register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : Speedest Nightrace 2006 järelkaja   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Poster Message
nitrocharged
Speedest Nightrace 2006 järelkaja
Indiaanlane tegi soti eest sussu. KÕVA.
Ilutulestik ruulis ka täiega.

____________________________
E53
14.05.2006 at 03:40 1 edit. Last edited 14.05.2006 at 03:42 by nitrocharged
Fredy.ee
 
Speedest Nightrace 2006 järelkaja
No oli see üritus ikka täiesti peetis. Publikul lasti külmetada kuni 02:30 -ni hommikul ja siis öeldi et sorry sõbrad võite koju minna kuna Truckil "põles kimp juhtmeid maha" ja selleks korraks on pidu läbi.
Nii haiget ürituse korraldust pole minu silmad igatahes varem näinud. Hiljem lisan ka pilte.

____________________________
Harley-Davidson ja Buell mootorrataste Ümberehitus
Autode ja Tsiklite transport USA'st
+372 5888 5888
http://www.FREDY.ee
http://www.instagram.com/fredysworks/
http://www.facebook.com/Fredy.eeDreamland
14.05.2006 at 04:00
Stealth
 
Speedest Nightrace 2006 järelkaja
Nii....
Ürituselt tagasi ja tundub et jälle üks esimesi, kes värskeid muljeid kirja panemas. Muljed on täiesti ehedad ja ausad- nii nagu ühele ürituse surelikust tavakülastajale kohased

Ürituse võiks kokku võtta lausega "Nje rõõba, nje mjaso".
Plussid:
- Ilus ilm.
- Oli uusi autosid ja uusi sõitjaid lisaks olemasolevatele kohalolnutele.
- Kummipõletamisvõistlus.

Miinused:
- Külm tuul, mis öö saabudes muutus suisa läbilõikavaks.

Tähendab, ma usun et iga üritus vajab ellujäämiseks igasuguseid uuendusi jms. et enda juurde võimalikult palju rahvast meelitada aga mõelge nüüd loogiliselt, härrased korraldajad jms. asjapulgad... Kas kevade lõpus, kui suvi tegelikult pole õieti alanudki, on ikka mõttekas rahvast niiviisi lagedale platsile nende enda makstud raha eest külmetama kutsuda ?
Jah, väga lihtne on öelda et "keegi ei keela ennast soojemalt riidesse panna" ja mida kõike veel, aga enamus inimesi, kes olid sinna tulnud, lähtusid üldisest ilmaprognoosist ja enda kodukoha ilma kohta käivatest andmetest. Ning kui veel arvestada seda ka, et mitte suuremale, aga märkimisväärsele osale külalistest võis see võibolla esimene sellelaadse ürituse külastamine olla, siis kust nemad peaksid ühekorraga teadma, missugune "välivorm" sellistel üritustel sobilik on? Ausalt öeldes, ega meeldiv ei olnud näha näiteks neid väikeseid poisse ja tüdrukuid kes, olenemata pikkadest riietest, sooja saamiseks olid lõdisedes ema sülle pugenud ja ema omakorda püüdis, varjates enda külmavärinaid, last soojas hoida.
Kui võtta näiteks MC/39 eelmisel aastal korraldatud Nightrace, siis vat sealsel üritusel kannatas juba päris hilja ööni olla, kuna õhutemperatuur oli täitsa talutav.

- Tiimikorraldus jättis väga kõvasti soovida.

Ma nüüd küll ei mäleta, peale eelmise aasta Rock Race-i, mis küll ilma tõttu p****e läks, aga see "tsirkus", mida nendes heledates vestides tegelinskid rajal korraldasid, jättis ikka väga küsitava mulje selle tiimi tõsiseltvõetavusest või adekvaatsusest.
Kui rahvas vilistab rajakorraldajad mitte üks, vaid suisa KAKS korda välja, järelikult midagi peab ikka väga nihu olema.
Kas on siis mingid motivatsiooniprobleemid kellegil või töökorraldus logiseb või... ma ei saa aru lihtsalt milles asi...
Esiteks: Kui tekkis mingisugune paus( kas siis tiimisisesed lahkhelid või misiganes sarnased probleemid veel), siis hea oleks, kui sellest ka rahvast esimesel võimalusel informeeritakse, mitte et käiakse nagu takuhunnikud mööda rada ja poodiumiesist ringi, vehitakse abitult kätega, püüdes midagi läbi mürtsuva muusika üksteisele selgeks teha. Selleks on minu teada inimesele aju antud et operatiivselt ja ülikiirelt valida antud hetke parimate või halvimate võimaluste seast sobivaim ja suu antud selleks, et leitud/valitud võimalus teistele võimalikult arusaadavalt selgeks teha.
Ja teiseks: Sellepärast rahvas närvi läkski, et rada oli tühi, keegi midagi ei räägi, ainult muusika lõugab ja igasugused üritust läbiviivad vestidega isikud käivad nagu kloostris ringi, ninad maas või suu kriipsuks pigistatud.
Jah, lihtne on öelda et "keegi ei teadnud mis toimuma hakkab" vms. aga no ei ole ju raske inimesi esimesel võimalusel teadustada, millest selline pikk paus või pikad pausid tingitud on. Või oli see info mingil moel ülisalajane ?
Inimesed võtavad teid, rajaga tegelejaid sellest seisukohast, et kui te juba kord olete sellise alaga tegelema hakanud, järelikult eeldatatakse, et te tunnete oma ala juba nii piisavalt et mingile kerkinud probleemile ülioperatiivne ja kiireim lahendus leida.

