register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : Kiirenduste tulevik ?   1 2 3 4 5 6 7  
Poster Message
anti
 
Kiirenduste tulevik ?
Nüüd nii palju siin arvamust avaldatud, kas keegi millalgi kokkuvõtte ka teeb? Kes siis arengu vedur saab olema- BHRA? Millised nende nägemused on? Mida meie tippsõitjad arvavad?
09.09.2003 at 16:53
Andres69Stang
 
Kiirenduste tulevik ?
Siin vahepeal kirjutati, et bracket on igav, vms. Tõsi, vaadata küll ei viitsiks aga sõita on mõnus, tuleb vaid asi endale selgeks teha ja autosse pole vaja sentigi investeerida :) Neile kes seda klassi sõitnud pole, või üldse sõitnud pole, tahaks öelda küll, et proovige. Haapsalus tekkis isegi poole võistluse pealt huvilisi juurde, kes oleks tahtnud Bracketit sõita!
Mida võiks korraldajad/läbiviiad muuta on see, et selle aasta koondtabelites puudub selline lahter nagu auto mudel/mootor, siis saaks ka teistega ennast võrrelda. Ainuke koht, kus mudelid kirjas on SpeedEst :evil

09.09.2003 at 17:38
gets
Kiirenduste tulevik ?
quote:
Andres69Stang: Haapsalus tekkis isegi poole võistluse pealt huvilisi juurde, kes oleks tahtnud Bracketit sõita!
Rahvas vist läheb julgemaks, kui näeb peremasinaid joonel. Hakkab tundma, et ka tema enda igapäevaauto võib neile konkurentsi pakkuda.
Ja teine asi, mis mind oleks bracketisse kutsunud, oli küllaltki madal hind. Selle 200.- eest oleks eelsõitudes rahulikult mitu sõitu teinud ja pärast poleks see võit vähemalt mulle nii oluline olnudki. Endal rahuldus ja ajad ju kätte saadud :).
Siit pakukski välja mingi Test & Tune variandi?Samamoodi vähe odavama hinnaga, kui võistlusklassid. Ei läheks eliminatorisse. Osaleja saaks eelsõitude jooksul (küllalt palju) seadistusi läbi mängida ja ka testida.
09.09.2003 at 20:24
peep
 
Moderator
Kiirenduste tulevik ?
quote:
gets:Siit pakukski välja mingi Test & Tune variandi?Samamoodi vähe odavama hinnaga, kui võistlusklassid. Ei läheks eliminatorisse. Osaleja saaks eelsõitude jooksul (küllalt palju) seadistusi läbi mängida ja ka testida.

Selle nimi on "Streetman". Kui ainult korraldajad sooviks ja jaksaks asja orgunnida...
09.09.2003 at 20:32
foke
 
Kiirenduste tulevik ?
quote:
gets:
Siit pakukski välja mingi Test & Tune variandi?Samamoodi vähe odavama hinnaga, kui võistlusklassid. Ei läheks eliminatorisse. Osaleja saaks eelsõitude jooksul (küllalt palju) seadistusi läbi mängida ja ka testida.
Test'n'tune on omaette teema, võistlus on ikkagi võistlus ja seal elliminaatorisse mitteilmumine on pigem negatiivne kui positiivne faktor. Tühjad elliminaatorid ja soolosõidud on mõttetud... sageli on võistluse pinge peale eelsõite läinud - seadistused seadistatud, mees-mehe jõuproovid tehtud, jääb üle veel paar ebavõrdset paari, kus esimeses ringis on kas soolosõit või 2-3 sek. vahed...
10.09.2003 at 09:14
gets
Kiirenduste tulevik ?
Re Peep:
Meil on Streetman ju see 50.- EEK per sõit.
Mujal vist on omaette klass?

Re Foke:
Suht keeruline on minu arusaamist mööda see eliminatori kokkupanek. Kui ei pea osasid masinaid eliminatorisse laskma on korraldajatel kergem ja ka raha võib vähem võtta nendelt vendadelt...

