nii võla, kui ka talveürituse teemadel. EAL arvas, et me võime oma traditsioonilise talveüritusi korraldada sõltumata võlgnevusest. Mõni päev hiljem helistati meile BHRA'st (Evelyn) ning päriti üleolevalt, et mida me õige seal korraldame, enne ei tee midagi, kui raha makstud. Seepeale saatsime Alakomiteesse arupärimise, miks meie talveürituse korraldamist takistatakse? Selle peale tuli vastus, et makske pool võlgnevusest ära siis on kõik rahul.

Samas, võlgnevus pole antud kontekstis probleem. Saame aru, et võlg on võõra oma ning selle peame tasuma. Asi on suhtumises. See, kuidas meisse suhtutakse jätab soovida. Sõltumata võlgnevusest oleme ära teeninud lugupidamise ning inimliku suhtumise.


Oma lugupidamise olete te ise maha mänginud oma kahtlase käitumisega . Inimlik suhtumine on selline ,et saadakse kokku ja asja arutatakse. Ma kahtlen ,et olete seda teinud. Oma iroonilisust väljendan kuna olen dragiga eestis seotud väga kaua ja ei ole sellist nutulaulu enne kuulnud.Kõik me oleme teinud ja mitte vähe ja maksnud ka oma taskust ,selline on paraku Eesti autospordi elu. Ei tasu alahinnata ka teiste tehtut seda enam ,et teie panus alale on olnud kordades väiksem kui nii mõnegi teise oma ! Ja endiselt on ainult nutulaul kuid ühtegi ETTEPANEKUT.

Palun põhjendada, milles sesineb Tartu Autoklubi kahtlane käitumine ning, miks sellega seoses pole me lugupidamist väärt? Ettepanek on teha järeldusi meie edastatud tagasisidest. See, kelle panus on suurem ja väiksem ei oma antud kontekstis tähtsust. Oluline on vastatikune lugupidamine, sõltumata positsioonist. Kõik eksivad, kuid kõik ei tunnista vigu!
26.01.2011 at 13:31 7 edits. Last edited 26.01.2011 at 13:34 by taimar
DevilDeVille
  
Tartu Autoklubi ja kiirendusvõistlused 2011 aastal
quote:
rivo09:Oma lugupidamise olete te ise maha mänginud oma kahtlase käitumisega . Inimlik suhtumine on selline ,et saadakse kokku ja asja arutatakse. Ma kahtlen ,et olete seda teinud.

algatuseks olgu öeldud, et ma pole Tartu Autoklubiga kuidagi seotud. kirjutama ajendas lahmimine. alustuseks tituleerid teiste käitumise kahtlaseks, seejärel ilmutad kahtlusi tegemiste toimumise osas, millest johtub, et tegelikkuses pole sa tehioludega kursis.

vot sellist lahmimist nimetaks mina kahtlaseks käitumiseks.


____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
26.01.2011 at 13:52
Raceboy
 
Tartu Autoklubi ja kiirendusvõistlused 2011 aastal
Ma ka ei saa aru, mida kahtlast on Tartu Autoklubi käitumises?

Ja praegugi käitub TAK täiesti normaalselt andes potensiaalsetele võistlejatele juba varakult teada, et võistlusi ei toimu, samas BHRA käesoleva aasta kohta midagi välja öelnud ei ole. Ei tea, kas oodatakse maid-juunit?

IMO on BHRA ära unustanud põhilise miks nad ellu kutsutud on: et võistlusi korraldataks ja autod sõidaksid. Nagu tfr juba ülalpool mainis, on BHRA tõmmanud vee peale võla tasumiseks häirimata organisatsiooni normaalset toimimist.

____________________________
www.vems.ee
26.01.2011 at 14:31
Olds
  
Tartu Autoklubi ja kiirendusvõistlused 2011 aastal
quote:
DevilDeVille:
quote:
rivo09:Oma lugupidamise olete te ise maha mänginud oma kahtlase käitumisega . Inimlik suhtumine on selline ,et saadakse kokku ja asja arutatakse. Ma kahtlen ,et olete seda teinud.

algatuseks olgu öeldud, et ma pole Tartu Autoklubiga kuidagi seotud. kirjutama ajendas lahmimine. alustuseks tituleerid teiste käitumise kahtlaseks, seejärel ilmutad kahtlusi tegemiste toimumise osas, millest johtub, et tegelikkuses pole sa tehioludega kursis.

vot sellist lahmimist nimetaks mina kahtlaseks käitumiseks.

nõus DevilDeVillega. Ja mida pakud siis sina rivo09 välja võlgenvuse/võlgnevuste likvideerimisks? :kill

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
26.01.2011 at 14:44 1 edit. Last edited 26.01.2011 at 14:45 by Olds
tqhq.ee foorum : Üritused : Tartu Autoklubi ja kiirendusvõistlused 2011 aastal   1 2 3 4  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.