-"Organiseeritud (või hoopis organiseerimata ?) kummivenitamine".
Tekib küsimus, mille jaoks neid ajagraafikuid siis üldse koostatakse kui ei saada nendest kinni peetud?
Saaks aru et oleks tegu olnud mõne võistlusauto rikkega, mille tõttu rada tahaks puhastamist saada vms. ja siis paratamatult võistlus lükkub edasi.
Arusaadav, ikka juhtub....

Aga kui testsõidud venivad mingite korralduste apsakate/äparduste tõttu pool tundi üle , hea küll, tund aega, ja seega ka võistluse ametlik algus KAKS tundi üle paikapandud aja, no andke andeks, aga see on juba üle igasuguse mõistuse. Minu teada kella poole kahe paiku pidid juba toimuma ajasõidud.
Et milles siis asi oli et ei saadud seda üritust alguses käima kuidagi ? Sellistest asjadest võiks kohe informeerida inimesi/ pealtvaatajaid ka. Vahet pole, kui tehniliselt keeruka lausesõnastusega see jutt siis ka poleks.

- tantsutibide ee..... show vist ???

Ausalt öeldes, mul hakkas nendest noortest kenadest neiukestest natuke kahju aga noh... samas ma saan aru, et ilu nõuab ohvreid ja nii nad siis käisidki seelikute lehvides ja kananahk ihul mööda lennuvälja ringi ja pärast siis üritasid Alice Cooperi loo "Poison" järgi mingisugust tantsuetendust anda- igaüks oma kätteõpitud stiili kohaselt ja niipalju kuidas kellegi kehalised võimed lubasid.
Samal ajal teadustaja prr oli nõuks võtnud hakata inimesi käimasolevast üritusest informeerima.
Selle tagajärjel, kui musa mürtsus(õigemini prr-i rääkimise ajaks keerati muusika vaiksemaks), ei teadnud segadusseaetud preilnad enam, mida nüüd teha: Kas minna ära või jääda sinnasamasse. Ja nii nad siis õõtsusidki musa taktis ja prr-i rääkimise saatel edasi-tagasi nagu hämmeldunud tutkad tugeva tuule käes keset lagedat välja...

Oma panuse nendesse miinuste nimistusse sortsatas ka TV3, kes suvatses alles poole päeva paiku kohale ilmuda ja hakkas rahumeeli oma juhtmeid ja kaableid laiali vedama, olgugi et võistlus sisuliselt juba käis. Ei tahaks nüüd nagu uskuda, et TV3 nii vaene firma on, et nad ülekannete jaoks ainult ühte bussi kasutavad. Ja jällegi, aeg venis ja pidid nii sõitjad kui pealtvaatajad hakkama ekstra telemeeste taga passima, kuna härrad saavad oma kola üles ja tööle ka pandud.

Lõpuks oli enamus inimesi tänu külmale ilmale, (osalt ka alkoholi liigtarvitamisele), põhjendamatult tekkinud ja veninud ajaaukudele (ma ei mõtle ajaaukude all autode rikkiminekuid ja selle tagajärjel raja koristamist) nii tüdinenud et peale rakettmootoriga veoauto paari "sülitavat sutsakat", mis toimus kusagil kella 22-23 vahel, löödi käega ja mindi juba oma autode poole.
Parkla poole minnes kuulsin siit-sealt, kuidas mõned inimesed ironiseerivalt võrdlesid äsjatoimunud üritust peessekukkumise koha pealt eelmise aasta Rock Race-iga. Ainult et seekord ei sadanud vihma.

See oli mõnes mõttes külastajale mahavisatud aeg ja raha.
Raha nüüd mitte vast niiväga, aga kui arvestada seda, et kes ja kui kaugelt ekstra sinna kohale olid tulnud, (niipaljukest kui ma siis rahva seast kommentaare kuulsin selle ürituse kohta), siis ilmselt raisatud ajast oli nendel inimestel kõige rohkem kahju.

Selle kommentaari peale pöördesse minna pole mõtet sest et see foorumis vastastikune sõimamine ei vii kuhugi. (Ma olen seda siin juba mitmeid kordi tähele pannud. Tekitab ainult paksu verd, muud midagi.) Lihtsalt võtke seda kui ühte tera, mida kõrva taha panna ja vigadest õpitakse.