Tegelt ma sain nüüd ise ka aru mida ma tahan öelda :)
Minu point on selles, et minule isiklikult on see 200.- EEK per võistlus mõistlik hind aga 300+ enam ei ole. Ja põhiline oleks sõita oma lõbuks, st ei ole tähtis eliminatorisse trügimine.
Mõnele teisele jälle on kallim hind ka mõistlik ja tahab kindlasti võidu peale proovida, niiet tegu puht subjektiivse värgiga. Skippame selle vaidluse :D
10.09.2003 at 10:20
jyrki
Kiirenduste tulevik ?
I think a good price for one run in "streetman" would be 5 EEK / second !
10.09.2003 at 11:39
TypeR
Kiirenduste tulevik ?
Üks väike ettepanek: kui meie põhjanaabrite juures hakatakse "tegijaid" koolitama juba 7-aastaselt ;) siis võiks ka Eestis ühe klassi "järelkasvule" (kuid mitte ainult) luua.Kuna aga Eestis vaevalt niipea kellegil piisavalt raha junior dragsteri ehitamiseks jätkub siis võiks selle noorteklassi sõidukiteks olla mopeedid ja motorollerid,töömahuga kuni 50cm3 vanuse alampiir miski 13a. (ei mäleta täpselt kui vanalt seasuse järgi ollerit juhtida võib oli see nüüd 12 või 13a)

Mis arvate asjast
16.10.2003 at 00:18
928boy
Kiirenduste tulevik ?
Viitsisin ka lõpuks selle pika teema läbi lugeda. Päris viljastav oli.

Lahendused probleemidele on tegelikult ju tihedas arutluses ära toodud:

1. Publikut huvitab täiega panemine, koosstart. Ta peab selle saama. Selleks on heads up.

2. Ala ise vajab järelkasvu. Selleks on bracket.

3. Paljud vaatajad, kes südames võistelda ihkavad (nende seas ka mina) vajavad võimalust. Selleks on bracket.

Publik ei taipa, mis on see kentsakas jamamine nimega bracket. See on kiirendamise algsest mõttest võõrandunud, pealtvaataja jaoks liialt keeruline jne. Pealtvaataja jalutab minema, kui seda teatava kriitilise annuse saanud on. Eraldi päevale seda tõsta on mõttetu, samal päeval heads upi eel või järel mõttetult veniv. Ideaalne oleks mõlemad paralleelselt kahel erineval rajal, mis samal territooriumil. Ma ei tea küll, kuivõrd see teostatav on ehk kas on kahte piisava pikkusega lõiku lennuväljadel võtta ning mida c-tree kostab veel ühe seti ehitamise peale (bracketi puhul ei pea vast esialgu kõiki mõeldavaid featuure sellel olema).

Et publikul lõbu rohkem oleks, võiks kiirenduse etappidega muidgi motoüritusi siduda. Näiteks ühel etapil oleks Unicu vanatehnika kokkutulek ning raja ääres eraldatud territooriumil nende väljapanek + paar demosõitu. Järgmisel etapil näiteks Power Camp vms. USA raua laager rahvale näppimiseks. Jõgevatreffi vist Jõgevalt ära ei kanguta, kuid parema puudumisel võiksid näiteks kulmu- ja tümpsumehed oma kaarraatingutrehvi teha või... Äkki on piisavalt materjali hotrodi (leivategijad) kokkutuleku orgunnimiseks? Hiljem võivad need autokultuuri arenedes asenduda muude apetiitsemate variantidega.

Rahvale meeldib eksootika. Vastuseks siin külalised Soomest. Lisaks demosõidud vaheaegade ajal. Limud, pritsumasinad ja kulleriautod võidu kimamas ei paku suurt midagi. Midagi metsikumat oleks tarvis. Siin tuleks lihtsalt pead kokku panna.

Muide, mõne etapi ajal võiks olla ka näiteks mõne mootorite või vähemalt ratastega seotud vähelevinud ekstreemspordiala võistlused. Selle platsitükikese ikka leiab, vist ju terve lennuväli meie päralt. Publikut ka rohkelt. JA ma pean silmas midagi ekstreemsemat, kui automudelism (asjaosalised ärgu solvugu).
20.10.2003 at 23:16
Remii
Kiirenduste tulevik ?
quote:
Remii: Mnjah-võtsin ja lugesin teema läbi....