Edit: Nagu sistah postitusest näha,siis vigadest õpin minagi ja "vikade parandus" nagu näha, on teostatud.
Kuna neid embleemidega seelikukandjaid oli seal üks kuni mitu, siis jah, segi läksid nad üldplaanis kõik, kuigi see pole nüüd muidugi tagantjärgi teab mis vabandus.
Ülejäänud jutus jään enda seisukoha juurde.
14.05.2006 at 04:13 5 edits. Last edited 14.05.2006 at 16:50 by Stealth
dellu
Speedest Nightrace 2006 järelkaja
Stealthi sõnumis enamus öeldud, aga paar täiendust lisaks.
Ma saan aru, et tegemist oli küll Nightracega, aga oleks võinud natuke arvestada ka ilmastikuolusid ja vaatajaskonda. Kuna paljud (kaasaarvatud ise) olid läbikülmunud ja kaasas ka paljudel pisiperet, aga soov ikkagi ära näha see truck, siis kas tõesti kiiremini ei oleks seda üritust ära korraldada? Graafikust te polnud ju algusest peale kinni pidanud ja poleks ka midagi juhtunud kui mõni asi varem oleks valmis saanud. Praegu jäi küll selline mulje, et vahepeal pigem venitati pimeda saabumiseks, sest finaalid peavad ju pimedas toimuma. Minuarust vilistati seda korraldust (korraldamatust) isegi rohkem kui kahel korral välja. Väited a la mõne minuti pärast jätkame/alustame hakkasid ikka tõsiselt närvidele käima, kui üldiselt tähendas see taas 30 minutit passimist. Oleks siis vähemalt võinud teavitada, et taas mõni pikem viivitus või paus. Inimesed oleks saanud vähemalt vahepeal autodesse sooja minna või jalutada või mis iganes sooja saamiseks teha. Pidevalt oli teadmatus, mis edasi saab. Eriti toredad olid väited stiilis kohe hakkame jagame elliminaatoritesse ja siis oli jälle pikaks ajaks vaikus. Mulje jäi küll selline nagu üks mees käsitsi kirjutaks kõigile kes kellega paaris on. Kui te tõesti selleks miskit tarkvara ei kasuta siis palju õnne ja kui te seda siiski teete, siis paistab see teil küll hea olema. Pigem krt rääkige rahvale, mis tegelikult on või ei ole, kuidagi halekoomiline paistis see välja.
Lisaks siis sõitjate teavitamine? Motikad unustasite vahepeal üldse ära? Kuna endal üks tuttav seal osales, siis sai teda mingi aeg nähtud ringi jalutamas ja tema sõnade järgi muutkui oota ja oota midagi teadmata.
Siis veel tehnilised tagasisaatmised ja võrdsematest võrdsemad? Minu arust saatsite te Avo Rahula algul minema, aga pärast oli ta ikka stardis tagasi. Samas oli ka ärasaatmisi mujal, aga millegi pärast osad neist küll hiljem tagasi ei saanud.
Siis lõpus see kuusepuu jama, kindla järjekindlusega muudkui raiuti et kõik korras ja muutkui sõitke peale ja taas punane. Teinud siis varem restart ära sellele jubinale, mis siin teema algust lugedes pidi imeliselt töötama.
Ja siis loomulikult see kurikuulus Truck. Meenutab see välismaiste imede kohaletoomine rohkem müügiartiklit. RockRacel ei saanud Dragster sõidetud, nüüd siis see jama. Tundub et järgmine kord läheb teil raskeks inimesi millegi samalaadsega kohale meelitada. Samas olete ju kõik teinud, rahvas nägi 16 sekundiga 300km/h saavutavat sõidukit, kes ütles et ta kiirelt sõitma peab.

Võikski vist kirjutama jääda siia veel miinuseid, aga esimesed emotsioonid sai ära öeldud ja enam ei viitsi, eks neid tuleb siia veel teistelt kasutajatelt palju. Üldiselt mina küll millegagi rahule ei jäänud.
14.05.2006 at 04:50
Royale
Speedest Nightrace 2006 järelkaja
Mis aja Lauri oma Nomadiga sõitis?
14.05.2006 at 10:10
zapi
Speedest Nightrace 2006 järelkaja
Kui selline traditsioon jätkub,siis ega varsti enam kedagi raja ääres ei ole...
Tuleb siiski meeles pidada,et 90% inimesi raja ääres olijaid käivad ainult põgusalt suurematel üritustel asju kaemas, nende teadmised on ja jäävad väikesteks. Samas kui nende soovide järgi võistlusi läbi ei viida,siis ülejäänud, 10% inimestega Eestis võistlusi ja autode arendamise projekte läbi ei vii... Nemad pole ei jooksvalt bracketi sihtgrupp (no ei saa nad ega saagi hakkama lõbu tundma ,kui "ei tohi vajutada nii kuidas jõuab"-st ,heads-up kasvõi mikromootorite vahel on ainuke õige asi...) ega isegi show-magneti ootamise eel dragi sihtgrupp ,rääkimata motorattaste pika finaali vaatamisest või superfinaali sarnasest jällegi neile natuke arusaamatust asjast... Enim tuleb aga meeles pidada,et erinevalt näiteks siinse foorumi isikutest ei ole nemad korraldajatega tavaliselt kuidagigi seotud, ehk nende andestamus on väiksem ja sellest tulenev meelepaha sügavus on sadu kordi suurem....

Antud ürituse allavoolumineku lumepall sai alguse minu arust uuema kommentaatori "aja-reeglite" rikkumisest ,kui ta ütleb paar sekundit,siis võib ta mõelda (ja ka publik mõtleb) paarist minutist... aga mitte kümnest-viisteistkümnest ! Keegi ei uskunud teda üldiselt enam lõpuks ja tema ütlemiste laiahäälsed järel-tõlgendused olid liialt levinud...
Ja pidevad vead ja mitte mäletamised... Prr ei oleks lõpuks suuresti üksinda teda jätta, suurüritusel peab ikka vaheldust/lisatu täpsustamist olema...

Oleks võinud ikka vihma sadada,sest siis oleks tõesti inimese väline tegur rikkujana mängus,aga antud ürituse puhul oli viimase süü otseselt või kaudselt kõigis jamades ... Ehk reisilennukile teostatava kontrolli põhjalikusega kõigi raja tiirelnute poolt pisiasjades ,ära hoitav...

Külm ilm, no kuigi see on jällegi loodusnähtuste kapsaaeda, tuleb siiski arvestada ,et mingil ajal saab normaalne riietumine otsa... mul oli kaks pikakaeluselist kampsunit ja kilejope, aga ikka veel oli rämedalt külm, aga arvestades suure avatud välja tuuli ja kohapeal istumist,siis ega see eriti üllatav pole... Terve öö haapsalus tänavatel või isegi mere ääres väljas olles oli samade asjadega seejuures muide vägagi soe... Mingit meeletut võimlemist rahvast täis tribüünidel või "kubujuss-lust" harrastada ei ole kah normaalne... See on muide minuarust jätkuv probleem läbi aastate selle ürituse lõpuosadel olnud,mitte ainult sel aastal...

Kaks asja mis häirisid...
Telefonid ei töödanud, levi oli ,rääkida sai õigesse järjekorda sattudes ,aga lihtsalt vist ülekoormatuse pärast valitses leviauk,kus ühel korral kümnest jõuti üldse kutsuma hakkamiseni... Lisatoetus jaamad oleks abiks...
Ca kolmveerand ürituse ajal vähemalt, momendil kui kommentaator kutsus kuuma jooki jooma,ei leidnud mina küll mitte kusagilt kusagilt kohvi-teed, vähemalt enam või oligi nõnda... Või mõeldi midagi muud ? Turva oli nii perimeetri valvel, üldturval, kui värava kontollis väga lodev, seekord ei tasu küll vinguda,et oma söögi-joogiga sisse ei saanud ,kui otseselt enda asju neile nina alla ei läinud hõõruma/varjasid ... Samas positiivne sellest hoolimata, oli et purjus inimeste probleemi küll ei olnud seekord... Võib-olla suunatuse tõttu endavahelt, nagu öeldud jätkuvale massilisele korraldajate/ürituse välja vilistamisele/pööö-tamisele. Seda pole nagu ennem näinud... Muide peale jet-trucki jama lendas kellegilt meelehärmis isegi pudel tema poole teele, rajale... Ning jah ega lai publik enam show-magnetitesse usu, oli paljusid kes rockrace top fuel-i törtsu meenutasid ja nüüd seda peale pikka hilinemist/külmetamist kogetud mitte-midagit... Samas rahva tõi see kohale ja hoidis ka juba suht nördinud üldmassi kohal kuni lõpuni, ei mäletagi millal viimati oleks dragi-ürituse lõpus tribüünid jätkuvalt puupüsti rahvast täis olnud...
14.05.2006 at 10:18 6 edits. Last edited 14.05.2006 at 17:42 by zapi
hunt
 
Speedest Nightrace 2006 järelkaja
Oh uudist küll! Kevadilm Eestis polegi 20 plusskradi öösel! Ajakavas ju võistluste lõpp pidi olema
kell 1 öösel. Kellel vale riietus, vast nagu ise süüdi... Tänud TaevaTaadile kuiva ilma eest!

Ise üritsin selle punase Camaroga kiiresti sõita. Kommentariks (õigustuseks, vabanduseks), miks ma kaheksandikfinaalis naisAudi käest lutti sain, vast niipalju, et Hunt ise oli täielik Lammas. Nimelt unustsin veojõukontrolli välja lülitamata. Minu autol lülitab selle automaatselt sisse peale igakordset süüte sisse-välja lülitamist, no ja lihtsalt ei märganud...

Sõitja seisukohalt sujus küll kõik üllatavalt ladusalt. Saabusin 15.30, suht kohe starti, ja nii ühe jutiga edasi, kell 20.00 minu jaoks võistlus läbi ja nägemist, kodu poole. Muidugi ma ei tea, mis peale seda edasi toimus.

Mögiseda tahaks ainult toitlustuse kallal. Igatahes kell 19, kui mina sööma jõudsin, oli kogu kuum jook otsas, menüüs ainult mingid grillkartulid ja viinerid, mis polnud jõudnud veel üles soojeneda, enne kui nad taldrikule tõsteti... Ketsup ja majonees olid ka otsas. Õigel ajal ei üritanud sööma minna, sest saba oli no oma 20 m pikk küll.

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
14.05.2006 at 11:08
bob
 
Speedest Nightrace 2006 järelkaja
Milline ajaline väärtus on sõnadekombinatsioonil "loetud minutid"?
14.05.2006 at 11:59
karvake
 
Speedest Nightrace 2006 järelkaja
koorraldus korralduseks ei hakka virisema ,kuigi pikemate pauside ajal võix öelda vähe umbkautsema aja ,mitte" kohe varsti" ja söögi korrraldus vajab väga suurt ümber korraldamist rohkem söögi putkasid oleks vaja ja õlle putkad eraldi ja tribüünid võiks natuke viltu olla , raja kõrval ,et kui auto sõidab siis tõusevad kõik püsti ning enam ei näe lühemad inimesed , viltu oleks siis näeks ju paremini finishi poole :D
14.05.2006 at 12:10
peep
 
Moderator
Speedest Nightrace 2006 järelkaja
Minu kommentaar selle magneti teema kohta.

Publikumagentiga läks kehvasti, see on selgemast selgem. Paralleel RockRacega on ka kerge tõmmata. Kuid ausalt öeldes, ma ei näe siin muud lahendust kui lihtsalt loobuda nende magnetite kutsumisest, kuna mõlemad ebaõnnestumised ei sõltunud korraldajast.

TF puhul osutus rada siiski liialt ebatasaseks, kuigi maili teel oli tiim üle kinnitanud, et betoonplaatidel sõitmine pole mingi probleem. Nad lausa kirjutasid eurodragster.com'i pressiteates, et tulevad siia kõva aega sõitma. Müüginipp ? Loomulikult oli korraldaja meel rahulik, mehed tulevad ja näitavad. Vbolla jäi siis täpsustamata, kui siledatel plaatidel see asi võimalik on ??? Või siis oli ikkagi korraldaja lammas, ei suuda hinnata kui sile peab olema rada TF dragsteri jaoks ??? Polnud jah sellist know-how'd, ainus kogemus oli, et Saapola redel sai sõita.

Ja kui vastab nüüd tõele,et jettruckil oli tehniline rike, siis sama teema, korraldaja saab ehk ainult sellele indiaanlasele lõuga sõita, ei enamat. Publikut see ei lohuta ja raha makstakse üldjuhul neile ette ära.

Seega ühest küljest, kui magnetit mitte kutsuda, siis on raske piisavalt publikut kohale saada, kuid nüüd on nii juhtunud, et just nende magnetite pärast enam publik ei tule, kuna nad ei usu sellesse asja.