Variante oleks palju kuidas asja edasi viia.
Minu arvamus oleks ka selline,et peaks olema midagi tänavaautodele--klass kui selline.(oht muutuda striitreisiks või mis kuradi asi ta oli)
See ärgitaks sõitma ka neid,kes pole seda teinud ja neil kaoks see eelarvamus,et mul pole siin midagi püüda.
See alammäär 14 sec ei tohiks olla prioriteediks.
(16 sekundi -linnaauto omanik vaatab korra mõnd saiti ja kukub pikali ja loobub ,sest automudeli hobusekasvuks on vaja väga palju raha ,kas või kepsud-kolvid nii ca 800 uri tootekomplekt 4 sil...)
Veelkord-mõelge kallis rahvas.
Sa pole kunagi sõitnud üle 90 ne km tunnis-sa nagu ei tahagi seda
Sa proovid korra ja sul tekib isu ka 110 järgi!
Kas pole nii??????
Sama käib ka me klassides aegades.
Ka mõningad kiired ja väga vihased autod on sõitnud siin aastaid tagasi 15 aegasid! ( täna 10 sekundi masinad)
Kui ei meenu-vaadake ja kasutage otsingut.
Keerake kraan kinni ja uut verd peale ei tule,osavõtutasu kõrgem,rahvast vähem ja lõpuks on hing kinni,kaua sa ikka omasugustega jebid ühel ja samal rajal.
Ma ka see aasta proovisin kodukootud mootoriga-ehh ei kukkunud välja,proovin uuesti(õpin ja loen natuke.)
Mis ma veel arvan?
tegelikult peaks kogu üritusele aia ümber tõmbama ja ka katma millegagi ( ma saan aru-rahakulu, aia rent ja muu)
Kurat pole ma veel näinud kontserti kus saaks tasuta nautida seda mis sulle meeldib....Päevitama minnes ka võetakse plekki,et su auto siin seisab-kui ei maksa-mine oma tiigi äärde.Sama peaks ka olema pealt vaatamisega.
Kui pole sul seda 25 krooni ,et sisse pääseda-see sama voldik millest juttu oli pilet või midagi sellist...
Siis lihtsalt ära tule.
Seega tõuseks auhinnaraha,korraldaja kulud väiksemad ja muud .....
Toitlustus.....
Omad joogid keelatud-siis ei kaanita end ka pealtvaatajate seas nii täis.Prahti ka vähem.
Joogu kohapeal olevat-müüdavat (osa müügitulust Fondi või millegi arvele) seda läbikukkumiste -sita seeneilma tõttu tekkinud rahalisele kaosele.
Ah mõtteid on palju....
Aga ma arvan ,et päris AM rauaga läbi ei löö-iseseisvalt.
Kui neid riisikotte ja muud seenepressi taoliseid bemme poleks-oleks see 10 mehe üritus.....


-------------------------------------------
Manta omanik.....
21.10.2003 at 18:14
vvt
  
Kiirenduste tulevik ?
Sorry for OT
Aga väike crazy idee rahvamasside kaasamiseks tasulise vormelisõidu ja Porsche rendi eeskujul. Kes võtaks ette....ühe 11 sek kiirendusauto rendi võistluste ajal sedasi, et sõita saaks 5-10 inimest (eeldusel, et min 5 a juhistaazi vms) publiku hulgast? On kindlasti populaarsem
üritus kui Streetman....

Lihtsalt üks idee;)

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
25.10.2003 at 21:15
Remii
Kiirenduste tulevik ?
Sa selle rendi hinda kujutad ette?
Õnneks pole auto lits keda võid tarbida kuni surmani-ja kes ainult vananeb ja väsib....
MA arvan et hind oleks auto kogumaksumuse lähedal...
26.10.2003 at 21:10
tqhq.ee foorum : Üritused : Kiirenduste tulevik ?   1 2 3 4 5 6 7  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.