Loomulikult, kui korraldus muus osas sujuks ladusalt, aitaks see publiku negatiivset emotsiooni leevendada aga ikkagi - magentitega juhtunu on ebaõnn, eelkõige ala fännidele aga ka publikule ning korraldajale. Publiku eelis on, et ebameeldiv tunne on ainult sel hetkel kui oled oma aja ja raha magama pannud. Sülitad maha, surud käed taskusse ja jalutad minema, ning enam kunagi tagasi ei tule. Fännide ja korraldajate puhul on tagajärjed natuke pikemaajalise toimega.
14.05.2006 at 12:24 1 edit. Last edited 14.05.2006 at 12:25 by peep (Moderator)
Atxtuner
Speedest Nightrace 2006 järelkaja
Mis vead siis sellel paljukirutud Jettruckil olid? :-/
Alguses räägiti mingist veast, mis leiti üles ja tehti korda, ning siis tuli veel juhtmejama?

Minu arvamus on ka selline, et pigem võiks kutsuda rohkem neid, kes tõesti
saavad Kiltsi lennuväljal s õ i t a, mitte niisama sussitada :rolleyes Ma korraldajate asemel vabandaks avalikult
rahva ees ja järgmistel üritustel ei promoks nii palju neid erikülalisi. Nagu näha, ei ole siiani ühele peaesinejale panustamise riskifaktor ennast õigustanud - tehnika on tehnika, keps ju ei hüüa tulles - aga antud juhul sõltub terve rahva arvamus üritusest ühe teami suhtumisest... Igal juhul oleks mina selle lennuktraktori asemel tahtnud näha hoopis Saapolaid.. :-/
14.05.2006 at 13:10
hents99
  
Speedest Nightrace 2006 järelkaja
Tjah, korraldus oli üsna kehvapoolne, aga see juba eespool ära öeldud.
Uued nägemata autod olid vägevad, Eero Pesuri "roheline" oli vaatamist väärt, rääkimata chevy nomadist ja vanast comma-camarost, mis tegi käredat häält.
Poleks seda külma tuult olnud, siis ei oleks neist suurtest pausidest arugi vist saand???

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
14.05.2006 at 13:11
sfinx
 
Speedest Nightrace 2006 järelkaja
Pakun, et analoogselt s*ta korralduse puhul (andke andeks aga nii see oli) kaob Eestis drag-race´i fenomen tuua tribüünid paksult rahvast täis üsna pea ära.

Korraldajate välja vilistamine oli suhteliselt õigustatud tegevus eile minumeelest.
Enamvähem alati on mingi jama heliga... nii ka seekord. Vasakpoolsel tribüünil ei olnud praktiliselt terve võistlse vältel mitte midagi kuulda.

jne.


14.05.2006 at 13:18
hunt
 
Speedest Nightrace 2006 järelkaja
Igal juhul ilm soosis küll häid aegu. Kas ma, kõrv kiivri vahelt väljas, õigesti kuulsin, et 1 või 2 venda elus esimest korda 11 sisse olla paugutanud? Kui see nii oli, siis igal juhul õnnitlused...

Tsiklimees sõitis vist 9,4xx. Rääkisin vennaga, kelle tsiklil pidi 166kw olema, kes sõitis 10,4xx, tõsi küll tagahammasratas olla olnud veidi vale olnud eilsete tingimuste jaoks. Huvitav, kui võimsad tsiklimeeste esimese otsa tegelaste mootorid on ?

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
14.05.2006 at 13:28
F.I.R.E
Speedest Nightrace 2006 järelkaja
Järgmisel aastal võiks kommentaatoreid vähemalt paar-kolm tükki palgata (lisaks olemasolevatele) , mõnedest varasematest üritustest tuleb meelde, et selline mõnus duett kus üksteist täiendatakse ning pidevalt jooksvat nalja visatakse ning pea kõiki autosid komenteeritakse mille kohta miskit kommenteerida on, kõlas pealtvaatajana päris hästi. Sel korral tundus et keegi seal midagi üritas, kuid aru midagi saada ei olnud.
Samas ei ole kommentaatorist midagi kasu, kui helisüsteemi pealt on kokku hoitud viimanegi sent. Olgem aus, antud helisüsteemist oleks piisanud võibolla siis, kui tegemist oleks olnud 100m sõiduga ning vastava 20m publikualaga. Igasugune kuuldavus oli nullilähedane.
Mingi helimees ma ei ole, aga olen kindel et see, kes neid kõlareid paigutas või nende hulka-paigutust planeeris ei olnud seda ka mitte. Pigem mõeldi et jõu,paneme iga 10m tagant ühe kõlli püsti ja juba lahe, rahvas rokib.
Lisaks üks eriti häiriv asi - asjast huvitatud isikuna ja võiks öelda et isegi fannina huvitaks teada mis aegu keegi sõitis, proovisõitudel aegu ei teatatud, oki. Aga vahepeal unustati ka ajasõitude ja bracketi ajal aega öelda (muidugi võis see ka raskesse rocki ja vaiksesse helisse ära sumbuda). Tüütu on käia vahepeal mööda boxiala võistlejaid tüütamas et kle, mis aeg sul viimane oli? ee...
Ehk kannataks välja mõelda mingid korvpalliväljakutelt tuttavad lambikestega paneelid, kus siis viimase sõidu aeg veidi aega nähtaval oleks? Siis ehk võiks helisüsteemi pealt kokku hoida ja selle üldse maha võtta, kui juba kokkuhoiuks läks. Või võtate ehk fm. või am. sagedusala kohaliku eetriloa ning palute kõikidel asjaarmastajatel oma walkmanid kaasa võtta, kah lahendus.
Siis kuusepuu kohta, kui kuusepuu keskele paigaldada suvaline papp-plaat, siis oleks tulukesed ehk ka sõitjate poolt isegi vastupäikest sõites näha.
Rocketi kohta pole vist midagi kommenteerida.... ei oleks kurtnud, kui ta oleks siis peale 10-t oma sõidu ära teinud või vähemalt pikemalt showd teinud, enamus kohalolevast rahvast ootas just seda momenti ning külmetas sellepärast, et seda vaadata. Praegu jäi mulje et asi on kena aga näha ei antud. Aga olgu, polnud jälle korraldaja süül.
Veel, nagu juba eelnevalt öeldud, soe kohvi või tee oleks kindel läbimüügiartikkel. Kui teete kerge arvutuse, leiate et tegelikult tõuseks selle müügist ka teile kasu, seega ehk muretseks järgmisel korral kohale ehk mõne vene supiköögi mõõtu kohvimüüja, rahvas saaks külma vastu rohtu ning korraldaja taskusse kukuks veidi lisa $$$ et paremaid (töökindlamaid) rocketeid kohale kutsuda. Siiani on minuteada sama jama igal üritusel olnud, et kohvi jaoks on eraldi järjekord ja poole õhtu pealt on hambad.

quote:
Milline ajaline väärtus on sõnadekombinatsioonil "loetud minutid"?

arvan et umbes 15-45 minutit kommentaatorite ajaarvetuse järgi... :)


Aga väga meeldiv et Fred on uuesti rajale saanud, enamus rajalolijaid esines hästi ning respect nende vastu, kes oma tehnika ära lõhkusid.
Edu korraldajatele ning ärge kriitikat südamesse võtke, vaid haarake märkmikud kätte ja tehke väiksed märkmed, ega keegi ei oota et te järgmine kord neli jet-trucki panete rahvale soojapuhureid mängima, kuid tasapisi võiks ürituste kvaliteedi parandamise peale mõtlema hakata. Ei oska öelda, kuidas on sellise ürituse eelarve, kuid jällegi, ehk kutsuda kohale veidi odavam publikumagnet ning järelejääva raha eest parandada muid vajakajäämisi, mis eelpool mainitud...

respect kõigi ja kõige vastu ja palun selle posti eest pigi mitte mulle pähe valada ning sulgedega katta, nagu see siin tavaliselt käib.

F.I.R.E
14.05.2006 at 13:30
Stroker
 
Speedest Nightrace 2006 järelkaja
Siitpoolt kah paar kommentaari pealtvaataja poole pealt.

Meie seltskonnale, kui kiirendusest veidi üle keskmise inimese teadvatele, oli võistlus ise-enesest päris huvitav jälgida- päris mitu kiiret autot, Lauri ilus Nomad, vanad tegijad nagu Foke, Avo, Afropesur ja Kaubalift, Eero vs. Kupla jms. Iseenesest võistluse koha pealt oli küll mida vaadata. Eriti kõva oli E.Sangernebo debüüt- nii võimsa autoga esimesel tõsisel võistlusel ja madalad kümned- respect.
Kui Erkki ka veel auto valmis saab, läheb põnevaks.

Aga jah, kui korralduse poole pealt rääkida siis ok, ma saan aru et sellist üritust pole eriti lihtne organiseerida ja mingeid publikumagneteid kohale tuua aga siiski.....

...ajakavast oleks võinud ikka rohkem kinni pidada. Alguse venimine KAHE tunni võrra ja see pidev kohe-kohe, kahe minuti pärast jutt hakkas lõpuks ära tüütama

...kui tuligi pause sisse, siis pidanuks olema mingi aja täitmise viis. Kasvõi legendaarne MC39 motopanter, mingid demosõidud jms. Kole nüri on ikka iga natukese aja tagant pool tundi aia ääres tühja rada vahtida ja oma kohta hoida.

... kusagilt publiku seast käis kommentaar, et kui TopFuel tegi törrts... ja Jet Truck whiiiiuuuuuhhhh....., siis järgmisel võistlusel ei peaks nii palju pingutama enam, tooge lihtsalt keset rada lehm kes teeb korra muuuuuu.....

Igatahes edu korraldajatele, parandamisruumi veel jätkub

Edit: F.I.R.E. jutust tuli veel meelde selline asi, et kommentaatorid võiks veidi sõnavara uuendada. Kolmandat aastat aktiivselt pealtvaataja olles, hakkavad väljendid nagu: "kaalikas kapoti all", "keps ei hüüa tulles", "lilleks sõitma" jne veidi ära tüütama. Midagi värskemat oleks vaja.

____________________________
`73 Charger in progress
14.05.2006 at 13:35 1 edit. Last edited 14.05.2006 at 13:40 by Stroker
blood
 
Speedest Nightrace 2006 järelkaja
Tundub,et kisub virina topicuks ära :( Ise tulin vaatama rohkem dragrace-i kui seda "magnetit" : magnet oli n.ö lisa boonus. Kuna vahepeal näidatud demo oli päris muljeltavaldav siis otsustasin ka lõpuni külmetada(mina ütleks siin kohal minu viga,et nii vähe riideid kaasa haarasin). Kui nüüd möelda taganjärgi demo peale siis ..tekkis mõte kas mitte juba siis miksit viltu polnud???
Nõme oli muidugi see: öeldakse,et viga kõrvaldatud: aga tegelikult?
Huvitas mind rohkem tõesti kuidas on lood uue Lauri autoga ja mida teeb vana lauri camaro :) Lisaks olid meeldivaks üllatuseks ka paljud teised sõitjad. Kahju ainult,et liialt palju katkestajaid oli -aga nagu juba seal mainiti tegu pole kabega.
Nii nüüd mis häiris:
1)Ajakava nagu ikka läks nihu+ kommnetaatorite vähene teadmatus:mis mis auto on ja ntks ka teavitus hobujõududest ja autost endast
2)söök-jook--see on täielik müsteerium kuidas saab sellega mööda panna-ometi on ju mitmeid aastaid seda tüüpi üritusi korraldatud. Kui ikka kella 19-20.00 vahel saab ühekülejepeal "rasvast nõretuvaid vorste ja kõrbend kartulgaid"--puudus igasugune kaste,salat,leib sai ja taheti selle eest saada veel 40-60 eeku. Ja,et seda nn"sööki" kätte saada tuli väga pikalt seista. Ütleme ausalt kui poleks ise endale autusse varakult varunud sööki--oleks nälga jäänd. Mis puutub jooki.. siis jah soojakohvi nägin vaid võistluste alguses müügis--teed mina ei näinudki.Rohkem rohkem söögi ja joogi kohti kövasti rohkem. Ja joogi all ei mõtle ma õlut ja coolerit.
3) rahvas- jälle oli tunda kuidas oli üks suur tore joomapidu. Rahva kommnetaare: a´la "visake need tuled minema pange tavaline valgusvoor" või " mis kuradima indiaanlane ei saa nüüd oma bellarussi käima"
Siis ei näinud ma seda puhku tribüünide juures turvasid: oli nii mitu hetke,kus neid oleks vaja old.
Lisaks kuidas saab klaastaara olla nii avalik ja köigile kättesaadav ja sellega ilmselt ka sisse saab??? Saan aru kui mönel lapik põues ja vaikselt nagistab sisse. Aga rahval oli 1l- 1,5l viinapudelid kaasas??? Avalikult tehti koksi.Coolerit sai ilmselt kohapealt osta pudeliga???. Mõni tõmbas rahumeeli kanepit.
Väravates kontroll oli liialt leebe: saaks aru kui inimesel vöilievad kaasas siis laseks sisse. Aga klaastaara???
Muidu ei kisaks sellepärast aga: minust lendas mitu korda pudel mööda, päris mitu rahulikku pealtvaatajat oleks lihtsalt suuri vigastusi saanud. RAHVAS mida te küll mõtlete!!! Lisaks sellele igaaastased parkla madinad: ka seal võiks turvasid(rohkem) olla: pudeleid visati päris jubedalt puruks.
Aitab halvast: hea siiski: et oli päris palju põnevaid sõite: täitsa normaalne burnout võistlus (minu lemmik oli siiski DODGE)
Lõpetuseks tänaks siiski korraldajaid ja soovitkas püssi mitte põõsasse visata: lugeda pisuke kriitika läbi ja teha järgmine kord paremini:)

____________________________
ex Deville Coupe 1971
ex STS 2005
ex FWB 1993
ex Escalade 2003
CTS 2008
14.05.2006 at 13:49 1 edit. Last edited 14.05.2006 at 13:56 by blood
andresleever
Speedest Nightrace 2006 järelkaja
Pilte ka siis: http://album.acms.ee/thumbnails.php?album=13&page=2
14.05.2006 at 13:49
Andrus BHRA
 
Speedest Nightrace 2006 järelkaja
Peale kaklust muidugi rusikatega ei vehita ja juhtunut miski ei muuda, kuid oli see nn."demosõit" korraldajale ja teistele asjaosalistele samasugune šokk, nagu pealtvaatajatele. Seda, et tal mingid juhtmed seal ära kärssavad, ei osanud isegi "punanahk" ette näha. Esimesel katsel, kui ta just proovis, et kõik korras oleks õhtuseks šõuks, asi ju toimis, me kõik olime selle tunnistajateks. Pealtvaataja seisukohast on muidugi nördimus suur, et:"vaatasin 100 krooni eest mingit sussu", kahjuks pidi korraldaja seda sussu oluliselt suurema raha eest nägema ja siis veel rahva suure meelepaha osaliseks saama. Endale jõudis igaljuhul nüüd lõpuks kohale, et võistluste raames mingeid "tõmbenubreid" enam siia ei
too, sest kui peaks juhtuma nii, nagu kahjuks ka sel korral, siis kommentaarid kogu üritusest on ainult negatiivsed - ajavõtt ja andurid on kõik ilge jama, samamoodi need mehed, kes nendega tegelevad, peldikud olid vales kohas ja paber neis sai otsa, süüa ei saanud jälle seda mida tahaks ja niipalju, et oleks kõhu täis saanud, õlu oli soe, kohvi polnud või kui oli, siis ilgelt s.ta maitsega, kommentaator on loll ja ajab mingit jama ainult suust välja, mingid purjus jorsid kakerdasid ringi ja räuskasid turvamees ei öelnudki neile midagi, krdi põdrad võiks ennast põlema panna, mida kuradit nad ronivad oma pannidega siia, kas korraldajad on idioodid, et öösel võistlust teevad, jne.,jne. Need olid ühed vähestest kommentaaridest, mis päeva-öö jooksul kõrvu jäid. Ajakava järgi oli üritus kahjuks jah tund aega ajakavast maas , kuid kommentaaridele tuginedes võiks mõelda, et tervelt tundi 10. Kõige selle taustal sai nüüd mõõt täis ja naba paigast venitama enam ei hakka, olgu need võistlused siis sellised nagu tahes. Aivole tänud hea ja proffessionaalse korralduse eest, kohtunike meeskonnale ka suured tänud, et avaürituse vaatamata väikestele riketele suht-koht valutult ära tegite.
14.05.2006 at 13:52
Asjahuviline
Speedest Nightrace 2006 järelkaja
Ma ütleks omaltpoolt ka niipalju, et kahju muidugi trucki nägematajäämisest. Ajakava kippus ka venima tõesti, osaliselt küll tehnika tõttu.

Ma ei tea, mis sügisel BHRA Finalsil teistmoodi oli, aga siis sujus kõik imeliselt ladusalt, helge mälestus on sellest jäänud.

Samas mind kui fänni see ei heiduta, ma võin seal 24h ka külmetada ja lõdiseda, peaasi, et üritus toimub ja näeb DRAG -i ja muud sinna juurde kuuluvat.

Teisest küljest inimesed, keda väga dragrace ei huvita, kes tulid vast ehk suures osas ainult mingit maailmaimet vaatama, ilmselt nii optimistlikud ei ole. Ja kui nemad jäävad edaspidi tulemata, siis on ilmselt juba keeruline midagi korraldada.

Aga pole viga, elamus käes jälle, aitäh korraldajatele.

____________________________
Silmapaar aia taga.
14.05.2006 at 13:55 1 edit. Last edited 14.05.2006 at 13:57 by Asjahuviline
41Degree
Speedest Nightrace 2006 järelkaja
Hmm...
Enamus mu mõtteid on juba eespool välja öeldud, kuid siiski... Ma saan aru küll, et tehnika on ikkagi tehnika ja keps ega lühis ei hüüa tulles, kuid... ajavõtusüsteem on muidu täiesti enamvähem üritusel ikka olnud (nüüd võib-olla juba halenaljakas) osa, mis MINGIL hetkel järgi annab. Õnneks on asjad ka siin paremuse poole liikunud aja jooksul, kuid nagu eelnevad kommenteerijad on ka öelnud: parandamisruumi veel on.
Publiku seisukohalt on mõistetav, et okei, juhtub, mis teha, kuid võistlejale... Olgem ausad, kui tahetakse sõita VÄGA kiiret aega, siis sõidetakse kerge värinaga (kuigi sellele ei ole aega mõelda), et "läheb laiali, ei lähe, läheb, ei lähe..." Kõige ilmekam selles osas oli Eero reaktsioon peale seda kui superfinaali superfinaal kordamisele pidi minema... Nii palju kui ma nägin, siis tõmbas Eero seda juttu kuuldes ukse korraliku pauguga kinni ja andis päris kõvasti talda ehk oli näha, et "kordusstart tekitas ärritavaid reaktsioone". Ja arvatavasti jäigi selle pärast uuesti sõitmata, et Eero lihtsalt sõitis taha ära ja kõik. Minu vaatevinklist täiesti õigustatud tegevus, sest tema tegi ju kõik õigesti, samuti kaasvõistleja, pealegi oli tal niigi enne siduriga mingi väike jama olnud...
Ehk eelneva pika jutu kokkuvõtteks: ajavõtusüsteemi võiks korda saada eelkõige sõitjatele mõeldes, sest enam ei ole nii, et kõik autod, mis kiirendavad, on tänavaautod, mis peavad ainult õlivahetuste najal vastu 300 000 km.

Selline mõte tekkist minu poolt siis sellel võistlusel. Kuna tegu on ainult minu isikliku arvamusega, siis ärge seda puhta kullana võtke, äkki ma olen millestki väga valesti aru saanud ;)

EDIT: vahepeal jõudis Andrus veel kirjutada natuke. Sellele vastuseks, et minu arvates oli see-eest kõik muu (okei, kommentaatorid võiks arvestada rohkem "lihtrahvaga") päris hea, st et minul küll ei tekita mingit löövet see, et Indiaanlane tegi ainult sussu. Minu jaoks aitas juba sellest emotsioonist, kui see truck esimest korda leegid "korstendest" välja viskas ja rahvast ahhetas :)
14.05.2006 at 13:59
challenge
 
Speedest Nightrace 2006 järelkaja
Mõned minu poolt tehtud pildid leiab siit. Pildid on väiksed kuna ei ole ~800MB-d vaba ruumi kuskil serveris. Kui on soovi suurtemate piltide järgi siis võin mailiga saata.

14.05.2006 at 14:06
Fredy.ee
 
Speedest Nightrace 2006 järelkaja
Siin ka minu poolt 140 pilti kogu üritusest kuni kella 02:30 -ni

http://www.zone.ee/vette/Speedest/





____________________________
Harley-Davidson ja Buell mootorrataste Ümberehitus
Autode ja Tsiklite transport USA'st
+372 5888 5888
http://www.FREDY.ee
http://www.instagram.com/fredysworks/
http://www.facebook.com/Fredy.eeDreamland
14.05.2006 at 14:16 1 edit. Last edited 14.05.2006 at 14:17 by Fredy.ee
SAUL
 
Speedest Nightrace 2006 järelkaja
http://www.usaraud.ee/?id=12_38_39_34
Mõningad pildid . Minuarus oli sõite päris põnev vaadata , kuriksi uut ja vana masinat ning ka väljamaalasi. Oli küll pisut jahe ja pidi ootama, aga ega see nüüd kedagi ära ei tapa.: Jet trucki oleks muidugi sõitmas ka tahtnud näha , aga mis teha , selline see tehnika juba on kord .
14.05.2006 at 14:34
darkdemon
Speedest Nightrace 2006 järelkaja
Enamus asju on siin ära öeldud, läks siis seekord nii nagu läks.

Aga korraldajatele:

Aitaks äkki üritustest, kus üks suur publikumagnet.
Kui sellega aia taha läheb (ja nagu näha, siis kipub minema), siis kõik pettunud/pahased.

Parem oleks IMO kohale meelitada rohkem 8-10 seki autosid Soomest-Rootsist, mis Eesti olematutel radadel ka sõita suudavad.

darkdemon
14.05.2006 at 15:09
tqhq.ee foorum : Üritused : Speedest Nightrace 2006 järelkaja   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.